Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Bienie! :teehee: Alles goed hier?

 

Prima :mf_rosetinted:

Heb net een nieuwe thread gemaakt waarvan ik gewoon WEET dat die ontzettend populair gaat worden ...

 

 

 

 

 

Ahum .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Prima :mf_rosetinted:

Heb net een nieuwe thread gemaakt waarvan ik gewoon WEET dat die ontzettend populair gaat worden ...

 

 

 

 

 

Ahum .. :roftl:

 

:naughty: Ach, maak de volgende keer de Dutch weer aan en dan wordt t vast wel een succes! :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Prima :mf_rosetinted:

Heb net een nieuwe thread gemaakt waarvan ik gewoon WEET dat die ontzettend populair gaat worden ...

 

 

 

 

 

Ahum .. :roftl:

 

Zal ik er eens gaan kijken? :teehee:

 

 

Mama weet wat een jonko is!!!!! :aah:

 

Hoii!! :teehee: Hoe is het er mee?

 

Nou, om eerlijk te zijn, mama weet hoe google werkt. :aah:

 

Goed! Met jou?

Link to comment
Share on other sites

tsss :shocked:

 

Nou, de Sigur Rós thread is ook niet echt een succes, maar ik ben toch blij dat die er is! :wub2:

 

Ja nou .. ik weet het niet .. zit er toch wel al een tijdje over te twijfelen ... 2 threads waar niemand komt is nu ook niet zo leuk voor je zelfvertrouwen .. :blush-anim-cl::roftl:

 

Zal ik er eens gaan kijken? :teehee:

 

Je bent altijd welkom :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ja nou .. ik weet het niet .. zit er toch wel al een tijdje over te twijfelen ... 2 threads waar niemand komt is nu ook niet zo leuk voor je zelfvertrouwen .. :blush-anim-cl::roftl

 

 

 

Je bent altijd welkom :mf_rosetinted:

 

Ik ben geweest, maar m'n koptelefoon weigert dienst vanavond. Dus ik heb er niks zinnigs over te melden. Morgen doet ie het vast wel weer. :blink:

 

Hahaha dacht ik al! :naughty:

 

Met mij ook goed, ik ben gister naar een feestje geweest, dus ik ben een beetje brak! :teehee:

kijk moeders, naar zulke feesten gaat je kind: http://www.youtube.com/watch?v=0Yw3t2xypLE [zet je geluid zacht :teehee:]

 

Ook zonder geluid ziet het er uit als een feestje waar moeders binnen een kwartier weer buiten zou staan. :floor:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben geweest, maar m'n koptelefoon weigert dienst vanavond. Dus ik heb er niks zinnigs over te melden. Morgen doet ie het vast wel weer. :blink:

 

Je kent ze wel hoor :wink2:

Niet? Kan me niet voorstellen dat ik er hier nog nooit wat van gepost heb :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Je kent ze wel hoor :wink2:

Niet? Kan me niet voorstellen dat ik er hier nog nooit wat van gepost heb :roftl:

 

Volgens mij heb ik ze nog niet in deze samenstelling gezien/gehoord? En als je ze heel recent hebt gepost vrees ik dat ik de vrijheid heb genomen om de links niet te volgen. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij heb ik ze nog niet in deze samenstelling gezien/gehoord? En als je ze heel recent hebt gepost vrees ik dat ik de vrijheid heb genomen om de links niet te volgen. :teehee:

 

Hmm .. ik dacht toch echt van wel .. nu begin ik zelf te twijfelen :roftl: Heel recent heb ik ze volgens mij niet gepost, is al even geleden denk ik .. "Chacha" zegt je niks?

Link to comment
Share on other sites

Soms heb je geen geluid nodig ... :shocked::blink:

 

 

:naughty:

 

 

 

Goh ja, dan zal jij er toen niet bijgeweest zijn, al kan ik me dat niet voorstellen :roftl: Zei jij toen niet: is dat die kerel niet van Hanson?

 

Of iets in die aard .. Ik heb dat toch niet gedroomd?

Link to comment
Share on other sites

Soms heb je geen geluid nodig ... :shocked::blink:

 

 

:naughty:

 

 

 

Goh ja, dan zal jij er toen niet bijgeweest zijn, al kan ik me dat niet voorstellen :roftl: Zei jij toen niet: is dat die kerel niet van Hanson?

 

Of iets in die aard .. Ik heb dat toch niet gedroomd?

 

It wasn't me geloof ik :blink: Ik heb wel zoiets gezegd bij een andere clip, tenminste?

Link to comment
Share on other sites

It wasn't me geloof ik :blink: Ik heb wel zoiets gezegd bij een andere clip, tenminste?

 

*krabt zichtzelf op het hoofd*

 

Maar ... als jij dat gezegd hebt bij een andere clip, dan moet je toch iets van TW gezien hebben? Anders kan je dat toch niet zeggen? :roftl: Hij zit maar in 2 bands hoor :bleh:

Link to comment
Share on other sites

*krabt zichtzelf op het hoofd*

 

Maar ... als jij dat gezegd hebt bij een andere clip, dan moet je toch iets van TW gezien hebben? Anders kan je dat toch niet zeggen? :roftl: Hij zit maar in 2 bands hoor :bleh:

 

Nee, volgens mij herkende ik hem in een clip van z'n andere band, vergeleken met die oude die ik pas gezien had van je. Of zoiets :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nee, volgens mij herkende ik hem in een clip van z'n andere band, vergeleken met die oude die ik pas gezien had van je. Of zoiets :blink:

 

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuh .. ik volg niet meer :roftl:

Maar maakt niet uit :bleh: Je kijkt/luistert maar eens als je tijd & zin hebt :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy