Jump to content

Recommended Posts

Gegroet gegroeg gegroet!

 

Ik kan NIET wachten! :wub2:

 

Haai! :biggrin2:

 

Ik ook niet. ^^

 

als alles volgens planning verloopt stap ik rond 19:44 door de deuren van het concertgebouw morgen :biggrin2:

 

Das in ieder geval mooi op tijd dan. :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

een beeeetje speling vanuit Eindhoven mag wel he... ;)

 

Lijkt me wel slim ja. Vooral met het openbaar vervoer (lees: de NS) weet je t maar nooit. Heb t weekend nog een half uur in Eindhoven gestaan omdat er weer gedonder was.

 

 

Maar nu ga ik toch echt nog wat leren, anders komt t er helemaal niet meer van, en ik moet nog van 60 jazz nummers de artiest, titel, t jaar en genre leren. :aah:

 

 

Tot morgen allemaal! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Lijkt me wel slim ja. Vooral met het openbaar vervoer (lees: de NS) weet je t maar nooit. Heb t weekend nog een half uur in Eindhoven gestaan omdat er weer gedonder was.

 

 

Maar nu ga ik toch echt nog wat leren, anders komt t er helemaal niet meer van, en ik moet nog van 60 jazz nummers de artiest, titel, t jaar en genre leren. :aah:

 

 

Tot morgen allemaal! :huglove:

 

Sterkte met leren! Tot morgen :huglove:

 

Hebben jullie trouwens gelezen dat we wel mogen fotograferen tijdens de show, maar niet filmen?

Link to comment
Share on other sites

nee, naar Eindhoven.. mijn vriendin (of nouja, Mika-vriendin..) moet naar Nijmegen ;)

 

Ah ok. Ik twijfel nog steeds of ik met de auto ga of met de trein :boxed: Maar anders had ik jullie wel kunnen droppen in Nijmegen.

Link to comment
Share on other sites

Ah ok. Ik twijfel nog steeds of ik met de auto ga of met de trein :boxed: Maar anders had ik jullie wel kunnen droppen in Nijmegen.

 

haha nou als je me voor half 1 in nijmegen op 't station kunt droppen.. :P

Link to comment
Share on other sites

rij je ook langs Deventer toevallig? :teehee:

 

Dat is écht te ver om... Sorry.

 

haha nou als je me voor half 1 in nijmegen op 't station kunt droppen.. :P

 

Dat zou op zich best moeten kunnen? Maar ik weet dus nog niet zeker of ik zelf met de auto ga of niet. Vind eigenlijk de parkeerkosten te hoog, maar met de trein is ook niet goedkoop :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dat zou op zich best moeten kunnen? Maar ik weet dus nog niet zeker of ik zelf met de auto ga of niet. Vind eigenlijk de parkeerkosten te hoog, maar met de trein is ook niet goedkoop :blink:

 

haha nouja als ik voor die tijd in nijmegen kan zijn heb ik in elk geval geen 2 uur lang stoptreinen vanuit utrecht... dat scheelt wel...

Link to comment
Share on other sites

Dat is écht te ver om... Sorry.

 

 

 

Dat zou op zich best moeten kunnen? Maar ik weet dus nog niet zeker of ik zelf met de auto ga of niet. Vind eigenlijk de parkeerkosten te hoog, maar met de trein is ook niet goedkoop :blink:

 

Wel onhandig dat we zo ver bij elkaar vandaan wonen. Alhoewel, ik heb ook maar één extra stoel. Of er moet iemand achterin op de grond gaan liggen :roftl:

 

Het parkeren is inderdaad schreeuwend duur, maar het scheelt zo enorm veel tijd. Voordat ik vanuit dit dorp bij het station ben, ben ik al drie kwartier verder. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

haha nouja als ik voor die tijd in nijmegen kan zijn heb ik in elk geval geen 2 uur lang stoptreinen vanuit utrecht... dat scheelt wel...

 

En als je niet voor die tijd in Nijmegen kan zijn?

 

Wel onhandig dat we zo ver bij elkaar vandaan wonen. Alhoewel, ik heb ook maar één extra stoel. Of er moet iemand achterin op de grond gaan liggen :roftl:

 

Het parkeren is inderdaad schreeuwend duur, maar het scheelt zo enorm veel tijd. Voordat ik vanuit dit dorp bij het station ben, ben ik al drie kwartier verder. :teehee:

 

Ik heb een hekel aan openbaar vervoer... Ben zo gehecht aan mn autootje... Maar inderdaad, dat parkeren is me eigenlijk wat te duur... Ben nu aan het kijken naar de mogelijkheid om iets buiten Amsterdam te parkeren. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

En als je niet voor die tijd in Nijmegen kan zijn?

 

haha als we ná half 1 aankomen in nijmegen kan ik niet meer thuiskomen.... :P

 

 

edit: trouwens, als ik mee mag rijden ga ik uiteraard een deel van dat kapitaal aan parkeergeld voor je betalen!

Link to comment
Share on other sites

En als je niet voor die tijd in Nijmegen kan zijn?

 

 

 

Ik heb een hekel aan openbaar vervoer... Ben zo gehecht aan mn autootje... Maar inderdaad, dat parkeren is me eigenlijk wat te duur... Ben nu aan het kijken naar de mogelijkheid om iets buiten Amsterdam te parkeren. :naughty:

 

In de gig-thread stond iets over Amstelveen, en dan met de tram naar het Museumplein.

 

Geeft niet, ik heb mezelf toch al geestelijk voorbereid op een stationsbankje! :naughty:

 

Niet in je eentje toch? :blink:

Link to comment
Share on other sites

haha als we ná half 1 aankomen in nijmegen kan ik niet meer thuiskomen.... :P

 

 

edit: trouwens, als ik mee mag rijden ga ik uiteraard een deel van dat kapitaal aan parkeergeld voor je betalen!

 

Voor half 1 zou op zich moeten kunnen... Moet je op centraal zijn of een van de anderen?

 

In de gig-thread stond iets over Amstelveen, en dan met de tram naar het Museumplein.

 

 

Ik ben Karin (Blue) al aan het uithoren hierover :naughty:

 

Weet iemand hoelang Bienie moet werken?

Link to comment
Share on other sites

Zij?

 

Jij + ..... je ego? :mf_rosetinted:

 

Pff ja .. zoiets?

Wilde niet eenzaam en alleen overkomen .. :roftl:

 

Weet iemand hoelang Bienie moet werken?

 

Bienie is net thuis :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

aaha! Dat kan...

 

Mijn mama brengt me naar het station, is al één zorg minder:wub2:

 

Lief :wub2:

 

 

Ik hoop dat mijn auto mij naar Amsterdam brengt :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Bienie is net thuis :naughty::mf_rosetinted:

 

:boing:

 

Wat vind je van de optie om morgen in Amstelveen te parkeren (gratis) en dan per tram naar Amsterdam te gaan? 's Avonds kunnen we samen (of met meerdere) terug gaan...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy