Jump to content

Recommended Posts

:boing:

 

Wat vind je van de optie om morgen in Amstelveen te parkeren (gratis) en dan per tram naar Amsterdam te gaan? 's Avonds kunnen we samen (of met meerdere) terug gaan...

 

Goh .. weer heel mijn planning omgooien? :roftl:

Heb nu net met Kaatje afgesproken om op elkaar te wachten op/aan/in het museumplein .. Maar misschien als zij dat ook ziet zitten?

 

Als ik zeker niet alleen moet vind ik het best wel ok .. Maar 's nachts alleen dat openbaar vervoer op .. zie het niet zitten :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goh .. weer heel mijn planning omgooien? :roftl:

Heb nu net met Kaatje afgesproken om op elkaar te wachten op/aan/in het museumplein .. Maar misschien als zij dat ook ziet zitten?

 

Als ik zeker niet alleen moet vind ik het best wel ok .. Maar 's nachts alleen dat openbaar vervoer op .. zie het niet zitten :blush-anim-cl:

 

:roftl:

 

Kaatje, laat je horen :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Zij die een week vakantie hebben en 2x Mika gaan zien groeten u :mf_rosetinted:

 

:boing: :boing: :boing: :boing: :bing:

 

Twee keer maar liefst. *zucht*

 

Goh .. weer heel mijn planning omgooien? :roftl:

Heb nu net met Kaatje afgesproken om op elkaar te wachten op/aan/in het museumplein .. Maar misschien als zij dat ook ziet zitten?

 

Als ik zeker niet alleen moet vind ik het best wel ok .. Maar 's nachts alleen dat openbaar vervoer op .. zie het niet zitten :blush-anim-cl:

 

Ik ben lui, en rijk (of meer waarschijnlijk "iets rijker dan jullie"). Ik denk dat het toch Museumplein wordt voor mij.

Link to comment
Share on other sites

Hmm .. ik ben ook lui .. of misschien niet zo .. maar de gedachte dat ik 's nachts niet eerst nog een halve dag kwijt ben om bij mijn auto te geraken vind ik ook wel wat hebben ... Rijk daarentegen is weer wat anders ..

 

 

Aaaaaaaargh, ik weet het niet meer! :crybaby::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben lui, en rijk (of meer waarschijnlijk "iets rijker dan jullie"). Ik denk dat het toch Museumplein wordt voor mij.

 

Hmm .. ik ben ook lui .. of misschien niet zo .. maar de gedachte dat ik 's nachts niet eerst nog een halve dag kwijt ben om bij mijn auto te geraken vind ik ook wel wat hebben ... Rijk daarentegen is weer wat anders ..

 

 

Aaaaaaaargh, ik weet het niet meer! :crybaby::roftl:

 

Haha, vechten jullie dit meer even uit :wink2:

 

centraal..

 

En je vriendin?

Link to comment
Share on other sites

Het zou kunnen van wel mammie :teehee: Maar dat zou niet de eerste keer zijn! :naughty:

 

Ik ben echt niet meer van deze tijd. :blink:

 

Ik wil je best mee naar huis nemen en je woensdagochtend naar het station brengen, maar ik heb geen logeerbed en geen luchtbed... :dunno:

 

Hmm .. ik ben ook lui .. of misschien niet zo .. maar de gedachte dat ik 's nachts niet eerst nog een halve dag kwijt ben om bij mijn auto te geraken vind ik ook wel wat hebben ... Rijk daarentegen is weer wat anders ..

 

 

Aaaaaaaargh, ik weet het niet meer! :crybaby::roftl:

 

We maken het je wel moeilijk hè? :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Er is niks te vechten .. Ik weet het gewoon niet :roftl:

 

Maar denk jij dat jij bv. voor half 1 in Nijmegen bent als je je auto in Amstelveen zet en dus nog met de tram enzo moet?

Link to comment
Share on other sites

Ik ben echt niet meer van deze tijd. :blink:

 

Ik wil je best mee naar huis nemen en je woensdagochtend naar het station brengen, maar ik heb geen logeerbed en geen luchtbed... :dunno:

 

Ik zal t wel overleven! :teehee: En wie weet haal ik mn laatste trein wel ofzo... :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Trouwens .. even tussendoor .. al gemerkt dat er weer zo stilaan aan een nieuwe dutch-thread kan gedacht worden? :blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Er is niks te vechten .. Ik weet het gewoon niet :roftl:

 

Maar denk jij dat jij bv. voor half 1 in Nijmegen bent als je je auto in Amstelveen zet en dus nog met de tram enzo moet?

 

:roftl: Ik ook niet :wink2:

 

Amstelveen - Nijmegen centraal is een uur. Tram heb ik geen idee van, dat is een beetje mn twijfel.

 

Wat kost het om auto bij museumplein te zetten?

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Ik ook niet :wink2:

 

Amstelveen - Nijmegen centraal is een uur. Tram heb ik geen idee van, dat is een beetje mn twijfel.

 

Wat kost het om auto bij museumplein te zetten?

 

Dus dan zou je al voor half 12 in je auto moeten zitten?

Dan kan je volgens mij nog niet of amper tot het einde van het concert blijven .. Zo ben je toch niet hé :mf_rosetinted: Dus doe maar het Museumplein, we wachten daar wel op je :mf_rosetinted:

 

Ahum .. kuch4europeruurkuch

Link to comment
Share on other sites

Dus dan zou je al voor half 12 in je auto moeten zitten?

Dan kan je volgens mij nog niet of amper tot het einde van het concert blijven .. Zo ben je toch niet hé :mf_rosetinted: Dus doe maar het Museumplein, we wachten daar wel op je :mf_rosetinted:

 

Ahum .. kuch4europeruurkuch

 

Maximaal dagtarief 40 euro

http://www.q-park.nl/tabid/657/qparkParkingLocatorvw1074/parkingDetail/ParkingID/611/language/nl-NL/Default.aspx

Link to comment
Share on other sites

Dus dan zou je al voor half 12 in je auto moeten zitten?

Dan kan je volgens mij nog niet of amper tot het einde van het concert blijven .. Zo ben je toch niet hé :mf_rosetinted: Dus doe maar het Museumplein, we wachten daar wel op je :mf_rosetinted:

 

Ahum .. kuch4europeruurkuch

 

:blink: Hoelang denken jullie dat dat concert gaat duren?

 

Oeh, dat is wel veel... Met de trein kost me ongeveer 26 euro retour :teehee:

Link to comment
Share on other sites

:blink: Hoelang denken jullie dat dat concert gaat duren?

 

Oeh, dat is wel veel... Met de trein kost me ongeveer 26 euro retour :teehee:

 

Weet niet .. maar als je pas rond 20u zit, en dan voorprogramma en dan Mika en dan nog beetje napraten enzo, je weet wel ... Je zal toch niet voor half 12 in je auto zitten lijkt mij (als die buiten Amsterdam staat) :roftl:

 

 

Maar geraak je dan ook weer terug thuis? :mf_rosetinted:

Of ga je ook in het station slapen? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Weet niet .. maar als je pas rond 20u zit, en dan voorprogramma en dan Mika en dan nog beetje napraten enzo, je weet wel ... Je zal toch niet voor half 12 in je auto zitten lijkt mij (als die buiten Amsterdam staat) :roftl:

 

 

Maar geraak je dan ook weer terug thuis? :mf_rosetinted:

Of ga je ook in het station slapen? :naughty:

 

Wel gezelliger voor José.

 

In Berlijn doet/deed ie zojuist een uitgebreide nababbel/signeersessie na de show, als ie dat in Amsterdam ook zou doen duurt het wel even voor je weg bent.

Maar ik denk dat we zelf ook nog wel even willen napraten :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Weet niet .. maar als je pas rond 20u zit, en dan voorprogramma en dan Mika en dan nog beetje napraten enzo, je weet wel ... Je zal toch niet voor half 12 in je auto zitten lijkt mij (als die buiten Amsterdam staat) :roftl:

 

 

Maar geraak je dan ook weer terug thuis? :mf_rosetinted:

Of ga je ook in het station slapen? :naughty:

 

21 uur Mika, ga er vanuit dat ie max een 1,5 uurs show heeft, maar 1 uur is meer waarschijnlijk... Dan is het pas 22 uur :bleh:

 

Om 0:26 zou mijn laatste trein gaan...

Link to comment
Share on other sites

Ik lach niet! :roftl:

(of ik lachte daarnet toch niet :bleh::roftl: )

 

:mf_rosetinted:

 

Wel gezelliger voor José.

 

In Berlijn doet/deed ie zojuist een uitgebreide nababbel/signeersessie na de show, als ie dat in Amsterdam ook zou doen duurt het wel even voor je weg bent.

Maar ik denk dat we zelf ook nog wel even willen napraten :blush-anim-cl:

 

OMG ECHT!?!?!? :wub2: dan heb ik t er zeker voor over om mn laatste trein te missen!! whooow! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy