Jump to content

Recommended Posts

In Berlijn doet/deed ie zojuist een uitgebreide nababbel/signeersessie na de show, als ie dat in Amsterdam ook zou doen duurt het wel even voor je weg bent.

Maar ik denk dat we zelf ook nog wel even willen napraten :blush-anim-cl:

 

Dat maakt me weer aan het twijfelen of de trein wel verstandig is. Van de andere kant vind ik 40 euro voor parkeren echt absurbt en eigenlijk geen optie... :boxed:

 

:OMG ECHT!?!?!? :wub2: dan heb ik t er zeker voor over om mn laatste trein te missen!! whooow! :wub2:

 

Hoelaat gaat jouw laatste trein?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wel gezelliger voor José.

 

In Berlijn doet/deed ie zojuist een uitgebreide nababbel/signeersessie na de show, als ie dat in Amsterdam ook zou doen duurt het wel even voor je weg bent.

Maar ik denk dat we zelf ook nog wel even willen napraten :blush-anim-cl:

 

Dat bedoel ik :mf_rosetinted:

 

Signeren ook? Hmm .. misschien toch maar die Werchter-"poster" meenemen die ik vorig jaar gemaakt hebt met de bedoeling in Amsterdam te laten signeren .. :teehee::roftl:

 

21 uur Mika, ga er vanuit dat ie max een 1,5 uurs show heeft, maar 1 uur is meer waarschijnlijk... Dan is het pas 22 uur :bleh:

 

Om 0:26 zou mijn laatste trein gaan...

 

Ja, en voordat je daar buiten bent .. en elkaar weer gevonden hebt .. en nagepraat hebt .. en Mika gevonden hebt ...

 

Naja, jij moet het weten natuurlijk :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Dat maakt me weer aan het twijfelen of de trein wel verstandig is. Van de andere kant vind ik 40 euro voor parkeren echt absurbt en eigenlijk geen optie... :boxed:

 

Is ook absurd .. maar ach, komop .. Mika komt niet elke dag :mf_rosetinted:

En als je voor hem naar Madrid kan kan je ook wel 40 euro aan parkeergeld besteden :naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Is ook absurd .. maar ach, komop .. Mika komt niet elke dag :mf_rosetinted:

En als je voor hem naar Madrid kan kan je ook wel 40 euro aan parkeergeld besteden :naughty::bleh:

 

Ware het niet dat ik net 4 maanden zonder werk in Indonesie door heb gebracht en over 3 weken officieel werkloos ben voor onbepaalde tijd... :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ware het niet dat ik net 4 maanden zonder werk in Indonesie door heb gebracht en over 3 weken officieel werkloos ben voor onbepaalde tijd... :blush-anim-cl:

 

Dat is minder ..

Naja, je moet het zelf zien natuurlijk, maar ik zou toch niet daar weg willen moeten (? je weet wel :roftl: ) omdat ik persé mijn trein moet terwijl er nog vanalles gaat gebeuren :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hee hallo dutchies!

 

Dat maakt me weer aan het twijfelen of de trein wel verstandig is. Van de andere kant vind ik 40 euro voor parkeren echt absurbt en eigenlijk geen optie... :boxed:

 

Hoelaat gaat jouw laatste trein?

 

Veertig euro voor het parkeren??:shocked:Hoezo? Waar?

 

Als iemand nog niets wil zien van Berlijn, niet klikken :biggrin2:

 

http://lazypainterjane.blogspot.com/

 

Ik wil het niet weten! Ik wil me absoluut laten verrassen morgenavond!

 

Heeft ie echt een nababbelsessie gehouden in Berlijn?

Mijn man waarschuwde me vanmiddag al dat ie na het concert direct naar huis wil :thumbdown: omdat ie de volgende dag weer vroeg moet werken...

Begrijp ik natuurlijk ook wel, maar begrijpt hij mij dan niet dat ik de kans om Mika te ontmoeten heel graag wil grijpen??

Link to comment
Share on other sites

Hee hallo dutchies!

 

 

 

Veertig euro voor het parkeren??:shocked:Hoezo? Waar?

 

 

 

Ik wil het niet weten! Ik wil me absoluut laten verrassen morgenavond!

 

Heeft ie echt een nababbelsessie gehouden in Berlijn?

Mijn man waarschuwde me vanmiddag al dat ie na het concert direct naar huis wil :thumbdown: omdat ie de volgende dag weer vroeg moet werken...

Begrijp ik natuurlijk ook wel, maar begrijpt hij mij dan niet dat ik de kans om Mika te ontmoeten heel graag wil grijpen??

 

Hoi Anneke :bye:

 

Op het museumplein, of eigenlijk eronder.

 

Daarom alleen de link. :wink2:

 

Ja, mijn woorden uiteraard, maar hij schijnt ruim de tijd genomen te hebben na de gig.

Link to comment
Share on other sites

Dat is minder ..

Naja, je moet het zelf zien natuurlijk, maar ik zou toch niet daar weg willen moeten (? je weet wel :roftl: ) omdat ik persé mijn trein moet terwijl er nog vanalles gaat gebeuren :mf_rosetinted:

 

Ik liever ook niet :blink:

 

die kan daar de bus nemen volgens mij :P

 

Zie je PB.

 

Veertig euro voor het parkeren??:shocked:Hoezo? Waar?

 

 

Heeft ie echt een nababbelsessie gehouden in Berlijn?

Mijn man waarschuwde me vanmiddag al dat ie na het concert direct naar huis wil :thumbdown: omdat ie de volgende dag weer vroeg moet werken...

Begrijp ik natuurlijk ook wel, maar begrijpt hij mij dan niet dat ik de kans om Mika te ontmoeten heel graag wil grijpen??

 

Museumplein...

 

En het schijnt? Is natuurlijk geen garantie dat ie het morgen ook doet. Hopelijk kun je je man overhalen om misschien toch ietsjes langer te blijven :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Ik liever ook niet :blink:

 

Dus ... :mf_rosetinted:

Spreek je dan morgen met Kaatje & mij af op de parking? Kunnen we samen naar het Leidseplein :wink2::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

En het schijnt? Is natuurlijk geen garantie dat ie het morgen ook doet. Hopelijk kun je je man overhalen om misschien toch ietsjes langer te blijven :teehee:

 

Nee, inderdaad niet. Ik durf er niet op te rekenen, maar hopen mag :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ik twijfel nog even verder... Hoelaat hebben jullie afgesproken daar?

 

Succes dan maar :roftl: Niet te lang twijfelen hé, of je gaat nog te laat zijn .. :bleh:

 

We zouden rond 14u op het Leidseplein moeten zijn .. Aangezien ik van redelijk ver moet komen heb ik gerekend op 3u rijden, dus waarschijnlijk ben ik rond 13u wel daar .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik twijfel nog even verder... Hoelaat hebben jullie afgesproken daar?

 

Ergens tussen 1 en 2. Geen idee hoe druk het zal zijn op de weg. Maar het is mooi weer, ik ga lekker op het plein zitten wachten als ik vroeg ben. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

 

En het schijnt? Is natuurlijk geen garantie dat ie het morgen ook doet. Hopelijk kun je je man overhalen om misschien toch ietsjes langer te blijven :teehee:

 

Ik doe mijn best. Ik was aardig in een mineurstemming toen ie dat vanmiddag zei......:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Succes dan maar :roftl: Niet te lang twijfelen hé, of je gaat nog te laat zijn .. :bleh

 

We zouden rond 14u op het Leidseplein moeten zijn .. Aangezien ik van redelijk ver moet komen heb ik gerekend op 3u rijden, dus waarschijnlijk ben ik rond 13u wel daar .. :roftl:

 

Ergens tussen 1 en 2. Geen idee hoe druk het zal zijn op de weg. Maar het is mooi weer, ik ga lekker op het plein zitten wachten als ik vroeg ben. :biggrin2:

 

:biggrin2: Ik stuur Bienie wel een sms morgen over wat ik doe... We zien elkaar sowieso 2 uur op Leidscheplein!!

 

Ik doe mijn best. Ik was aardig in een mineurstemming toen ie dat vanmiddag zei......:sneaky2:

 

Dat kan ik me voorstellen!!!

 

Goed, ik duik nu echt mn bed in, anders komt het morgen niet goed!! Tot morgen allemaal en slaap lekker :wub2:

Link to comment
Share on other sites

:biggrin2: Ik stuur Bienie wel een sms morgen over wat ik doe... We zien elkaar sowieso 2 uur op Leidscheplein!!

 

 

 

Dat kan ik me voorstellen!!!

 

Goed, ik duik nu echt mn bed in, anders komt het morgen niet goed!! Tot morgen allemaal en slaap lekker :wub2:

 

Welterusten, tot morgen :huglove:

Link to comment
Share on other sites

:biggrin2: Ik stuur Bienie wel een sms morgen over wat ik doe... We zien elkaar sowieso 2 uur op Leidscheplein!!

 

 

 

Dat kan ik me voorstellen!!!

 

Goed, ik duik nu echt mn bed in, anders komt het morgen niet goed!! Tot morgen allemaal en slaap lekker :wub2

 

Super :thumb_yello:

Niet voor 9u aub .. dan probeer ik nog te slapen :bleh::roftl:

 

 

 

Ik ga er ook vandoor .. iets van slaap lijkt me toch wel handig :naughty:

 

 

Tot morgen!!!!! :boing:

 

:bye:

Link to comment
Share on other sites

ik ben helemaaaaaaaaaaal lijp geworden na het zien van die filmpjes!! :shocked::wub2::shcked::wb2::shcked::wb2:

 

Ja hè :wub2:

 

Super :thumb_yello:

Niet voor 9u aub .. dan probeer ik nog te slapen :blh: :rftl:

 

 

 

Ik ga er ook vandoor .. iets van slaap lijkt me toch wel handig :naghty:

 

 

Tot morgen!!!!! :boing:

 

:bye:

 

Welterusten, mooie dromen :huglove:

Link to comment
Share on other sites

HOE KUNNEN JULLIE NOU SLAPEN?! :shocked:

 

 

 

:teehee:

 

Nou .. goh .. misschien omdat ik gewerkt heb vandaag? Ben echt wel moe :roftl:

 

En ik heb sowieso met slapen doorgaans geen problemen :mf_rosetinted: Ook niet als Mika de volgende dag op het pogramma staat ... :mf_rosetinted:

 

 

(als er iemand naast me ligt te snurken is dat natuurlijk wat anders :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Mensen die bang zijn dat ze de weg niet weten vanaf CS moeten het mij even laten weten, wij vertrekken (al) rond 1 uur vanaf CS!

 

 

Maar.. ik denk dat ik een beetje laat ben met dit te melden! :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy