Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond lieve kijkbuiskindertjes!

Vertel mij ALLES over gisteren, arme ik wil weten hoe tof t was. Heb al enkele details gehoord waardoor ik nóg harder baal dat ik er niet was:sneaky2:

 

Anouk!!! :boing:

Hoe is t? Echt heel jammer dat je er niet bij kon zijn! :huglove:

 

*gaat naast Anouk zitten*

 

Bring it!

 

Echt balen dat je zoveel pech had! :huglove:

 

Ik zal even een kort verslagje proberen te schrijven. ^^

Link to comment
Share on other sites

Echt balen dat je zoveel pech had! :huglove:

 

Ik zal even een kort verslagje proberen te schrijven. ^^

 

Such is my life. Het is niet de eerste keer! :teehee:

 

Zit nu de reports thread te lezen. :)

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond lieve kijkbuiskindertjes!

Vertel mij ALLES over gisteren, arme ik wil weten hoe tof t was. Heb al enkele details gehoord waardoor ik nóg harder baal dat ik er niet was:sneaky2:

 

:wub2::wub2: Vertel, wat heb je gehoord?

 

En Diana :huglove: Wat ontzettend balen van je auto...

Link to comment
Share on other sites

Omdat een foto meer zegt dan 1000 woorden, en een video dus nog veel meer ..

 

Na de gig ..

 

Martin:

 

Cherisse:

 

Mika:

Link to comment
Share on other sites

Anouk!!! :boing:

Hoe is t? Echt heel jammer dat je er niet bij kon zijn! :huglove:

 

Hee meis! Tijd geleden weer!

Het gaat *een niet zo netjes Nederlands drie-letter-woord*, ben weer ingecheckt in Hotel EMC en ga weer eens geopereerd worden. Dat is immers alweer n jaar geleden (die hartkatheterisatie niet meegeteld, dat was lokale verdoving) dus dat wordt weer tijd. Het gaat al tijden gewoon niet goed, vreselijk moe en kortademig en de laatste maanden weer steeds meer pijn ook. Twee weken terug een oor-holte-en longontsteking (als je iets doet, moet je t goed doen he:naughty:) en toen is er ook een controle-CT-scan gemaakt door de immunoloog, die stond al gepland. Ik nog hopen dat er iets te zien was aan/ in mn longen want die kortademigheid verergert zo, dat MOET een reden hebben. En jawel, mn longen en buik zitten weer helemaal vol met (vergrote) lymfeklieren. Nu moeten ze er een paar weghalen voor onderzoek, want ik heb een verhoogde kans op een kwaadaardigheid, ik kan vrij makkelijk lymfomen ontwikkelen door die afweerstoornis en die gekke ontstekingsreacties. Dus dat moeten ze onderzoeken. Heel fijn, maar t is niet anders. Weet wel dat ik m van het weekend smeer hier, voor t weekend opereren ze me toch niet, er moeten nog andere scans gemaakt worden ook en eer ze die besproken hebben is t zaterdag.....Dus dat zal volgende week worden. Mooi dat ik hier dan niet blijf, heb betere en leukere dingen te doen, anders zou ik n paardrijles missen en ook Dorus kan niet zo lang zonder mij (nouja, ik niet zonder hem :teehee:)

 

Ik baal ook ontzettend dat ik er niet bij was, maar ga gewoon genieten van jullie verhalen, foto's en filmpjes. En volgende keer ben ik er weer wél bij:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Morgen? :aah:

 

:roftl:

 

Ik moet morgen werken/stage, kon geen vrij krijgen. :(

Heb vandaag nog ruzie gemaakt met de teammanager.

Iets over verantwoordelijkheidsgevoel enzo. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Meeting voor de gig:

 

Eerst met een stuk of 10 (?) MFC'ers een tijdje door de stad gedwaald en toen op t terras van de Coffee Company op de Dam gaan zitten. (Behalve Linde en José, want die gingen t-shirts laten drukken.)

Daarna met nog meer mensen naar de pizzeria gegaan. Was heel gezellig. Ik geloof dat er in de review thread wel links naar foto's staan.

 

Gig:

 

Toen naar t concertgebouw, waar Andy al vroeg stond te filmen.

De zaal was echt mooi, heel klein. Ik zat op t balkon had een goed overzicht van waar iedereen zo'n beetje zat. :naughty:

Voorprogramma was Blue Roses. Twee zeer muzikale meisjes die eigenlijk best verlegen leken. Best leuk, heel rustig.

En toen... Mika! ^^

Cherisse en Martin waren er, en twee nieuwe mannen, maar ik heb al zoveel verschillende namen voor ze gelezen dat ik geen flauw idee meer heb hoe ze nu echt heten. De een kon in ieder geval even hoog zingen als Mika en de ander was gewoon heel leuk. :naughty:

Bij sommige nummers kon het publiek moeilijk blijven zitten.

Een kleine impressie van het publiek.

 

Van de nieuwe nummers speelde hij geloof ik alleen Lonely Alcoholic niet.

Toy Boy was leuk! :wub2:

 

*To be continued...*

Link to comment
Share on other sites

hee meis! Tijd geleden weer!

Het gaat *een niet zo netjes nederlands drie-letter-woord*, ben weer ingecheckt in hotel emc en ga weer eens geopereerd worden. Dat is immers alweer n jaar geleden (die hartkatheterisatie niet meegeteld, dat was lokale verdoving) dus dat wordt weer tijd. Het gaat al tijden gewoon niet goed, vreselijk moe en kortademig en de laatste maanden weer steeds meer pijn ook. Twee weken terug een oor-holte-en longontsteking (als je iets doet, moet je t goed doen he:naughty:) en toen is er ook een controle-ct-scan gemaakt door de immunoloog, die stond al gepland. Ik nog hopen dat er iets te zien was aan/ in mn longen want die kortademigheid verergert zo, dat moet een reden hebben. En jawel, mn longen en buik zitten weer helemaal vol met (vergrote) lymfeklieren. Nu moeten ze er een paar weghalen voor onderzoek, want ik heb een verhoogde kans op een kwaadaardigheid, ik kan vrij makkelijk lymfomen ontwikkelen door die afweerstoornis en die gekke ontstekingsreacties. Dus dat moeten ze onderzoeken. Heel fijn, maar t is niet anders. Weet wel dat ik m van het weekend smeer hier, voor t weekend opereren ze me toch niet, er moeten nog andere scans gemaakt worden ook en eer ze die besproken hebben is t zaterdag.....dus dat zal volgende week worden. Mooi dat ik hier dan niet blijf, heb betere en leukere dingen te doen, anders zou ik n paardrijles missen en ook dorus kan niet zo lang zonder mij (nouja, ik niet zonder hem :teehee:)

 

ik baal ook ontzettend dat ik er niet bij was, maar ga gewoon genieten van jullie verhalen, foto's en filmpjes. En volgende keer ben ik er weer wél bij:mf_rosetinted:

 

hi anouk!

Link to comment
Share on other sites

Such is my life. Het is niet de eerste keer! :teehee:

 

Zit nu de reports thread te lezen. :)

 

Niet de eerste keer? :shocked:

Trek jij pech aan? :huglove:

 

Hee meis! Tijd geleden weer!

Het gaat *een niet zo netjes Nederlands drie-letter-woord*, ben weer ingecheckt in Hotel EMC en ga weer eens geopereerd worden. Dat is immers alweer n jaar geleden (die hartkatheterisatie niet meegeteld, dat was lokale verdoving) dus dat wordt weer tijd. Het gaat al tijden gewoon niet goed, vreselijk moe en kortademig en de laatste maanden weer steeds meer pijn ook. Twee weken terug een oor-holte-en longontsteking (als je iets doet, moet je t goed doen he:naughty:) en toen is er ook een controle-CT-scan gemaakt door de immunoloog, die stond al gepland. Ik nog hopen dat er iets te zien was aan/ in mn longen want die kortademigheid verergert zo, dat MOET een reden hebben. En jawel, mn longen en buik zitten weer helemaal vol met (vergrote) lymfeklieren. Nu moeten ze er een paar weghalen voor onderzoek, want ik heb een verhoogde kans op een kwaadaardigheid, ik kan vrij makkelijk lymfomen ontwikkelen door die afweerstoornis en die gekke ontstekingsreacties. Dus dat moeten ze onderzoeken. Heel fijn, maar t is niet anders. Weet wel dat ik m van het weekend smeer hier, voor t weekend opereren ze me toch niet, er moeten nog andere scans gemaakt worden ook en eer ze die besproken hebben is t zaterdag.....Dus dat zal volgende week worden. Mooi dat ik hier dan niet blijf, heb betere en leukere dingen te doen, anders zou ik n paardrijles missen en ook Dorus kan niet zo lang zonder mij (nouja, ik niet zonder hem :teehee)

 

Ik baal ook ontzettend dat ik er niet bij was, maar ga gewoon genieten van jullie verhalen, foto's en filmpjes. En volgende keer ben ik er weer wél bij:mf_rosetinted

 

Crap. :huglove:

Als je toch pas volgende week geopereerd gaat worden lijkt t me idd wel zo prettig als je t weekend thuis bent. Is voor Dorus ook fijner ja. :biggrin2:

 

Volgende keer ben je er idd gewoon wel weer bij! En we moeten sowieso weer eens een keer een meeting organiseren. ^^

Link to comment
Share on other sites

Ik ga jullie weer even verlaten voor een paar uurtjes... Als ik nog puf heb dan kom ik later op de avond nog wel weer langs.

 

Bienie, hoelang is het rijden naar Brussel vanuit jou? We moeten nog even bedenken hoelaat we daar willen zijn :wink2: Dan weet ik ook hoelaat (vroeg) ik hier moet vertrekken :blink:

Link to comment
Share on other sites

:bye:

 

Het zou een uur moeten zijn, maar ik heb geen idee qua verkeer enzo .. dus reken misschien maar iets langer :roftl:

 

Het hangt vooral van jou af hoelaat (of hoe vroeg :bleh: ) je wil opstaan en hier kan geraken :wink2: Als je hier bent kunnen we voor mijn part vrijwel meteen door :original:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet meer bij welk nummer het was, maar op een gegeven moment, toen ie al begonnen was met spelen, stopte ie en zei (ongeveer) dit:

'I'm not supposed to be talking right now, but if my music teacher knew I was playing here tonight, he'd vomit. When I left he said he always knew I would leave.'

 

Hij kwam na veel klappen nog 2x terug voor een encore.

 

Na de gig:

 

Op naar de artiestenuitgang. Ik ben maar achter Ingie en Mana aangelopen, want die hadden het Yearbook en de vlag. ^^

Ze wisten bij t concertgebouw niet zo goed wat ze met ons aanmoesten en hebben ons drie keer van plek verwisseld door de paaltjes anders neer te zetten. Waarom is me niet echt helemaal duidelijk geworden.

Uiteindelijk kwam de band naar buiten en daarna ook Mika.

Natuurlijk volgde iedereen m, dus tegen de tijd dat ie bij ons was stond er ook alweer een hele menigte om m heen. Arme jongen. :roftl:

Hij heeft mn kaartje gesigneerd. :wub2:

Hij heeft het yearbook getekend en de vlag gesigneerd en er is een groepsfoto genomen, waarop ik niet te zien ben, maar ik stond er wel. :mf_rosetinted:

Maar dat was wel heel lief van m.

Aaf Brandt Corstius was er trouwens ook. ^^

 

Toen ik met een vriendin naar huis liep kwam er een of andere Brit naar ons toe die €2 nodig had. M'n vriendin had Mika's handtekening op haar wang en die man vroeg hoe ze daar aan kwam. Toen we Mika zeiden keek ie eerst een beetje moeilijk, maar daarna zei ie: 'Ooohh, the gay guy!' :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Toen ik met een vriendin naar huis liep kwam er een of andere Brit naar ons toe die €2 nodig had. M'n vriendin had Mika's handtekening op haar wang en die man vroeg hoe ze daar aan kwam. Toen we Mika zeiden keek ie eerst een beetje moeilijk, maar daarna zei ie: 'Ooohh, the gay guy!' :roftl:

 

:lmfao:

I love that!

 

Serieus, ik heb ook zoveel aandacht gehad toen ik het stuk liep tussen het concertgebouw en het station! :naughty: Allemaal [semi]dronken lui die iets kwijt wilden over Mika. Dat was wel een hele ervaring! :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Dat eerste was bij Happy Ending :wub2: Ook dat we heel hard moesten meezingen enzo .. :wub2:

 

Oh ja, klopt! Dat we zo hard mogelijk mee moesten zingen voor al zijn oud-klasgenoten ofzo. ^^

Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet meer bij welk nummer het was, maar op een gegeven moment, toen ie al begonnen was met spelen, stopte ie en zei (ongeveer) dit:

'I'm not supposed to be talking right now, but if my music teacher knew I was playing here tonight, he'd vomit. When I left he said he always knew I would leave.'

 

Hij kwam na veel klappen nog 2x terug voor een encore.

 

Na de gig:

 

Op naar de artiestenuitgang. Ik ben maar achter Ingie en Mana aangelopen, want die hadden het Yearbook en de vlag. ^^

Ze wisten bij t concertgebouw niet zo goed wat ze met ons aanmoesten en hebben ons drie keer van plek verwisseld door de paaltjes anders neer te zetten. Waarom is me niet echt helemaal duidelijk geworden.

Uiteindelijk kwam de band naar buiten en daarna ook Mika.

Natuurlijk volgde iedereen m, dus tegen de tijd dat ie bij ons was stond er ook alweer een hele menigte om m heen. Arme jongen. :roftl:

Hij heeft mn kaartje gesigneerd. :wub2:

Hij heeft het yearbook getekend en de vlag gesigneerd en er is een groepsfoto genomen, waarop ik niet te zien ben, maar ik stond er wel.

Maar dat was wel heel lief van m.

Aaf Brandt Corstius was er trouwens ook. ^^

 

Toen ik met een vriendin naar huis liep kwam er een of andere Brit naar ons toe die €2 nodig had. M'n vriendin had Mika's handtekening op haar wang en die man vroeg hoe ze daar aan kwam. Toen we Mika zeiden keek ie eerst een beetje moeilijk, maar daarna zei ie: 'Ooohh, the gay guy!' :roftl:

 

@ laatste alinea hahaha :roftl:

je had geluk da je na de gig mika nog even hebt gezien, volgens mij wordt het alleen maar moeilijker en moeilijker daarvoor :blink:

fijn dat jullie zoveel plezier gehad hebben:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:lmfao:

I love that!

 

Serieus, ik heb ook zoveel aandacht gehad toen ik het stuk liep tussen het concertgebouw en het station! :naughty: Allemaal [semi]dronken lui die iets kwijt wilden over Mika. Dat was wel een hele ervaring! :teehee:

 

Ja, wij lagen ook helemaal dubbel daarna. :roftl:

 

Haha! Mika maakt nogal wat los in (dronken) mensen. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy