Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:shocked: Ik heb dé ontdekking van de eeuw gedaan :shocked:

Ik kan gewoon 12x optisch zoomen met filmen! :shocked:

 

 

(voor de niet zo technisch aangelegde mensen hier: dat wil dus zeggen dat ik op dezelfde afstand kan inzoomen als om foto's te maken, en ook met dezelfde goede kwaliteit .. Dit terwijl ze mij gezegd/getoond hadden dat je met filmen maar beperkt kan inzoomen en hoe verder je zoomt hoe slechter de kwaliteit .. )

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

:shocked: Ik heb dé ontdekking van de eeuw gedaan :shocked:

Ik kan gewoon 12x optisch zoomen met filmen! :shocked:

 

 

(voor de niet zo technisch aangelegde mensen hier: dat wil dus zeggen dat ik op dezelfde afstand kan inzoomen als om foto's te maken, en ook met dezelfde goede kwaliteit .. Dit terwijl ze mij gezegd/getoond hadden dat je met filmen maar beperkt kan inzoomen en hoe verder je zoomt hoe slechter de kwaliteit .. )

 

:roftl:

 

maar misschien is dan de kwaliteit ook slechter? dat zie je op dat schermpje van je camera niet..

Link to comment
Share on other sites

:shocked: Ik heb dé ontdekking van de eeuw gedaan :shocked:

Ik kan gewoon 12x optisch zoomen met filmen! :shocked:

 

 

(voor de niet zo technisch aangelegde mensen hier: dat wil dus zeggen dat ik op dezelfde afstand kan inzoomen als om foto's te maken, en ook met dezelfde goede kwaliteit .. Dit terwijl ze mij gezegd/getoond hadden dat je met filmen maar beperkt kan inzoomen en hoe verder je zoomt hoe slechter de kwaliteit .. )

 

:roftl:

 

Omg jeeeeeeeeeej!! Dan kun je neusharen filmen!! Ik kan 10x, dus dat is ook heul wat! :biggrin2:

 

 

maar misschien is dan de kwaliteit ook slechter? dat zie je op dat schermpje van je camera niet..

 

Tis toch optisch!:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

maar misschien is dan de kwaliteit ook slechter? dat zie je op dat schermpje van je camera niet..

 

Dat zei ik dus .. optisch .. dus zoals het zoomen voor foto's werkt .. Dus niet digitaal, wat de kwaliteit slechter maakt .. (wat je trouwens ook wel op je schermpje ziet :roftl:)

 

Omg jeeeeeeeeeej!! Dan kun je neusharen filmen!! Ik kan 10x, dus dat is ook heul wat! :biggrin2:

 

Niet vanaf de 4e rij :sneaky2:

 

Maar normaal gezien kan ik wel hem filmen zonder het publiek wat ervoor zit :boing:

Link to comment
Share on other sites

Hoe kan t dat je eerst verkeerde info had? :blink:

 

Weet niet .. in de winkel lijkt me dat normaal, die camera was er net een paar dagen ofzo :roftl: Maar gewoon de algemene internetinfo? Naja, misschien heb ik echt wel de ontdekking van de eeuw gedaan, wisten ze het zelf nog niet :mf_rosetinted::roftl:

 

(heb het ook maar toevallig ontdekt hoor ... goddank ..)

Link to comment
Share on other sites

Weet niet .. in de winkel lijkt me dat normaal, die camera was er net een paar dagen ofzo :roftl: Maar gewoon de algemene internetinfo? Naja, misschien heb ik echt wel de ontdekking van de eeuw gedaan, wisten ze het zelf nog niet :mf_rosetinted::roftl:

 

(heb het ook maar toevallig ontdekt hoor ... goddank ..)

 

Kan jij ook het volume regelen van je opnames?

Link to comment
Share on other sites

Nee! :blink: Ik kan het iig niet vinden.. en dat is kut, want bij concerten is het geluid dan altijd te hard en gaat t zo kraken enzo! :sad:

 

Ow .. nou .. ja .. geen idee wat mijn camera daarmee doet .. Zal het woensdag weten zeggen :roftl:

 

(mijn andere had daar trouwens geen problemen mee.. in werchter stond ik tegenover die boxen ... Maar was natuurlijk wel buiten, weet niet of dat misschien invloed heeft ..)

Link to comment
Share on other sites

Ow .. nou .. ja .. geen idee wat mijn camera daarmee doet .. Zal het woensdag weten zeggen :roftl:

 

(mijn andere had daar trouwens geen problemen mee.. in werchter stond ik tegenover die boxen ... Maar was natuurlijk wel buiten, weet niet of dat misschien invloed heeft ..)

 

bij een akoestisch optreden verwacht ik ook minder/geen problemen, maar met versterkers gaat t gewoon standaard niet goed! :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Achja, we kunnen er toch niks aan veranderen ... Nemen zoals het komt :wink2:

Of misschien toch maar gewoon foto's maken :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Achja, we kunnen er toch niks aan veranderen ... Nemen zoals het komt :wink2:

Of misschien toch maar gewoon foto's maken :roftl:

 

Jup, ik denk t laatste! :naughty::thumb_yello:

 

 

 

 

ik wil een mail van Sandbag, zodat ik weet dat alles goed komt!:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy