Jump to content

Recommended Posts

Jup, ik denk t laatste! :naughty::thumb_yello:

 

 

 

 

ik wil een mail van Sandbag, zodat ik weet dat alles goed komt!:sneaky2:

 

:roftl: Misschien inderdaad wel het beste ja :roftl:

 

 

 

Ah, vast wel toch?

Je kan je ticket toch dinsdag halen? Of ga je dat niet doen dan en wil je dat je het in Amsterdam kan ophalen?

 

 

Trouwens, heb jij enig idee hoe het met het verkeer zit die richting op op een dinsdag rond de middag? Dan weet ik of ik misschien niet om 10u ofzo moet vertrekken :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:roftl: Misschien inderdaad wel het beste ja :roftl:

 

 

 

Ah, vast wel toch?

Je kan je ticket toch dinsdag halen? Of ga je dat niet doen dan en wil je dat je het in Amsterdam kan ophalen?

 

 

Trouwens, heb jij enig idee hoe het met het verkeer zit die richting op op een dinsdag rond de middag? Dan weet ik of ik misschien niet om 10u ofzo moet vertrekken :roftl:

 

Ik kan dinsdagochtend niet.. ik ben dan niet hier in Deventer! :sad:

dus ik wil gewoon zekerheid dat ik ze kan ophalen bij t Concertgebouw! :boxed:

 

Geen idee. ik reis nooit met de auto, alleen open baar vervoer. Maar volgens mij is het alleen erg druk met de spits, en kan je daarbuiten wel redelijk doorrijden, als er niks uitzonderlijks gebeurt!

Link to comment
Share on other sites

Ik kan dinsdagochtend niet.. ik ben dan niet hier in Deventer! :sad:

dus ik wil gewoon zekerheid dat ik ze kan ophalen bij t Concertgebouw! :boxed:

 

Geen idee. ik reis nooit met de auto, alleen open baar vervoer. Maar volgens mij is het alleen erg druk met de spits, en kan je daarbuiten wel redelijk doorrijden, als er niks uitzonderlijks gebeurt!

 

Ow zo.. Maar je zal morgen wel een berichtje hebben dat alles in orde is :wink2:

 

Dat dacht ik ook, maar omdat ik het totaal niet ken die richting uit ..

 

Achja, ik heb je nummer dus ik laat wel iets weten als ik wat later ga zijn :roftl:

 

 

 

Ik ga trouwens naar bed nu ... Slaap goed!

 

:bye:

Link to comment
Share on other sites

Ow zo.. Maar je zal morgen wel een berichtje hebben dat alles in orde is :wink2:

 

Dat dacht ik ook, maar omdat ik het totaal niet ken die richting uit ..

 

Achja, ik heb je nummer dus ik laat wel iets weten als ik wat later ga zijn :roftl:

 

 

 

Ik ga trouwens naar bed nu ... Slaap goed!

 

:bye:

 

:teehee: Komt vast allemaal wel goed! :fisch:

 

Slaap lekker! :huglove:

 

wel

 

Vervelend! :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

:shocked: Het komt ZO dichtbij ....

Ik weet niet of ik er klaar voor ben! :shocked:

 

:roftl: :roftl: :roftl:

 

Ik ben ook een beetje nerveus, maar dat is meer voor de meeting met de MFCers! :teehee:

 

goeiemorgen zonneschijntje!

 

Haaaayyy! :biggrin2: Alles goed?

Link to comment
Share on other sites

Haha ja ik leef nog! Ondanks de hoge ladingen oestrogeen die gisteren hier over me uitgestort zijn! :biggrin2::wink2:

 

Ja, ik verbaas me enigzins dat je hier nog bent! :naughty:

haha nee hoor, grapje, de meeste houden het wel een paar dagen vol... :mf_rosetinted:

 

 

 

:teehee:

Link to comment
Share on other sites

hahaha ga je 'm ten huwelijk vragen ofzo? :biggrin2:

 

Je moest eens weten :mf_rosetinted:

 

Ik ben ook een beetje nerveus, maar dat is meer voor de meeting met de MFCers! :teehee:

 

Ja, juist .. Denk dat ik nerveuzer ben over het feit of ik daar wel geraak en alles vind waar ik moet zijn e.d., dan om het hele concert zelf :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, juist .. Denk dat ik nerveuzer ben over het feit of ik daar wel geraak en alles vind waar ik moet zijn e.d., dan om het hele concert zelf :roftl:

 

Nouja als je op tijd vertrekt heb je rustig de tijd om alles uit te zoeken, en je kan natuurlijk altijd mij bellen! :mf_rosetinted:

Gaat goedkomen! whoooooh ik heb er zin in!!!!

 

 

 

 

en nog steeds niks gehoord van Sandbag :doh:

Link to comment
Share on other sites

Nouja als je op tijd vertrekt heb je rustig de tijd om alles uit te zoeken, en je kan natuurlijk altijd mij bellen! :mf_rosetinted:

Gaat goedkomen! whoooooh ik heb er zin in!!!!

 

 

 

 

en nog steeds niks gehoord van Sandbag :doh:

 

Hmmja, denk dat ik rond 11u vertrek .. dan heb ik 3u de tijd en het zou 2u rijden moeten zijn .. Dus als het verkeer dan meewerkt lukt het wel :mf_rosetinted:

 

Wat weer wordt het eigenlijk? :blink:

 

 

Ai ... het is natuurlijk wel zondag .. weet niet in hoeverre dat meetelt..

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, denk dat ik rond 11u vertrek .. dan heb ik 3u de tijd en het zou 2u rijden moeten zijn .. Dus als het verkeer dan meewerkt lukt het wel :mf_rosetinted:

 

Wat weer wordt het eigenlijk? :blink:

 

 

Ai ... het is natuurlijk wel zondag .. weet niet in hoeverre dat meetelt..

 

Geen idee van het weer, ik vertrouw die voorspelling nooit zo! :teehee: Zal toch even kijken...

 

 

Ja zondag... maar morgen is het weer 2e pinksterdag... of is een tweede pinksterdag iets typisch Nederlands? :teehee:

Link to comment
Share on other sites

aan de andere kant moet dit toch ook een soort van paradijs zijn voor de hetero-man! :mf_rosetinted: Al die leuke vrouwelijke Mikafans! :wub2:

 

:blush-anim-cl:

 

maar zolang het alleen online leuke meisjes blijven is er op den duur natuurlijk ook weinig aan.. :wink2::biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy