Jump to content

Recommended Posts

Dat is een goede vraag :mf_rosetinted:

 

 

 

Ik heb nog géén idee hoelaat ik er ga zijn ... maar in principe kan ik wel vroeg aangezien ik toch vrij heb .. Maar ik weet het dus nog niet :roftl:

 

ik ook nog niet :teehee: Mijn zus heeft les tot half 4 dus vanaf dan kunnen we maar vertrekken... ik moet ook nog eens kijken wanneer ik een trein heb van Gent enzo...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik ook nog niet :teehee: Mijn zus heeft les tot half 4 dus vanaf dan kunnen we maar vertrekken... ik moet ook nog eens kijken wanneer ik een trein heb van Gent enzo...

 

Je gaat met de trein? Ook met de trein terug?

 

mag ik die zien? :biggrin2: je mag ook een privebericht sturen ofzo als je dat wil :wink2:

 

Goh, als het echt moet?

 

:roftl:

 

Je hebt mij trouwens wel al gezien als je die filmpjes van daarstraks bekeken hebt :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Je gaat met de trein? Ook met de trein terug?

 

 

 

Goh, als het echt moet?

 

:roftl

 

Je hebt mij trouwens wel al gezien als je die filmpjes van daarstraks bekeken hebt :mf_rosetinted:

 

ja, van gent-st-pieters naar brussel centraal,

ik denk ook de trein terug maar dat weet ik nog niet zeker, ik zal nog eens moeten opzoeken wanneer er treinen terug zijn

jij?

Link to comment
Share on other sites

ja, van gent-st-pieters naar brussel centraal,

ik denk ook de trein terug maar dat weet ik nog niet zeker, ik zal nog eens moeten opzoeken wanneer er treinen terug zijn

jij?

 

Ik ga met de auto ..

Niet dat ik het zie zitten maar ik heb niet meteen een andere mogelijkheid. Laatste trein is rond half 11 ofzo en dat vind ik toch iets te vroeg :boxed:

Link to comment
Share on other sites

hahaha :biggrin2: en verder in nederland? ;)

 

ehm, af en toe ga ik naar de Alber Heijn gaan, en gaan zwemmen in Scheldorado in Terneuzen.

En verder ben ik nog maar 2 keer in Amsterdam geweest, 1 keertje met school en natuurlijk naar Westerpark :wub2:

Link to comment
Share on other sites

oh haha dan wil ik natuurlijk ook een actuele foto... ;)

 

Ik vrees dat dat toch niet gaat gebeuren ..

Ben nu niet meteen iemand die elke dag foto's van zichzelf maakt ofzo :roftl:

Link to comment
Share on other sites

ehm, af en toe ga ik naar de Alber Heijn gaan, en gaan zwemmen in Scheldorado in Terneuzen.

En verder ben ik nog maar 2 keer in Amsterdam geweest, 1 keertje met school en natuurlijk naar Westerpark :wub2:

 

haha oke, leuk :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga met de auto ..

Niet dat ik het zie zitten maar ik heb niet meteen een andere mogelijkheid. Laatste trein is rond half 11 ofzo en dat vind ik toch iets te vroeg :boxed:

 

kheb net eens gekeken en voor mij is de laatste trein is om 0u27 ...

ja, Brussel en parkeren is wel niet zo simpel denk ik, maar ik denk wel dat er in de buurt van Centraal Station een parking moet zijn... ik ben er zelf nooit met de auto geweest..

Link to comment
Share on other sites

kheb net eens gekeken en voor mij is de laatste trein is om 0u27 ...

ja, Brussel en parkeren is wel niet zo simpel denk ik, maar ik denk wel dat er in de buurt van Centraal Station een parking moet zijn... ik ben er zelf nooit met de auto geweest..

 

Dat is dan inderdaad een stuk handiger ...

 

Daar heb je er één ja .. en denk ook nog iets dichterbij de AB, maar weet niet zeker of je daar 24u kan uitrijden (heb ik een e-mail voor gestuurd maar zal ik dinsdag pas antwoord op hebben denk ik).

Link to comment
Share on other sites

Dat is dan inderdaad een stuk handiger ...

 

Daar heb je er één ja .. en denk ook nog iets dichterbij de AB, maar weet niet zeker of je daar 24u kan uitrijden (heb ik een e-mail voor gestuurd maar zal ik dinsdag pas antwoord op hebben denk ik).

 

idd, en ik kan ten vroegste de trein van 16u15 halen, dus dan ben ik rond 17 uur aan de AB (als ik niet verdwaal ofzo :teehee:)

 

nog dichter is natuurlijk wel handig, maar als die parking niet gaat is de parking aan centraal station alleszins niet ver van de AB..

Link to comment
Share on other sites

idd, en ik kan ten vroegste de trein van 16u15 halen, dus dan ben ik rond 17 uur aan de AB (als ik niet verdwaal ofzo :teehee:)

 

nog dichter is natuurlijk wel handig, maar als die parking niet gaat is de parking aan centraal station alleszins niet ver van de AB..

 

Het schijnt zo inderdaad ... Komt wel goed :wink2:

Qua geld zal het in ieder geval al een stuk goedkoper zijn dan Amsterdam :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Het schijnt zo inderdaad ... Komt wel goed :wink2:

Qua geld zal het in ieder geval al een stuk goedkoper zijn dan Amsterdam :roftl:

 

laat ons hopen :teehee:

maar ik denk niet dat het zo moeilijk zal zijn als toen in Amsterdam, we zijn toen te voet van het station naar het westerpark gewandeld.

:roftl: zal idd veel goedkoper zijn ! vorige keer was toch wel een paar keer overstappen enzo, lange rit! En de terugrit was met de auto en was toch ook wel heel ver!

Link to comment
Share on other sites

dat is een eind :shocked:

 

Ja, dat was inderdaad ver! Maar we waren er al tegen de middag en toen een lange wandeling gemaakt naar daar! Als ik mijn plannetje niet zou gehad hebben vrees ik dat mijn zus en ik er niet geraakt zouden zijn :teehee: ik weet wel niet meer hoelang we er precies over gedaan hebben...

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat was inderdaad ver! Maar we waren er al tegen de middag en toen een lange wandeling gemaakt naar daar! Als ik mijn plannetje niet zou gehad hebben vrees ik dat mijn zus en ik er niet geraakt zouden zijn :teehee: ik weet wel niet meer hoelang we er precies over gedaan hebben...

 

haha ja

maar regende 't niet ontzettend die dag? of begon dat pas bij 't voorprogramma? :P

Link to comment
Share on other sites

Nou .. voormiddag was het absoluut zeikweer .. (we hebben zelfs hagel gezien!)

Maar rond de middag is het gestopt en eigenlijk vond ik het voor de rest héél erg meevallen .. Hier en daar een buitje, maar geen spectaculaire hoeveelheden ...

 

(toch niet zoals in Werchter een paar dagen ervoor, dát was pas regen :roftl: )

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy