Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Debbie! :boing: Je bent er weer. Wel erg wennen zeker? Heb je het koud gehad?

 

Kaatje :wub2:

 

Ja, het is heel erg wennen :boxed: En koud, heb zowel gister als vandaag met een trui aangelopen... Vreemde blikken die je toegeworpen krijgt van mensen joh... :roftl:

 

Hoe is het hier? Ik zag dat we een nieuw speeltje hebben? :teehee:

Link to comment
Share on other sites

woosh ik ben illegaal bezig:mf_rosetinted:

 

Foei! Is het leuk? :biggrin2:

 

Kaatje :wub2:

 

Ja, het is heel erg wennen :bxed: En koud, heb zowel gister als vandaag met een trui aangelopen... Vreemde blikken die je toegeworpen krijgt van mensen joh... :roftl:

 

Hoe is het hier? Ik zag dat we een nieuw speeltje hebben? :teehee:

 

Ik kan het me wel voorstellen na vier maanden. 't Scheelt toch een dikke 10 graden denk ik zo.

 

Ja :das:

 

eh hier als je heel veel wil lezen over ongeveer de enige hetero man zijn: http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?t=18641

 

Neem er de tijd voor :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:thumb_yello: I'm working on it...

 

Edit: aan het heel veel lezen dus :mf_rosetinted:

 

ik wil je ook met alle plezier een samenvatting geven hoor :biggrin2:

 

ik ben bart, 22, studeer in eindhoven, zit daar op kamers, ben naar het westerparkconcert geweest, ken Mika sinds z'n eerste tv-optreden, en ga dinsdag, als ongeveer enige heteroman, naar het concertgebouwoptreden

Link to comment
Share on other sites

ik ben bart, 22, studeer in eindhoven, zit daar op kamers, ben naar het westerparkconcert geweest, ken Mika sinds z'n eerste tv-optreden, en ga dinsdag, als ongeveer enige heteroman, naar het concertgebouwoptreden

 

Klinkt goed Bart!! Dus we zien je dinsdag om 2 uur op het Leidscheplein? :thumb_yello:

 

En aangezien ik altijd nieuwsgierig ben, wat studeer je? :)

Link to comment
Share on other sites

Klinkt goed Bart!! Dus we zien je dinsdag om 2 uur op het Leidscheplein? :thumb_yello:

 

En aangezien ik altijd nieuwsgierig ben, wat studeer je? :)

 

nee, want ik heb tot 3 uur 's middags afspraken in Eindhoven :(

 

ik studeer business information systems op de TU.. dat is bedrijfskundige informatica zeg maar..

Link to comment
Share on other sites

nee, want ik heb tot 3 uur 's middags afspraken in Eindhoven :(

 

ik studeer business information systems op de TU.. dat is bedrijfskundige informatica zeg maar..

 

Hmmm... 5 uur dan op Leidsche plein? :naughty:

 

Bedrijfskundige informatica... Kan er niet direct wat bij voorstellen, maar dat zullen we maar op de jetlag gooien :aah: Bevalt het wel?

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... 5 uur dan op Leidsche plein? :naughty:

 

Bedrijfskundige informatica... Kan er niet direct wat bij voorstellen, maar dat zullen we maar op de jetlag gooien :aah: Bevalt het wel?

 

haha nee ook al niet.. gewoon 8 uur concertgebouw ;)

 

eh nouja bedrijven die een probleem hebben van een afdeling of een proces dat niet goed of efficient loopt, en dan wil ik worden ingeschakeld en dan ga ik analyseren hoe informatica en computers ingezet kunnen worden om dat proces te verbeteren :P

 

zo. heb ik dat ook even gezegd :P

Link to comment
Share on other sites

Oei, in een notendop... Zal een poging wagen...

 

Ehm... Ik ben Debbie, 24 jaar en doe woody wood pecker na...

 

:mf_rosetinted:

 

Ah, jeugdsentiment...

:floor:

 

Tuurlijk, als het illegaal is is het altijd leuk:mf_rosetinted:

 

't Was ook een stomme vraag. Kunnen we erin delen?

Link to comment
Share on other sites

haha nee ook al niet.. gewoon 8 uur concertgebouw ;)

 

eh nouja bedrijven die een probleem hebben van een afdeling of een proces dat niet goed of efficient loopt, en dan wil ik worden ingeschakeld en dan ga ik analyseren hoe informatica en computers ingezet kunnen worden om dat proces te verbeteren :P

 

zo. heb ik dat ook even gezegd :P

 

Haha, helaas dan maar 8 uur concertgebouw.

 

Ok, klinkt wel interessant!! Hoelang moet je nog?

 

:biggrin2: filmpjeeee!!

 

 

De derde, maar dat is wel van een tijdje geleden :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Haha, helaas dan maar 8 uur concertgebouw.

 

Ok, klinkt wel interessant!! Hoelang moet je nog?

 

 

 

 

De derde, maar dat is wel van een tijdje geleden :blush-anim-cl:

 

haha ja sorry :wink2: ik moet nog een vriendin ophalen in Nijmegen met de trein die meegaat naar Mika en dan nog wat eten en dan richting A'dam ofzo.. dus ja, 8 uur concertgebouw gok ik :wink2:

 

nouja nog zeker wel anderhalf jaar ofzo.. ik hoop eind 2010 klaar te zijn.. en in deze crisistijd is er toch amper werkgelegenheid voor mij dus dan blijf ik nog wel even studeren...

Link to comment
Share on other sites

Ik ga ook mn bed induiken... :blink: Mn lichaam denkt nog steeds dat het 6 uur 's ochtends is... Hopelijk trekt dat snel weg, anders ga ik het nog zwaar krijgen dinsdag :blink::naughty:

 

Slaap lekker allemaal :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy