Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Klopt helemaal :mf_rosetinted:

Krijg wel vaker te horen dat ik wel een halve jongen lijk .. :roftl:

Je bent niet de enige xD Toen ik vroeger kort haar had dacht iedereen dat ik een jongen was (en omdat ik altijd tuinbroeken droeg waarschijnlijk ook).:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Je bent niet de enige xD Toen ik vroeger kort haar had dacht iedereen dat ik een jongen was (en omdat ik altijd tuinbroeken droeg waarschijnlijk ook).:naughty:

 

Zo erg is het bij mij nu ook weer niet :bleh::roftl:

Het is meer mijn "gedrag" en "interesses" (of eerder gebrek daaraan eigenlijk) wat mij die commentaar nogal eens oplevert :roftl:

 

 

 

Maar ik ben weg .. ik ga werken :mf_rosetinted: (jeuj :boxed: )

Link to comment
Share on other sites

Je bent niet de enige xD Toen ik vroeger kort haar had dacht iedereen dat ik een jongen was (en omdat ik altijd tuinbroeken droeg waarschijnlijk ook).:naughty:

 

haha oh kijk ik ben niet de enige jongen hier! ik heb al 2 halve jongens gevonden :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Zo erg is het bij mij nu ook weer niet :bleh::roftl:

Het is meer mijn "gedrag" en "interesses" (of eerder gebrek daaraan eigenlijk) wat mij die commentaar nogal eens oplevert :roftl:

 

 

 

Maar ik ben weg .. ik ga werken :mf_rosetinted: (jeuj :boxed: )

:bye:

Link to comment
Share on other sites

jullie zitten nu zeker allemaal te stressen welke kleren je aan gaat doen... :biggrin2:

 

nope :biggrin2:

 

Heb ik allang uitgezocht, heb van deweek wel gekeken naar iets anders maar kon niks vinden dus blijf ik bij mijn eerste outfit.

 

ik zit eerder te stressen of het wel goed gaat met het openbaar vervoer en de kaartjes :shocked:

Link to comment
Share on other sites

nope :biggrin2:

 

Heb ik allang uitgezocht, heb van deweek wel gekeken naar iets anders maar kon niks vinden dus blijf ik bij mijn eerste outfit.

 

ik zit eerder te stressen of het wel goed gaat met het openbaar vervoer en de kaartjes :shocked:

 

hahaha je hebt het al uitgezocht? :biggrin2: wat ga je aantrekken? :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy