Jump to content

Recommended Posts

:shocked:

 

Het is hier echt heerlijk weer!

Ben net even lekker de auto wezen wassen (nou ja, door de wasstraat gereden :teehee:) en zit nu heerlijk een foccacia broodje te eten bij de balkondeur. :mf_rosetinted:

 

:lmfao:

 

 

Wacht maar, bij jou komt t nog wel! :mf_rosetinted:

Hier is het alweer over btw! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:lmfao:

 

 

Wacht maar, bij jou komt t nog wel! :mf_rosetinted:

Hier is het alweer over btw! :biggrin2:

 

Ik was niet de enige met dat idee, het was echt druk bij de wasserette! :teehee:

 

Van mij mag het, zomerse buien zijn heerlijk!

Link to comment
Share on other sites

Ik was niet de enige met dat idee, het was echt druk bij de wasserette! :teehee:

 

Van mij mag het, zomerse buien zijn heerlijk!

 

Het frist de boel in ieder geval op! Dat onweer heeft er voor gezorgd dat het hier minder benauwd is [voor eventjes maar waarschijnlijk]

Link to comment
Share on other sites

Juist! we zijn nog jong, wij kunnen dat!

Hell yeah.

 

Van een jointje ga je niet kapot:roftl:

:shocked:

 

Het is hier echt heerlijk weer!

Ben net even lekker de auto wezen wassen (nou ja, door de wasstraat gereden ) en zit nu heerlijk een foccacia broodje te eten bij de balkondeur. ::

Lekker.

Bitses en Bitsello...morgen is het zover:

YAAAAAAAAY:punk:

oh er gaat een hele groep overnachten op amsterdam? :P

 

Kun je gitaar spelen? Mag je ook komen.:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Marjoleieieieieiein! Leuke verjaardag gehad? :biggrin2:

 

Joseeeeeee!!! :boing:

Jazeker! :biggrin2:

 

Dat Bob Dylan filmpje was echt vet man, die kende ik nog helemaal niet! Thanks! :wub2:

 

Oh, en ik weet trouwens ook eindelijk waar ik morgen zit. :roftl:

(Balkon, rij 1, stoel 11 & 12.)

Link to comment
Share on other sites

Joseeeeeee!!! :boing:

Jazeker! :biggrin2:

 

Dat Bob Dylan filmpje was echt vet man, die kende ik nog helemaal niet! Thanks! :wub2:

 

Oh, en ik weet trouwens ook eindelijk waar ik morgen zit. :roftl:

(Balkon, rij 1, stoel 11 & 12.)

 

Mooi!! :biggrin2:

nog leuke cadeautjes gehad?

 

 

oooh rij 1 op het balkon!!! dat is wel chill!! :shocked::biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Mooi!! :biggrin2:

nog leuke cadeautjes gehad?

 

 

oooh rij 1 op het balkon!!! dat is wel chill!! :shocked::biggrin2:

 

Ja, seizoen 2 van Nip/Tuck. (Julian... :das:)

En t nieuwe Green Day album.

En een usb platenspeler van de Aldi. :roftl:

Met platen. :biggrin2:

 

Ja, vond Balkon eerst wel jammer, maar de 1e rij daar is dan miss juist weer heel relaxed. ^^

Link to comment
Share on other sites

Ja, seizoen 2 van Nip/Tuck. (Julian... :das:)

En t nieuwe Green Day album.

En een usb platenspeler van de Aldi. :roftl:

Met platen. :biggrin2:

 

Ja, vond Balkon eerst wel jammer, maar de 1e rij daar is dan miss juist weer heel relaxed. ^^

 

een usb platenspeler?? hoe...? :blink:

 

Ja inderdaad, je hebt niemand voor je, en je kan t wel goed overzien allemaal! Beter dan ergens achterin op de begane grond zeg maar!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

een usb platenspeler?? hoe...? :blink:

 

Ja inderdaad, je hebt niemand voor je, en je kan t wel goed overzien allemaal! Beter dan ergens achterin op de begane grond zeg maar!:thumb_yello:

 

Je kan m (geloof ik, heb nog geen tijd gehad om m uit te proberen) aansluiten op je computer en dan komt de muziek dus ook uit je computer. Denk ik. Eerst maar ns zien of ie t doet. :naughty:

 

Ja, precies! Normaal kijk ik altijd tegen de hoofden van de mensen voor me aan, daar heb ik nu dus in ieder geval geen last van. :biggrin2:

 

Oh man, ik zou nu écht aan t leren moeten zijn... O_o

Link to comment
Share on other sites

Je kan m (geloof ik, heb nog geen tijd gehad om m uit te proberen) aansluiten op je computer en dan komt de muziek dus ook uit je computer. Denk ik. Eerst maar ns zien of ie t doet. :naughty:

 

Ja, precies! Normaal kijk ik altijd tegen de hoofden van de mensen voor me aan, daar heb ik nu dus in ieder geval geen last van. :biggrin2:

 

Oh man, ik zou nu écht aan t leren moeten zijn... O_o

 

ooooow zo! Dus je zou ook oude platen kunnen digitaliseren misschien? Dat zou wel tof zijn! :biggrin2:

 

 

Leren, heb je tentamen binnenkort?

Link to comment
Share on other sites

ooooow zo! Dus je zou ook oude platen kunnen digitaliseren misschien? Dat zou wel tof zijn! :biggrin2:

 

Yups, met Audacity bijvoorbeeld.

*Heeft ook een platenspeler met USB aansluiting.*

 

:teehee:

Link to comment
Share on other sites

ooooow zo! Dus je zou ook oude platen kunnen digitaliseren misschien? Dat zou wel tof zijn! :biggrin2:

 

 

Leren, heb je tentamen binnenkort?

 

Klopt. Heb alleen geen oude platen, alleen nieuwe. :roftl:

 

Helaas wel ja. Woensdag om 9 uur. :aah:

Link to comment
Share on other sites

ooooh :shocked: wtf dat is zuur! :aah: nou, hup, leren dan! Anders zou je je er morgen nog druk om gaan kunnen maken! :teehee:

 

Dat zal ik sowieso wel doen ja. :roftl:

Maar ik denk dat ik idd maar even ga leren. Miss kom ik vanavond nog even online en anders zie ik jullie morgen wel! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

tof! ouderwets meets nieuwerwets.

 

Koop jij ook platen van nu op vinyl [als dat kan]?

 

Kan ook wel met een oude platenspeler trouwens hoor, maar dan moet je een voorversterkertje hebben.

Maar ik ben wel blij met dat USB ding want mijn oude speler was een beetje dood en daar zat een brom in.

 

Yups doe ik!

Oude en nieuwe platen. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Dat zal ik sowieso wel doen ja. :roftl:

Maar ik denk dat ik idd maar even ga leren. Miss kom ik vanavond nog even online en anders zie ik jullie morgen wel! :biggrin2:

 

Okee heel veel succes! en tot straks of morgeeeen!!!! :wub2:

 

Kan ook wel met een oude platenspeler trouwens hoor, maar dan moet je een voorversterkertje hebben.

Maar ik ben wel blij met dat USB ding want mijn oude speler was een beetje dood en daar zat een brom in.

 

Yups doe ik!

Oude en nieuwe platen. :mf_rosetinted:

 

ooooh ik ben niet into platenspelers en dat wil ik ook nog niet, want dat is een hobby die veel te duur kan worden! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Joooehoeeeee!

 

Zijn er mensen die er bezwaar tegen zouden kunnen hebben als ik besluit morgen niet mee te eten? :biggrin2: maar me naar alle waarschijnlijkheid met ingie voor het concertgebouw neer te zetten in de hoop dat meester Mika zijn goddelijkheid naar buiten brengt?

Link to comment
Share on other sites

Joooehoeeeee!

 

Zijn er mensen die er bezwaar tegen zouden kunnen hebben als ik besluit morgen niet mee te eten? :biggrin2: maar me naar alle waarschijnlijkheid met ingie voor het concertgebouw neer te zetten in de hoop dat meester Mika zijn goddelijkheid naar buiten brengt?

 

:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy