Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:aah: meeste mensen op msn zeggen dan zaagsel :roftl:

 

Ik las net dat ze de EP verkopen in berlijn :biggrin2: Dus moet ik morgen extra centjes meeneemen :biggrin2:

 

oh ik zeg meestal stro dan. maargoed :biggrin2:

 

oh ik heb die op internet besteld en nog niet binnen! wel stom als ze 'm dan morgen zouden verkopen :(

Link to comment
Share on other sites

oh ik zeg meestal stro dan. maargoed :biggrin2:

 

oh ik heb die op internet besteld en nog niet binnen! wel stom als ze 'm dan morgen zouden verkopen :(

 

Lol

 

ik ben blij dat ze hem verkopen want dan kan ik hem uiteindelijk wel kopen :biggrin2: Heb namelijk geen credit card dus kon ham niet bestellen :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Hoi! :boing:

Ja lekker. Met jou?

 

Gaat wel. Beetje druk met leren (of: dat zou ik aan t doen moeten zijn).

Maar t brandalarm is weer uit, dus dat is mooi meegenomen. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Gaat wel. Beetje druk met leren (of: dat zou ik aan t doen moeten zijn).

Maar t brandalarm is weer uit, dus dat is mooi meegenomen. :roftl:

 

't Is in ieder geval een stuk stiller dan. :naughty:

Komen er weer tentamens aan?

Link to comment
Share on other sites

Kaatje, moeten we de bevestigings emails ook meenemen? Zoja zou jij dat dan even kunnen doen? Onze printer werkt een soort van..niet.:boxed:

 

Ik geloof trouwens dat ik dit eerder heb gevraagd, maarja:aah:

Link to comment
Share on other sites

't Is in ieder geval een stuk stiller dan. :naughty:

Komen er weer tentamens aan?

 

Yup. Plus fijn om te weten dat er idd niet écht brand was. (Er was weliswaar geen rook/vuur/etc. en een meisje zei dat haar neef per ongeluk onder t brandalarm gerookt had, maar toch... :bleh:)

 

Helaas wel. Woensdag om 9 uur. :aah: (En vrijdag nog een.)

Link to comment
Share on other sites

Kaatje, moeten we de bevestigings emails ook meenemen? Zoja zou jij dat dan even kunnen doen? Onze printer werkt een soort van..niet.:boxed:

 

Ik geloof trouwens dat ik dit eerder heb gevraagd, maarja:aah:

 

Geeft niet. :wink2:

Ik kan de kaarten morgenochtend ophalen bij het postkantoor. Maar als het nodig is neem ik alles wat nodig is mee naar Amsterdam. En als het echt niet anders kan stop ik je in m'n handtas en smokkel ik je mee naar binnen!

Ik kan niet wachten :boing:

 

Yup. Plus fijn om te weten dat er idd niet écht brand was. (Er was weliswaar geen rook/vuur/etc. en een meisje zei dat haar neef per ongeluk onder t brandalarm gerookt had, maar toch... :bleh:)

 

Helaas wel. Woensdag om 9 uur. :aah: (En vrijdag nog een.)

 

Zo gaat het brandalarm vaak af, eronder roken, of speklapjes bakken (tenminste, dat gebeurt telkens bij de ouderen in ons flatgebouw :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Zo gaat het brandalarm vaak af, eronder roken, of speklapjes bakken (tenminste, dat gebeurt telkens bij de ouderen in ons flatgebouw :roftl:)

 

Precies... De eerste dag dat t bij ons ingesteld was ging t meteen in de hele flat af. (Op de meeste afdelingen zonder reden.) En t ging niet meer uit. En er kwam niemand. Toen hebben ze t uiteindelijk maar moeten saboteren. En toen kregen we een mailtje dat t uitgeschakeld was.

Maar blijkbaar is t weer ingeschakeld. Ik was wel erg blij dat t zo snel weer uitging deze keer. :biggrin2:

(Maar ik voorzie nog vaker dit soort acties... :aah:)

 

Is t alarm bij jullie ook zo oorverdovend hard? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Precies... De eerste dag dat t bij ons ingesteld was ging t meteen in de hele flat af. (Op de meeste afdelingen zonder reden.) En t ging niet meer uit. En er kwam niemand. Toen hebben ze t uiteindelijk maar moeten saboteren. En toen kregen we een mailtje dat t uitgeschakeld was.

Maar blijkbaar is t weer ingeschakeld. Ik was wel erg blij dat t zo snel weer uitging deze keer. :biggrin2:

(Maar ik voorzie nog vaker dit soort acties... :aah:)

 

Is t alarm bij jullie ook zo oorverdovend hard? :bleh:

 

Ik vind van wel, maar de oudjes niet :aah:

 

:wub2:

 

:group_hug:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy