Jump to content

Dutch Thread Part 30 Y'all!


Diana

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:naughty: Heb je mn reply op jou nog gelezen?

 

*checkt thread*

 

Omg! Mag ik je aanraken!? Want dan heb jij dus Michiel van Erp gezien! :bow:

 

:roftl:

Ja hoor, dat mag. Jij bent Michiel van Erp fan, begrijp ik? :naughty:

Hij was wel cool ja. ^^

Link to comment
Share on other sites

Jij zei wat ik dacht. :teehee:

 

:teehee:

 

:roftl:

Ja hoor, dat mag. Jij bent Michiel van Erp fan, begrijp ik? :naughty:

Hij was wel cool ja. ^^

 

Hij is een voorbeeld voor mij! Alleen nou zag ik m toen pas voor t eerst... ik wist niet dat ie zó was, zeg maar :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:teehee:

 

 

 

Hij is een voorbeeld voor mij! Alleen nou zag ik m toen pas voor t eerst... ik wist niet dat ie zó was, zeg maar :roftl:

 

Lol. Ik had m ook nog nooit gezien nee. Ken z'n naam wel, maar weet eigenlijk niet eens of ik weleens iets van m gezien heb... :blush-anim-cl: (Zou met mijn opleiding eigenlijk wel moeten natuurlijk. :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

25minuten...:boxed::tears:

 

:huglove:

 

Gewoon ver uit de buurt van de telefoon blijven. Je hebt altijd wel van die mensen die gaan bellen om te vragen of je geslaagd bent, en daar schrik je je dan helemaal dood van. :doh:

 

Ik duim voor je! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

:huglove:

 

Gewoon ver uit de buurt van de telefoon blijven. Je hebt altijd wel van die mensen die gaan bellen om te vragen of je geslaagd bent, en daar schrik je je dan helemaal dood van. :doh:

 

Ik duim voor je! :biggrin2:

 

ja haha, ik moet wel in debuurt blijven

heb al suuuuper veel herren gehoord, en al 1 gezakt

 

:tears:

Link to comment
Share on other sites

ja haha, ik moet wel in debuurt blijven

heb al suuuuper veel herren gehoord, en al 1 gezakt

 

:tears:

 

Oeh, das al wel deprimerend ja. Maar als jij nog niets gehoord hebt is dat miss juist een goed teken. :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Nielo :boing:

 

Nou, wel en niet .. :roftl:

 

Niet omdat ik net ergens iets verrokken heb, waardoor nu mijn hele nek & linkerarm pijn doet .. + ik heb al vrijwel de hele dag pijn in 2 vingers van mijn linkerhand (pijn komende vanuit mijn pols) .. niet constant, maar het is wel irritant ..

 

Wel omdat ik net een nieuwe AT-foto gevonden heb, een recente, van gisteren .. :wub2:

 

Maarja, eigenlijk weegt dat niet op tegen de pijn :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nielo :boing:

 

Nou, wel en niet .. :roftl:

 

Niet omdat ik net ergens iets verrokken heb, waardoor nu mijn hele nek & linkerarm pijn doet .. + ik heb al vrijwel de hele dag pijn in 2 vingers van mijn linkerhand (pijn komende vanuit mijn pols) .. niet constant, maar het is wel irritant ..

 

Wel omdat ik net een nieuwe AT-foto gevonden heb, een recente, van gisteren .. :wub2:

 

Maarja, eigenlijk weegt dat niet op tegen de pijn :roftl:

 

Ouch! :boxed:

:huglove:

Hopelijk gaat t snel over, want dit klinkt wel heel pijnlijk/irritant!

 

Das idd wel leuk! Is t een goeie foto? :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik hoop het ook .. Het is pas gebeurd dus ik ga nog even afwachten, maar als het morgen nog zo'n pijn doet ..

 

:boxed:

 

 

Foto is leuk. Ze hebben voor de show een fotoshoot van 10 minuten ofzo gedaan .. dus het is een hele echte foto :naughty:

 

180609.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik hoop het ook .. Het is pas gebeurd dus ik ga nog even afwachten, maar als het morgen nog zo'n pijn doet ..

 

:boxed:

 

 

Foto is leuk. Ze hebben voor de show een fotoshoot van 10 minuten ofzo gedaan .. dus het is een hele echte foto :naughty:

 

180609.jpg

 

Ja, hoe komt t eigenlijk?

Anders moet je er miss mee naar de dokter gaan ofzo.

 

 

Idd een leuke foto! Fotoshoot foto's zijn in ieder geval altijd mooi belicht enzo. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ja, hoe komt t eigenlijk?

Anders moet je er miss mee naar de dokter gaan ofzo.

 

 

Idd een leuke foto! Fotoshoot foto's zijn in ieder geval altijd mooi belicht enzo. :biggrin2:

 

Weet niet .. Hoe komt zoiets? Ik stap in de auto en ik voel wat verspringen in mijn nek .. en nu heb ik pijn .. Tja .. Komt wel weer goed :wink2:

 

Zelfs op 10 minuten tijd blijkbaar :naughty::roftl:

Hij zou er nog een aantal hebben die best wel ok zijn, dus ik wacht vol spanning .. :teehee::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Weet niet .. Hoe komt zoiets? Ik stap in de auto en ik voel wat verspringen in mijn nek .. en nu heb ik pijn .. Tja .. Komt wel weer goed :wink2

 

Zelfs op 10 minuten tijd blijkbaar :naughty::roftl:

Hij zou er nog een aantal hebben die best wel ok zijn, dus ik wacht vol spanning .. :teehee::naughty:

 

Hmm, irritant zeg! :huglove:

 

Ja, hebben ze knap gedaan in 10 minuten. :naughty:

Aah, das in ieder geval iets om naar uit te kijken. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy