Jump to content

Dutch Thread Part 30 Y'all!


Diana

Recommended Posts

Deze toch :roftl:

Dacht van: toch nog eens even kijken .. En ja hoor :biggrin2:

Hoop dat dat betekent dat hij nu online is/ermee bezig is, en dat er dus nog foto's volgen :naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Deze toch :roftl:

Dacht van: toch nog eens even kijken .. En ja hoor :biggrin2:

Hoop dat dat betekent dat hij nu online is/ermee bezig is, en dat er dus nog foto's volgen :naughty::bleh:

 

Dat zou leuk zijn ja! :thumb_yello:

 

Ik ga even eten, tot zo :wink2:

 

Smakelijk, tot straks! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Ok, im already sweating and theres 6 ppl in the venue. Anyone coming to the Borderline show tonight may want to think about wearing shorts! 25 minutes ago

 

:roftl: :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind dat zij dan wel het voorbeeld mogen geven .. met het dragen van die shorts .. :naughty:

 

(en dat er dan eindelijk eens een goede gig-video komt :roftl: Of een fotoshoot mag ook :mf_rosetinted::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Ik vind dat zij dan wel het voorbeeld mogen geven .. met het dragen van die shorts .. :naughty:

 

(en dat er dan eindelijk eens een goede gig-video komt :roftl: Of een fotoshoot mag ook :mf_rosetinted::roftl:)

 

:naughty:

 

Dat zou wel leuk zijn ja!

Link to comment
Share on other sites

En, vertel eens, wat zijn je plannen nog voor vanavond? :mf_rosetinted:

 

Hmm, miss een film kijken ofzo en vroeg naar bed (want dat is hard nodig). :naughty:

 

 

Waarschijnlijk wordt t dus de hele avond op MFC rondhangen en laat naar bed. :mf_rosetinted:

 

 

Jij?

Link to comment
Share on other sites

Nice :mf_rosetinted:

 

Ik weet het nog niet :no:

Wilde eerst naar mijn paard gaan maar nu met die pijn .. toch best maar niet ..

 

Dus ja .. wachten op nieuwe AT-foto's? Hopen dat hier snel wat meer volk is?

Dat soort dingen .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik zou trouwens zo in slaap kunnen vallen hier ... ook geweldig op een uur als dit :blink:

 

Is ook niet helemaal de bedoeling. :bleh:

(Ik zou miss moeten gaan slapen, aangezien ik gisteren wéér veel te laat naar bed gegaan ben, maar ik ben eigenlijk best wakker. :roftl:)

 

 

Heel vreemd, toen ik de pagina vernieuwde kwam ik ineens bij de 1e post in de thread uit. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hier gebeuren soms rare dingen :mf_rosetinted:

 

 

 

Wat ik vervelend vind, en wat best wel vaak gebeurd, is dat ik inlog en dat ik blijkbaar ineens alles gelezen heb .. wat dus helemaal niet zo is ... Vervelende is dan dat ik bv. hier moet gaan zoeken waar ik gebleven was, in plaats van dat je gewoon kan klikken op "go to first unread post" ..

 

Maar het is een Mika-forum voor iets :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hier gebeuren soms rare dingen :mf_rosetinted:

 

 

 

Wat ik vervelend vind, en wat best wel vaak gebeurd, is dat ik inlog en dat ik blijkbaar ineens alles gelezen heb .. wat dus helemaal niet zo is ... Vervelende is dan dat ik bv. hier moet gaan zoeken waar ik gebleven was, in plaats van dat je gewoon kan klikken op "go to first unread post" ..

 

Maar het is een Mika-forum voor iets :mf_rosetinted:

 

Das ook vreemd ja. :blink:

 

Volgens mij is mij dat ook weleens gebeurd...

 

Ik denk dat Mika er gewoon persoonlijk verantwoordelijk voor is. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy