Jump to content

Dutch Thread Part 30 Y'all!


Diana

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja man! Ik kan me nog herinneren dat ik m voor t eerst zag. :naughty:

 

Een vriendin (die er in Amsterdam ook bij was) liet me de video zien op YouTube, omdat ze m zo leuk vond en ik weet nog dat ik m thuis ook meteen aan mn moeder heb laten zien. :roftl: (Die vond t ook leuk. :biggrin2:)

Link to comment
Share on other sites

:mf_rosetinted:

 

Ik ben er zelf ingerold .. hoorde 'm op de radio, presentators zeiden dat het een nieuw nummer was enzo (was toen in het begin dat de single uit was) en dat het wat speciaals was en dat we van hem nog hééél veel zouden horen .. Toen het nummer, en ik dacht van: wat is me dat :boxed: wat gooien ze tegenwoordig toch allemaal op de radio? :blink:

 

 

Maarja .. uiteindelijk werd alles anders .. :teehee::roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

Bij mij heeft t daarna ook nog wel lang geduurd voordat ik hier terechtkwam. Dat wat ik net vertelde was nog op de middelbare school, maar daarna vergat ik Mika eigenlijk weer een beetje. :blush-anim-cl:

Toen ik daarna, toen ik al op de uni zat, 'Relax' hoorde werkte dat ook al niet echt mee, want dat vond ik echt helemaal geen leuk nummer. (T is nu nog steeds eigenlijk t nummer dat ik t minst leuk vind :teehee:.)

Maar toen hoorde ik 'Big Girl' en dacht, hm, een man die over dikke vrouwen zingt. Daar moet ik toch echt meer van weten. :roftl:

 

 

En toen was daar MFC. :mf_rosetinted:

 

(Nou ja, eigenlijk was er eerst MikaSounds, maar dat was saai. :teehee:)

Link to comment
Share on other sites

Oh, bij mij was Relax net het nummer dat het deed ..

Ik weet nog precies waar ik was en waar ik naar onderweg was toen ik Relax voor het eerst hoorde :roftl: En ik vond het zo'n super nummer :shocked:

 

Toen ik thuiskwam ben ik meteen dingen gaan opzoeken over die Mika .. en tja .. hij was leuk :teehee: (het heeft wel nog een paar maanden geduurd voordat ik de stap durfde zetten mij hier aan te melden, maar meelezen deed ik al een tijdje :naughty: ).

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik lijk hier een beetje een buitenbeentje te zijn als t om Relax gaat. Iedereen is er helemaal dol op. :naughty:

 

Ik zat vaker op forums (er zwerven echt tientallen (ongebruikte) accounts van mij rond over t internet :roftl:), dus ik heb me hier ook maar op aangemeld. Eén account meer of minder. :roftl: Dit forum bleek alleen leuker dan de meeste andere. Er is maar één ander forum geweest waar ik vaak op kwam, maar dat is nu weg. Maar MFC is leuker. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Tja, ik weet het niet van iedereen .. maar ik in ieder geval wel ja :roftl:

Je hebt geen idee hoe ik me voelde toen hij dat begon te spelen in Brussel :teehee:

 

 

(en ik tegen Carina, toen hij weer opkwam en dan begon over die angst enzo, "die gaat Relax doen" .. en Carina "neen, zou het?" ... Maar ik wist het toen al :mf_rosetinted::roftl: )

Link to comment
Share on other sites

Wel heel leuk dat ie t ook akoestisch ging spelen ja! En leuk dat je daarbij was. :biggrin2:

 

Ik zeg meestal ook maar niet dat ik Relax niet zo heel geweldig vind (al vind ik t wel steeds leuker worden, dus wie weet, over een paar jaar... :roftl:), omdat ik dan volgens mij t hele forum over me heenkrijg. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga t niet uitproberen. :roftl:

 

Kweenie, toen ik t voor t eerst hoorde vond ik het in ieder geval te veel op andere muziek lijken, een beetje cliché. T klonk iets te veel als elektropop voor mij, al vind ik dat nu minder. Kan t niet goed uitleggen, maar vind t gewoon heel anders klinken dan de rest van t album.

Link to comment
Share on other sites

Ja ... heb ik wel ... maar op dit moment weet ik niet welk :roftl: Het wisselt nogal eens ...

 

Op de cd luisterde ik eigenlijk nooit naar Billy Brown .. vond ik niks ... Maar live was de laatste keren geweldig :wub2: Met Big Girl hetzelfde eigenlijk ... En Over My Shoulder ...

 

Denk die 3 voornamelijk, en vooral de cd-versie dan .. Niet dat ik ze nooit luister ofzo, maar ik durf ze wel eens te skippen :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Oh ja, Over My Shoulder skip ik ook nog weleens. :naughty:

 

Die andere twee juist niet. :biggrin2:

 

Maar live is alles sowieso nog beter. ^^

 

Nu vind ik Toy Boy en Blue Eyes vooral heel leuk. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Aaaaaaaaargh, dit vind ik nu ZO stom hé ..

Kom ik op youtube, kijk ik of er nieuwe AT-videos zijn .. wat zo is :shocked: Een volledig nummer :shocked: Your Fractured Life :shocked: (geen idee of je het nummer kent maar het is een geweldig nummer :roftl:). Dus ik blij .. en kijken .. daar is dus gewoon niet naar te luisteren hé :boxed: Snap echt niet dat mensen moeite doen om zoiets te uploaden ...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy