Jump to content

Dutch Thread Part 30 Y'all!


Diana

Recommended Posts

Als je dan nog goed beeld zou hebben ... maar zelfs daar herkende je amper wat op :boxed:

 

 

Mijn laatste videos vielen mij ook tegen moet ik zeggen, qua geluid .. Maar je verstond tenminste nog wat hij zong :roftl: En het beeld was wel ok :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb je ze allemaal gezien? Of gehoord voornamelijk? :roftl:

Vooral die van Brussel zijn minder .. :sad: Niet allemaal of constant hoor, maar vooral als er nogal gedrumd wordt dan valt het tegen ... je hoort de drum iets te goed :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ze niet allemaal gezien, maar wel veel. :naughty:

 

Je bent gewoon een perfectionist. Ook als de drum iets te goed te horen is, zijn jouw video's nog beter dan de meeste andere video's! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Nah, ik weet het toch niet hoor :roftl:

Ik heb er eentje van Niki gezien, en die was gewoon goed :mf_rosetinted: Zowel qua beeld als qua geluid .. Kan je van die van mij niet zeggen :roftl:

 

 

:bleh:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Jaja, het is al goed :mf_rosetinted:

 

 

Maar toch zou ik graag willen weten hoe het komt .. Zou het door de zaal geweest zijn? Want bv. op Werchter vorig jaar had ik nergens last van .. Dat was wel een andere camera maar ik veronderstel niet dat daar zoveel verschil in zit .. Zou dat geweest zijn om het buiten was en het geluid dus weg kon? (als je me begrijpt).

 

Ben daar toch wel mee bezig .. want als ik naar Air Traffic ga ... die jongens spelen echt niet stil hé .. :roftl: En als ik toch alleen maar gekraak heb pak ik liever mijn andere camera mee, of neem ik enkel foto's ofzo ..

Link to comment
Share on other sites

Ik weet ook nooit zo goed hoe dat werkt. Mijn camera doet sowieso nooit wat ik wil, dus dat heb ik maar opgegeven, maar met een goede camera zou t niet echt uit moeten maken waar je bent denk ik.

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

Ik ben gewoon al blij als mijn camera überhaupt op t goede moment afdrukt, en als t beeld tijdens een video niet ineens (zonder enige aanwijsbare reden :mf_rosetinted:) wazig wordt. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Oh jee, ik ben een idioot :roftl:

Noem ik een bepaald nummer heel leuk "Stuck In The Middle" in mijn menu, blijkt dat Lady Jane te zijn :lmao:

 

Naja ...

En focussen in het donker werkt trouwens ook niet zo .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hoe moet ik die thread anders volkrijgen? :bleh :roftl

 

Hoi Diana :boing:

 

Je hoeft m niet helemaal in je eentje vol te krijgen hoor. :naughty:

 

Oh jee, ik ben een idioot :roftl:

Noem ik een bepaald nummer heel leuk "Stuck In The Middle" in mijn menu, blijkt dat Lady Jane te zijn :lmao:

 

Naja ...

En focussen in het donker werkt trouwens ook niet zo .. :roftl:

 

:roftl: Dat is slim ja. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Neen, maarja .. we moeten het toch over íets hebben hé? :roftl:

 

Zat Mika trouwens verkeerd bij Blue Eyes in Brussel? :blink: Of heb ik dat nu net gedroomd? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nah .. ik ben nu gewoon momentjes aan het selecteren aan de hand van wat ik zie op tv :naughty: Is ook nog wel druk, maar ik ga echt niet van alles screenshots maken :roftl: Dit is nog leuk :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

GESLAAGD!!!!!:biggrin2:

 

GEFELICITEERD! LINDE EN INGRID!!

 

:dance_man:

 

Gefeliciteerd meiden! :clap::flowers2:

 

 

Hoi Bienie en Nielo! :boing:

 

En Nielo, voor mij was Relax ook niet meteen je van het. Eigenlijk vind ik het pas een waanzinnig goed nummer sinds de akoestische versie bij Jo Whiley. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy