Jump to content

Dutch Thread Part 30 Y'all!


Diana

Recommended Posts

Dat is waar ja. Je hebt ze overal wel, maar misschien trekken sommige artiesten ze meer aan ofzo. Arme Orlando. :naughty:

 

Hehe, ik vond het wel geweldig hoe hij erop reageerde :naughty: En zijn reactie toen graham vroeg: so, what IS your favorite vegetable?? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hehe, ik vond het wel geweldig hoe hij erop reageerde :naughty: En zijn reactie toen graham vroeg: so, what IS your favorite vegetable?? :roftl:

 

Echt zo droog. :roftl:

Hij had in ieder geval wel lol. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik ook! Daarom ga ik ook meestal met de trap.

Gisteravond laat had ik om een of andere reden minder last van de lift... :teehee:

 

 

:roftl: Dat dan weer wel ja.

 

hahaha :naughty: Je durfde wat meer risico te nemen! :fisch:

Het voordeel is dat ik meestal iets met iemand drink die nog de laatste trein moet halen, dus we kunnen nooit helemaal loco gaan doordeweeks! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

hahaha :naughty: Je durfde wat meer risico te nemen! :fisch:

Het voordeel is dat ik meestal iets met iemand drink die nog de laatste trein moet halen, dus we kunnen nooit helemaal loco gaan doordeweeks! :naughty:

 

Inderdaad ja... :teehee:

Dat scheelt! Als ik in de stad uitga drink ik ook nooit veel. Maar als ik in t café hier beneden ben, dan ben ik daar meestal met een paar mensen van een andere verdieping, en die blijven altijd maar bier voor me kopen. Meestal loop ik een half glas achter. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad ja... :teehee:

Dat scheelt! Als ik in de stad uitga drink ik ook nooit veel. Maar als ik in t café hier beneden ben, dan ben ik daar meestal met een paar mensen van een andere verdieping, en die blijven altijd maar bier voor me kopen. Meestal loop ik een half glas achter. :roftl:

 

:naughty: Maar dat is ook zo makkelijk, want je rolt zo naar huis dan! :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

:naughty: Maar dat is ook zo makkelijk, want je rolt zo naar huis dan! :lmfao:

 

Dat wel ja. :roftl:

Al zou ik dus normaal gesproken zelf al geen drank meer bestellen omdat ik voel dat t de verkeerde kant opgaat. En eigenlijk vind ik aangeschoten/dronken zijn helemaal niet leuk. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga slapen! Mn keel doet pijn als een malle, en dat vind ik eng! :boxed:

 

Slaap lekker! :huglove:

 

Ouch, vervelend! :huglove:

 

 

Truste, hopelijk is je keelpijn snel over!

:huglove:

 

 

Ik ga ook maar ns slapen ja...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy