Jump to content

Dutch Thread Part 30 Y'all!


Diana

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag Linde!!

Alles goed?

Ja hoor, met jou?

Hallo

ik ga volgende week vrijdag naar Deventer een uitje :thumb_yello: en ik heb zin in pannenkoeken met spek en liefs zonder kaars ik lus geen kaas weetje en ik vind kaas zo stinken iell van mij hoef je geen kaas voor me neus te leggen.

 

Dan bak je ze toch?

Link to comment
Share on other sites

Ja hoor, met jou?

 

 

Ook alles goed hoor!

 

"Deze map bevat items waarvan de naam te lang is voor de prullenbak. Wilt u deze map blijvend verwijderen?"

 

:blink:

 

Computers zijn oh zo fijn... :aah:

 

:roftl: Hehe, nuttige dingen die computers, als ze doen wat je wil toch.

Link to comment
Share on other sites

:shocked: :shocked: :shocked:

 

Jullie geloven nooit wat ik net meegemaakt heb!

 

:shocked: :shocked: :shocked:

 

 

 

(voor zover hier iemand is om het niet te geloven ... :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Gelukkig!

Wie zou ons anders up to date moeten houden over Airtraffic!:mf_rosetinted:~

 

 

maar tell us, I'm curious

 

Je zit erop te wachten ja :roftl:

 

 

Maaruh .. is engels ook goed? Ik kan het niet nog eens helemaal typen :roftl: Het staat in de mikagasmic :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Je zit erop te wachten ja :roftl:

 

 

Maaruh .. is engels ook goed? Ik kan het niet nog eens helemaal typen :roftl: Het staat in de mikagasmic :wink2:

 

ik denk 'n elllllllllllllllllllenlang verhaal, zijn het nog geen 20 regels :naughty:

 

maar heel leuk, heb je 'n move gemaakt?

Link to comment
Share on other sites

Leuk, ik heb een uitje daar ga we ook eten en je mot 10 euro meenemen

 

 

Wat een toeval Jessica, Ik ga a.s vrijdag ook naar deventer :mf_rosetinted:

 

 

 

Willen ook vriendelijk zijn om in me topic met me werkjes te bekijken ?

Edited by jessica&mika
mij werkjes bekijken en typen hoe je het vond
Link to comment
Share on other sites

Mijn engels is niet zo schitterend :roftl:

 

Niet direct neen .. indirect eventueel :naughty:

Ach, ik weet het niet .. maar het klikte wel goed :shocked: Normaal ben ik nogal stil en zeg ik niet veel, zeker bij vreemden, en zeker als er een best wel knappe gast voor mijn neus zit .. Maar nu .. alles ging gewoon vanzelf .. :roftl: Veel gelachen enzo .. echt raar. Kreeg ook een compliment over mijn zin voor humor :roftl: Hij zei het niet direct tegen mij maar tegen mijn vader, maar hij keek zo half naar mij (en aangezien ik en mijn vader zelfde zin voor humor hebben ..). En er werden ook van die grapjes gemaakt dacht ik dacht van .. Of op een bepaald moment zei ik iets wat best wel dubbel opgevat kon worden en toen keek ik (toevallig) naar hem en hij keek naar mij en toen schoten we allebei in de lach terwijl de rest daar zat van :blink: Dat soort dingen .. Gewoon echt leuk! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Mijn engels is niet zo schitterend :

Niet direct neen .. indirect eventueel :naughty:

Ach, ik weet het niet .. maar het klikte wel goed :shocked: Normaal ben ik nogal stil en zeg ik niet veel, zeker bij vreemden, en zeker als er een best wel knappe gast voor mijn neus zit .. Maar nu .. alles ging gewoon vanzelf .. :roftl: Veel gelachen enzo .. echt raar. Kreeg ook een compliment over mijn zin voor humor :roftl: Hij zei het niet direct tegen mij maar tegen mijn vader, maar hij keek zo half naar mij (en aangezien ik en mijn vader zelfde zin voor humor hebben ..). En er werden ook van die grapjes gemaakt dacht ik dacht van .. Of op een bepaald moment zei ik iets wat best wel dubbel opgevat kon worden en toen keek ik (toevallig) naar hem en hij keek naar mij en toen schoten we allebei in de lach terwijl de rest daar zat van :blink: Dat soort dingen .. Gewoon echt leuk! :roftl:

 

Maar, hij komt nog vaker?

Dan de volgende keer je smexy outfit aan, en gaan met die banaan! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Leuk, ik heb een uitje daar ga we ook eten en je mot 10 euro meenemen

 

 

 

 

 

 

Willen ook vriendelijk zijn om in me topic met me werkjes te bekijken ?

 

wat leuk, ga je met je ouders?:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hij gaat nog eens terugkomen ja .. Moet ik wel weten wanneer natuurlijk, niet zoals vandaag :roftl: Maarja, langs de andere kant: als het zo ookal klikt dan is dat alleen maar meegenomen natuurlijk :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Mijn engels is niet zo schitterend

 

Niet direct neen .. indirect eventueel

Ach, ik weet het niet .. maar het klikte wel goed Normaal ben ik nogal stil en zeg ik niet veel, zeker bij vreemden, en zeker als er een best wel knappe gast voor mijn neus zit .. Maar nu .. alles ging gewoon vanzelf .. :roftl: Veel gelachen enzo .. echt raar. Kreeg ook een compliment over mijn zin voor humor Hij zei het niet direct tegen mij maar tegen mijn vader, maar hij keek zo half naar mij (en aangezien ik en mijn vader zelfde zin voor humor hebben ..). En er werden ook van die grapjes gemaakt dacht ik dacht van .. Of op een bepaald moment zei ik iets wat best wel dubbel opgevat kon worden en toen keek ik (toevallig) naar hem en hij keek naar mij en toen schoten we allebei in de lach terwijl de rest daar zat van Dat soort dingen .. Gewoon echt leuk! :roftl:

 

 

Bienie!!! :shocked:

 

In't nl klinkt dat ineens allemaal een heel stuk spannender en interessanter :shocked::biggrin2: Veel meer details ook... Nu willen we zeker een pic zien :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Bienie!!! :shocked:

 

In't nl klinkt dat ineens allemaal een heel stuk spannender en interessanter :shocked::biggrin2: Veel meer details ook... Nu willen we zeker een pic zien :mf_rosetinted:

 

:roftl: Dat kreeg ik echt in het engels allemaal niet gezegd hoor :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy