Jump to content

Dutch Thread Part 30 Y'all!


Diana

Recommended Posts

haha, ja eigenlijk gaat t ook nergens over, maar ik vind t stiekem heel erg leuk! :teehee:

 

 

Hoe gaat het met jou?

 

:boing:

 

Gaat wel. Ben doodop van 't werk .. en dat soort dingen .. maar het gaat wel goed :mf_rosetinted:

 

Met jou voor de rest ook?

 

ingieeautograph.png

 

 

Wilde ik even meedelen:biggrin2:

 

Nice :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ingieeautograph.png

 

 

Wilde ik even meedelen:biggrin2:

 

Wat lief!! :biggrin2::teehee:

 

:boing:

 

Gaat wel. Ben doodop van 't werk .. en dat soort dingen .. maar het gaat wel goed :mf_rosetinted:

 

Met jou voor de rest ook?

 

Nouja, zo lang je maar moe bent van je werk is het goed!

 

 

Met mij gaat alles goed heuurrr, op t moment herstellende van een griepje! :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Nouja, zo lang je maar moe bent van je werk is het goed!

 

 

Met mij gaat alles goed heuurrr, op t moment herstellende van een griepje! :teehee:

 

Ohja? Moe zijn van andere dingen lijkt me toch wel leuker :teehee::roftl:

 

 

Ai .. Maar herstellende is de goede richting uit, dus blijven gaan :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ohja? Moe zijn van andere dingen lijkt me toch wel leuker :teehee::roftl:

 

 

Ai .. Maar herstellende is de goede richting uit, dus blijven gaan :wink2:

 

:teehee: als je het zó stelt :teehee:

 

 

Ja precies, als ik dit weekend maar weer beter ben! Leuke dingen! :pinkbow:

Link to comment
Share on other sites

Wel.... Dus, dit weekend waren er de much music awards in canada, waar mika normaal een award zou presenteren. Vandaar dat er een thread over was :teehee:

 

Na de mmva, waren perez en lady gaga gaan feesten. En perez twitterde daarover. Ineens twitterde hij iets zoals: Help, ik ben net aangevallen door will i am (van de black eyed peas) en zijn bodyguards! Geen grap, stuur politie, ik bloed blabla... Een heel drama dus op twitter...

 

Gevolgd door een heel spelletje op twitter van perez en will i am over of het nu wel of niet waar was. Blijkt nu dat de manager van de peas perez idd een mot heeft verkocht, of het hard was, zou ik niet durven zeggen te zien aan dat miniscule sneetje onder zijn oog :mf_rosetinted: Reden was dat perez will had uitgemaakt voor faggot.

 

Perez heeft daarop een superlange videoboodschap gemaakt waarin ie nog meer drama maakt :mf_rosetinted:

 

Ja dat was het :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Goh, wat interessant! :blink::roftl:

Merci voor de update :mf_rosetinted:

 

Haha, graag gedaan :teehee: Mika was a no show op de mmva, dus we zaten daar allemaal die tread, met niets aan info... En toen vond ik die perez twitters, dus ja :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik wilde er echt voor wakker blijven trouwens.. die show zou hier om 3 uur snachts beginnen ofzo... om half 3 heb ik t opgegeven! :naughty: En ik heb er geen spijt van! :naughty:

 

Nou zeker!! Ik ben wakker gebleven tot de red carpet begon, die kon ik niet zien dus had ik zoiets van **** it :roftl: En dan kom je 's morgens kijken, iedereen in paniek dat mika verdwenen is :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nou zeker!! Ik ben wakker gebleven tot de red carpet begon, die kon ik niet zien dus had ik zoiets van **** it :roftl: En dan kom je 's morgens kijken, iedereen in paniek dat mika verdwenen is :roftl:

 

Nou, goed zo, ook niks gemist dus!

Wat heeft Mika nou gedaan in Canada?

Link to comment
Share on other sites

Dat kan ook, zover was ik nog niet mee :roftl:

 

:bye:

 

Heb gisteren een tijdje in die thread rondgehangen toen Mika ineens twitterde dat ie in Montreal was. Of t ook echt voor een showcase was heb ik niet meer meegekregen.

 

 

Alles goed hier trouwens?

Link to comment
Share on other sites

Niet echt neen :roftl:

 

Geweldig :mf_rosetinted:

(dat je updates het doen, niet de keelpijn :bleh:)

 

 

Ik wil nieuwe gifjes in mijn sig .. enige probleem is dat ik niet kan kiezen :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy