Jump to content

Dutch Thread Part 30 Y'all!


Diana

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Werk je de hele zomervakantie door?

Ga je niet met 'n stel vriendinnen ofzo vakantie vieren? Naar spanje of whatever?

 

Juist ja :roftl:

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar hier moet je eerst een jaar werken voordat je recht hebt op iets of wat vakantie ... :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Haha, snap ik :teehee:

 

nee, maar mocht je me écht willen stalken.

Ik moet werken van 6 tot 9 at the albert heijn, echt 2minuten van de efteling vandaan...dus stelllllll je moet boodschappen doen. Kom vooral naar mij:naughty:

 

:naughty:

 

Oeh, als ik boodschappen moet doen rond die tijd, dan zal ik zeker naar die AH gaan zoeken. :biggrin2:

(En met mijn gevoel voor richting wordt dat eerder een half uur dan 2 minuten lopen. :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Juist ja :roftl:

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar hier moet je eerst een jaar werken voordat je recht hebt op iets of wat vakantie ... :mf_rosetinted:

 

mmm bij 'ons' voor zover ik over 'ons' kan praten. Heb je in de zomervakantie rechts op minstens één vakantieweek tenzij anders aangegeven in je contract. het maakt niet uit of je er al 'n jaar of 4maanden werkt...

 

maargoed, nog 'n jaartje en dán eindelijk vakantie:naughty:

Link to comment
Share on other sites

mmm bij 'ons' voor zover ik over 'ons' kan praten. Heb je in de zomervakantie rechts op minstens één vakantieweek tenzij anders aangegeven in je contract. het maakt niet uit of je er al 'n jaar of 4maanden werkt...

 

maargoed, nog 'n jaartje en dán eindelijk vakantie:naughty:

 

:sneaky2: Juist ja :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Mag ik even wat posten? Vers van de pers (als in: vers gemaakt) .. Gewoon even voor mezelf .. ik heb het nodig :teehee::mf_rosetinted::roftl:

 

95458369.gif

 

jv2.gif

 

Geen 'Made by bienie?!' of hou ik m'n ogen te lang dicht als ik knipper?:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Mag ik even wat posten? Vers van de pers (als in: vers gemaakt) .. Gewoon even voor mezelf .. ik heb het nodig :teehee::mf_rosetinted::roftl:

 

95458369.gif

 

jv2.gif

 

Mag altijd hoor. :naughty:

 

Ziet er goed uit!

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

 

Oeh, als ik boodschappen moet doen rond die tijd, dan zal ik zeker naar die AH gaan zoeken. :biggrin2:

(En met mijn gevoel voor richting wordt dat eerder een half uur dan 2 minuten lopen. :naughty:)

 

Nee joh! het staat gelijk aangegeven, en echt supermakkelijk :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Nee joh! het staat gelijk aangegeven, en echt supermakkelijk :biggrin2:

 

Oh, dat scheelt. Bordjes lezen kan ik wel. :biggrin2:

 

Maar ik weet niet hoeveel boodschappen ik morgen nodig ga hebben. En of de rest ook zin heeft om na een dag Efteling nog naar de AH te gaan. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oh, dat scheelt. Bordjes lezen kan ik wel. :biggrin2:

 

Maar ik weet niet hoeveel boodschappen ik morgen nodig ga hebben. En of de rest ook zin heeft om na een dag Efteling nog naar de AH te gaan. :roftl:

 

haha, ik zou t ook niet doen hoor xD maar is maar een tip :teehee:

Link to comment
Share on other sites

haha, ik zou t ook niet doen hoor xD maar is maar een tip :teehee:

 

T zou wel gezellig zijn om ff te meeten. ^^

 

 

We moeten sowieso weer ns een Dutchie meeting doen. :mf_rosetinted::biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

T zou wel gezellig zijn om ff te meeten. ^^

 

 

We moeten sowieso weer ns een Dutchie meeting doen. :mf_rosetinted::biggrin2:

 

haha ja, maar om nou te zeggen dat 'n meeting aan de kassa zo cool is :naughty:

 

Zoals ik al eerder zei is mijn huis compleet beschikbaar tussen 9 en 30 augustus, maar daar hebben we t verder vrij weinig over gehad.:wink2:

Link to comment
Share on other sites

haha ja, maar om nou te zeggen dat 'n meeting aan de kassa zo cool is :naughty:

 

Zoals ik al eerder zei is mijn huis compleet beschikbaar tussen 9 en 30 augustus, maar daar hebben we t verder vrij weinig over gehad.:wink2:

 

Haha, ja, is voor de andere klanten ook wat irritant misschien. :teehee:

 

Oeh, dat had ik nog niet meegekregen! Lijkt me wel leuk om dan wat te doen! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Oh José, ik heb trouwens nog wat gepost in die andere thread ... speciaal voor jou :mf_rosetinted:

 

Ik ga eens kijken! :mf_rosetinted:

 

Zoals ik al eerder zei is mijn huis compleet beschikbaar tussen 9 en 30 augustus, maar daar hebben we t verder vrij weinig over gehad.:wink2:

 

:biggrin2: ik zeg: feestje! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Geen 'Made by bienie?!' of hou ik m'n ogen te lang dicht als ik knipper?:mf_rosetinted:

 

Neen, klopt :roftl:

Had ik geen zin in .. heb er ook niks aan bewerkt ofzo (normaal heb ik overgangen als je verschillende momenten hebt) .. :P

 

Mag altijd hoor. :naughty:

 

Ziet er goed uit!

 

:biggrin2:

 

Alleen jammer dat die zo "oud" is ... maar wel nieuw :wub2: En met die nieuwe videos kan ik echt niks :boxed::sad:

Link to comment
Share on other sites

Haha, ja, is voor de andere klanten ook wat irritant misschien. :teehee:

 

Oeh, dat had ik nog niet meegekregen! Lijkt me wel leuk om dan wat te doen! :biggrin2:

 

Haha, inderdaad.

Al is donderdag de enige dag dat m'n baas er niet is, dus dan is t wel wat meer 'relaxed' om te werken zegmaar:teehee:

 

Ja, maar dat ga ik t.z.t via msn doen denk ik. Het moet ook maar geen officiele meeting worden. Aangezien ik niet zomaar iedereen in huis haal, t mag namelijk van m'n moeder maar alleen de mensen die ik al eerder heb gezien en waarvan ik zeker weet dat t geen 45jarige mannen met bierbuiken zijn:wink2:

 

:biggrin2: ik zeg: feestje! :biggrin2:

 

das finde ich auch! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Oeh, wat vind ik nu :wub2:

(ik weet dat ie er al eens opgestaan heeft, maar hij heeft 'm nu wat bewerkt en het ziet er nog beter uit :naughty: En uh .. droom ik nu of heeft Jim zelfs wat uh .. gezichtsbegroeiing? :teehee::roftl:)

 

240609b.jpg

 

Dit was de originele:

 

180609.jpg

Link to comment
Share on other sites

Alleen jammer dat die zo "oud" is ... maar wel nieuw :wu b2: En met die nieuwe videos kan ik echt niks :boxed: :sa d:

 

Ach, hij blijft leuk toch? :biggrin2:

 

Haha, inderdaad.

Al is donderdag de enige dag dat m'n baas er niet is, dus dan is t wel wat meer 'relaxed' om te werken zegmaar:teehee:

 

Ja, maar dat ga ik t.z.t via msn doen denk ik. Het moet ook maar geen officiele meeting worden. Aangezien ik niet zomaar iedereen in huis haal, t mag namelijk van m'n moeder maar alleen de mensen die ik al eerder heb gezien en waarvan ik zeker weet dat t geen 45jarige mannen met bierbuiken zijn:wink2:

 

Zonder baas is t wel wat relaxter ja. :naughty:

 

Das wel slim! Je weet maar nooit wie je anders in huis haalt nee. :roftl:

(Ik heb je trouwens niet op msn. :mf_rosetinted:)

Link to comment
Share on other sites

Ach, hij blijft leuk toch? :biggrin2:

 

 

 

Zonder baas is t wel wat relaxter ja. :naughty:

 

Das wel slim! Je weet maar nooit wie je anders in huis haalt nee. :roftl:

(Ik heb je trouwens niet op msn. :mf_rosetinted:)

 

daar brengen we dan nu veranderingen in, het is gewoon mijn mfc naam met @ en dan hotmail een punt en dan com erachter :teehee:

Link to comment
Share on other sites

daar brengen we dan nu veranderingen in, het is gewoon mijn mfc naam met @ en dan hotmail een punt en dan com erachter :teehee:

 

Dan heb ik je bij deze toegevoegd aan mn msn. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy