Jump to content

Dutch Thread Part 30 Y'all!


Diana

Recommended Posts

He bah Anouk .. :boxed::huglove:

 

Ik heb gedaan met werken :wink2: Dus ben volledig tot uwer beschikking :mf_rosetinted::bleh: (zolang de batterij van mijn laptop het nog blijft doen toch, weet niet of ik wel zin heb om nog mijn bed uit te komen .. :teehee:)

Mooi dat je al klaar bent dan, drukke dag gehad? Ik ga niet eens zonder stroom beginnen, mijn accu (nouja die van mn laptop, mijne houdt t nog net iets langer vol) is met net iets meer dan n uurtje al leeg, zwaar frustrerend. Maar ik hoef mn bed ook niet uit om m op de stroom aan te sluiten,dat scheelt.

 

Crap, dat klinkt idd als een rotdag! :boxed:

Wat stom dat je weer in t ziekenhuis ligt en dat je dan ook nog te horen krijgt dat je beste vriendin borstkanker heeft! Zo jong ook al... zit t gen soms in haar familie?

Ja tamelijk ja, net 10 dagen thuis geweest en in die tien dagen nauwelijks meer gezien dan de bank. Ben zaterdag nog gaan paardrijden, wilde niet weer een les missen, maar eigenlijk merkte ik toen al dat t écht niet meer ging. Maar dan gooi je t nog op t feit dat je niets gedaan hebt in de weken ervoor....

Nee het zit niet in de familie, zij is de eerste, echt gewoon stom (en dan écht stom) toeval dat zij het net krijgt. Op deze leeftijd is dat bij een op de 20 vrouwen, waarom is zij dan net weer die ene? Maarja, daar krijg je toch geen antwoord op....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nah, die van mij houdt het wel een uur of 3 vol, maar ik had vanmiddag al even aan de laptop gezeten .. Heb nu nog een half uurtje ... misschien toch maar heel even mijn bed uit :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oh neen, ik net wel .. doorgaans dan toch :roftl: En normaal bij Air Traffic zeker .. maar buh ... weet niet hoe het kwam :roftl:

 

Das wel prettig, want met muziek is t toch fijner wakker worden dan wanneer de wekker weer piept. :roftl:

 

Mooi dat je al klaar bent dan, drukke dag gehad? Ik ga niet eens zonder stroom beginnen, mijn accu (nouja die van mn laptop, mijne houdt t nog net iets langer vol) is met net iets meer dan n uurtje al leeg, zwaar frustrerend. Maar ik hoef mn bed ook niet uit om m op de stroom aan te sluiten,dat scheelt.

 

 

Ja tamelijk ja, net 10 dagen thuis geweest en in die tien dagen nauwelijks meer gezien dan de bank. Ben zaterdag nog gaan paardrijden, wilde niet weer een les missen, maar eigenlijk merkte ik toen al dat t écht niet meer ging. Maar dan gooi je t nog op t feit dat je niets gedaan hebt in de weken ervoor....

Nee het zit niet in de familie, zij is de eerste, echt gewoon stom (en dan écht stom) toeval dat zij het net krijgt. Op deze leeftijd is dat bij een op de 20 vrouwen, waarom is zij dan net weer die ene? Maarja, daar krijg je toch geen antwoord op....

 

:huglove:

Enig idee hoe lang je nu in t ziekenhuis moet blijven?

 

Dan is t echt stom toeval ja dat ze t al zo jong krijgt. Hoe is ze er achter gekomen?

Link to comment
Share on other sites

Oh .. Ik heb 'm vandaag wel al in die andere thread gepost maar ik wil 'm toch ook nog even aan jullie laten zien (er is hier nu toch niet veel volk :P ) ...

 

A new blog :boing:

 

Thursday, June 25, 2009

sigh

suffering the obligatory post tour misery. wish we were out for longer, but totally accept that we’re not ready to be and there are other things we need to focus on. Thanks everyone for coming and showing love, it was greatly appreciated.

 

Manchester was a laugh as usual, just wish we could have stayed out all night instead of having to drive home. Next time we’ll make it a thurs/fri and show big hands the activity it deserves.

 

on the plus side we found a greek(?) typewriter and a japanese ‘pocket’ (yes that’s what it says) dictionary on the street:

 

250609f.jpg

 

2506092d.jpg

 

view from ‘hands:

 

2506093.jpg

 

Hyde park tomorrow – should be a laugh. maybe see you there…

 

x

 

 

posted by chris at 10:50 am

 

 

 

 

Edit; I've found another pic ..

 

Like it said: a japanese ‘pocket’ dictionary

 

2506094.jpg

 

:mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

:huglove:

Enig idee hoe lang je nu in t ziekenhuis moet blijven?

 

Dan is t echt stom toeval ja dat ze t al zo jong krijgt. Hoe is ze er achter gekomen?

 

Nee, maar aangezien volgende week donderdag Werchter begint, hoop ik dat ik dinsdag naar huis mag, dan kan ik woensdag nog even de noodzakelijke dingen kopen (poncho's, van die microhanddoeken die wel veel water opnemen, desinfectiezooi om mn handen schoon te kunnen houden, n nieuw bakje om t mondstuk van mn vernevelaar in te kunnen desinfecteren want die andere heeft Dorus van gaatjes voorzien:teehee:) en mn spullen pakken, dat doe ik altijd liever een dag van tevoren ofzo, anders ga ik van alles vergeten denk ik. Ik voel me alleen nog niet opknappen, dat wordt nu wél tijd. Ze zouden misschien de ab omgooien, maar dat doen ze dan maar naar Ciproxin ofzo als t die Pseudomonas weer zou zijn, dat zijn tabletten. Dan kom ik desnoods de 6e wel terug voor n kuur Tobramycine (iv) zolang ik dan de 20e en 21e maar naar U2 kan. Verder staat er niets op t programma van de zomer dus dat boeit me niet (nouja, wel...) maar ik wil deze dingen echt niet missen:shocked::boxed:

Link to comment
Share on other sites

Oh .. Ik heb 'm vandaag wel al in die andere thread gepost maar ik wil 'm toch ook nog even aan jullie laten zien (er is hier nu toch niet veel volk :P ) ...

 

Edit; I've found another pic ..

 

Like it said: a japanese ‘pocket’ dictionary

 

2506094.jpg

 

:mf_rosetinted::roftl:

 

Oja, inderdaad, like it said. Strakke observatie van onze mannen:thumb_yello: :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

@Bienie: Leuke foto's! Hoe random. :roftl:

 

Nee, maar aangezien volgende week donderdag Werchter begint, hoop ik dat ik dinsdag naar huis mag, dan kan ik woensdag nog even de noodzakelijke dingen kopen (poncho's, van die microhanddoeken die wel veel water opnemen, desinfectiezooi om mn handen schoon te kunnen houden, n nieuw bakje om t mondstuk van mn vernevelaar in te kunnen desinfecteren want die andere heeft Dorus van gaatjes voorzien:teehee:) en mn spullen pakken, dat doe ik altijd liever een dag van tevoren ofzo, anders ga ik van alles vergeten denk ik. Ik voel me alleen nog niet opknappen, dat wordt nu wél tijd. Ze zouden misschien de ab omgooien, maar dat doen ze dan maar naar Ciproxin ofzo als t die Pseudomonas weer zou zijn, dat zijn tabletten. Dan kom ik desnoods de 6e wel terug voor n kuur Tobramycine (iv) zolang ik dan de 20e en 21e maar naar U2 kan. Verder staat er niets op t programma van de zomer dus dat boeit me niet (nouja, wel...) maar ik wil deze dingen echt niet missen:shocked::boxed:

 

Dat zijn van die handige dingen om te hebben voor een festival ja. ^^ Hopelijk mag je dan ook idd dinsdag naar huis en knap je dus snel weer op! :huglove:

Leuk ook dat U2 op t programma staat trouwens! ^^

Link to comment
Share on other sites

Je moet niet vragen met wat voor nuttige dingen ze hun dagen vullen .. :roftl:

 

 

 

(het lijkt me ZO leuk om eens een dagje met hun mee te gaan .. :teehee:)

Link to comment
Share on other sites

Oh, ik hoop echt dat je gewoon kan gaan :huglove:

 

Nouja desnoods wat minder gewoon, desnoods ook met rolstoel naar 020, ALS ik maar kan gaan..... Die iv kuur moet dan klaar zijn want ze laten me vast niet met venflon naar Werchter gaan, dat ik zelf de ab klaar maak enzo, ben immers ook verpleegkundige. Maar dat gaat eigenlijk al niet, ze moesten dinsdag 9!! keer prikken voor er n venflon inzat, die sneuvelde na net iets meer dan 24 uur. Gisteren is er een wonderdokter gekomen die in een keer raak prikte, iets wat echt zeldzaam is tegenwoordig, maar die kon er binnen 12 uur weer uit. Nu zit dat kreng in de ader in mn elleboog, echt het enige plekje waar ze nog kon prikken (linkerarm is bont en blauw dus daar kan nu echt niets in) maar dat irriteert, de pomp slaat om de 2 a 3 minuten op alarm omdat ik iets beweeg (maar nee, dat kon best....ik zei al dat t vorige keer ook geen daverend succes was, maarja ze moest wat he?) en hij doet alweer zeer ook. Denk niet dat ik m morgen nog heb en morgen met de artsenvisite ga ik eens vragen of ik in t vervolg niet een lange lijn kan krijgen. Zijn ze niet zo happig op, maar ik word gewoon kapot geprikt en elke keer n aderontsteking is ook niet zo fijn.....Dan maar n lange lijn, dat is dan wel n gedoe met plaatsen, maar als ie zit dan zit ie :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Zou Mika nu ook aan dat ziekenhuis in LA staan? :mf_rosetinted:

 

Dat zou best kunnen. Misschien kan hij t dan bevestigen of ontkennen, want niemand weet nog of t waar is. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Alle kranten hebben t ook al. En teletekst. En iedereen op Twitter.

Maar ik vind dat entertainment land vandaag (en gisteren) al wel genoeg doden heeft.

Link to comment
Share on other sites

Ed McMahon. Ken m voornamelijk van gastrollen in tv-series, maar hij was blijkbaar sidekick bij verschillende shows met Johnny Carson. Hij was wel al 86. (En hij is geen familie van Julian McMahon. Dat ik jaren geleden al opgezocht, maar Twitter stond gisteren vol met berichten van gestresste Julian McMahon fans. :doh:)

Link to comment
Share on other sites

Ow, daar is volgens mij hier niks van op het nieuws geweest .. (kan ook niet zeggen dat ik 'm meteen ken, maar dat ligt vast aan mij :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Zijn jullie lid van de libelle ? ik ben pas lid geworden leuke forum:teehee:

 

Nee, maar misschien dat ik daar dan een keer op ga kijken. ^^

 

Ow, daar is volgens mij hier niks van op het nieuws geweest .. (kan ook niet zeggen dat ik 'm meteen ken, maar dat ligt vast aan mij :bleh:)

 

Nee, hier ook niet. Blijkbaar was ie vooral een Amerikaans icoon en dat ik m kende was puur toevallig, omdat ie af en toe opdook in series als Full House en Suddenly Susan en mensen constant naar hem verwezen.

Link to comment
Share on other sites

Dat zijn van die handige dingen om te hebben voor een festival ja. ^^ Hopelijk mag je dan ook idd dinsdag naar huis en knap je dus snel weer op! :huglove:

Leuk ook dat U2 op t programma staat trouwens! ^^

Ja ik heb er zo naar uitgekeken, wil gewoon ernaartoe, is toch ook belangrijk dat je af en toe wat leuks hebt? En inderdaad, U2 was HET streven van 2009. Ga lekker 2 keer, vond dat we dat wel verdiend hadden:biggrin2:

 

J(het lijkt me ZO leuk om eens een dagje met hun mee te gaan .. :teehee:)

Nou daar lijkt mij ook niet veel verkeerds aan, denk dat een dag vol lol zou zijn inderdaad:naughty:

 

Zou Mika nu ook aan dat ziekenhuis in LA staan? :mf_rosetinted:

Vast. Dat moet haast wel, toch?

Ben benieuwd wat er trouwens van waar is maar dat horen we vast snel genoeg:teehee:

Link to comment
Share on other sites

Nou daar lijkt mij ook niet veel verkeerds aan, denk dat een dag vol lol zou zijn inderdaad:naughty:

 

Dan moeten ze, zo te zien, wel eerst even wat plaats maken in hun tourbus .. Wat een nest was dat seg :shocked::roftl:

 

(ik ben niet de meest ordelijke persoon en ik kan best wel tegen wat rommel, maar volgens mij gaat hun wanorde zelfs voor mij te ver :roftl: )

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy