Jump to content

Dutch Thread Part 30 Y'all!


Diana

Recommended Posts

Ik heb niks te vertellen! :crybaby::roftl:

 

Alweer niet? :bleh:

Ik ook niet... mn ogen vallen dicht, heb de hele nacht aan mn paper gewerkt. (Hele nacht ja. Heb zo'n 1,5 uur slaap gehad, ergens rond half 9 vanochtend. :roftl:)

 

Maar waar is iedereen? :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moet je net hier voor zijn ... :roftl:

 

 

 

Waarom heb je het nodig?

 

om datzelfde als wat ik eigenlijk nog nooit heb gezegt :teehee:

Maar soms is t leuk, en soms is t ruk. En nou voel ik me kut, en heb afleiding nodig :tears::blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

om datzelfde als wat ik eigenlijk nog nooit heb gezegt :teehee:

Maar soms is t leuk, en soms is t ruk. En nou voel ik me kut, en heb afleiding nodig :tears::blush-anim-cl:

 

Aha :mf_rosetinted:

 

 

 

 

Ik heb geen Mika-foto's meer .. :roftl: Denk ik ..

Link to comment
Share on other sites

Jammer, ik hoopte dat jij er nog wat leuke had, want ik heb er ook geen. :roftl:

 

Nah, neen, ze zijn een beetje op .. moet nog nieuwe maken :roftl: Maar ik heb geen zin :roftl:

 

Una paloma blancaaaa...I'm like a bird in ze skyyy:mf_rosetinted:

 

Oi :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Una paloma blancaaaa...I'm like a bird in ze skyyy:mf_rosetinted

 

Yeah! :punk:

 

dude, daar werd ik echt even vorlijk van. dankje! :wub2

 

Yay! :biggrin2:

Any time. ^^

 

Nah, neen, ze zijn een beetje op .. moet nog nieuwe maken :roftl Maar ik heb geen zin :roftl

 

Haha, neem de tijd zo ik zeggen, je hebt altijd zoveel foto's, ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om nieuwe te maken. :bleh:

 

 

 

Hmm, ik heb een 6,5 voor mn paper dat ik vannacht geschreven heb (hoe kan ie dat nu al allemaal nagekeken hebben? :shocked:), maar dit is t enige paper waar ik ooit redelijk tevreden over was en leuk vond om te schrijven en t is t laagste cijfer. :roftl:

(Ik zeur, want het is een voldoende, en t is niet alsof ik er zo extreem veel aan gedaan heb, maar toch. Ik baal een beetje. :blush-anim-cl::aah:)

Link to comment
Share on other sites

Dan denk je al eens dat je goed je best gedaan hebt .. :bleh::roftl:

 

Jaa... nou... :roftl: Misschien lijkt t niet alsof ik mn best ervoor gedaan heb omdat ik m vannacht geschreven heb, maar ik wist behoorlijk veel van t onderwerp af (ik ging Charmed met Back to the Future vergelijken :roftl:) en t was gewoon leuk. En hij geeft normaal best hoge cijfers en t gemiddelde is een 7,8. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Hallo meisjes :bye:

 

Haai! :boing:

 

Alles goed? ^^

 

Jahoor, alles prima hier!

 

Met jou? Balen van je artikel wanneer je er meer van verwacht had. Gelukkig heb je hem wel gewoon goed afgesloten hiermee :original:

 

Mooi! ^^

 

Ja, moet ook eigenlijk niet zo zeuren. :blush-anim-cl::naughty:

Nog twee cijfers terug krijgen en dan weet ik of nog herkansingen moet doen dit jaar. Alleen wel heel moe omdat ik vannacht dus de hele nacht doorgewerkt heb. :bleh: Ga over niet al te lange tijd naar bed, want morgenochtend moet ik om half 11 alweer een vriendin van Centraal afhalen. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy