Jump to content

Dutch Thread Part 30 Y'all!


Diana

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Carina :boing

Ingie :boing

Kaatje :boing

 

Wat een enthousiasme! :cheerful_h4h:

 

Haai! :boing

 

Alles goed? ^^

 

 

 

Mooi! ^^

 

Ja, moet ook eigenlijk niet zo zeuren. :blush-anim-cl :naughty

Nog twee cijfers terug krijgen en dan weet ik of nog herkansingen moet doen dit jaar. Alleen wel heel moe omdat ik vannacht dus de hele nacht doorgewerkt heb. :bleh Ga over niet al te lange tijd naar bed, want morgenochtend moet ik om half 11 alweer een vriendin van Centraal afhalen. :roftl:

 

Het is laat geworden de hele week. :aah: Je bent vast niet gewend aan zo'n laag cijfer, maar het is wel een voldoende. En dat voor een nacht doorhalen. :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Mja misschien dat ik morgen wel rondspring:roftl:

 

Dat geloof ik zo. :naughty:

En anders dan vlucht je gewoon weg van t gala en duik je ergens een kroeg in. Dat hebben een paar van mijn vrienden gedaan. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Woohoo!! De Dutch thread begint weer tot leven te komen!

 

Ja, moet ook eigenlijk niet zo zeuren. :blush-anim-cl::naughty:

Nog twee cijfers terug krijgen en dan weet ik of nog herkansingen moet doen dit jaar. Alleen wel heel moe omdat ik vannacht dus de hele nacht doorgewerkt heb. :bleh: Ga over niet al te lange tijd naar bed, want morgenochtend moet ik om half 11 alweer een vriendin van Centraal afhalen. :roftl:

 

Nee, ik snap het wel, je verwacht er meer van, en dan valt het gewoon even tegen :huglove:

 

 

Haha, Niki, gaat lekker in die bepaalde thread... Moet heel eerlijk zeggen dat ik me al een aantal dagen erger aan de posts van deze persoon... :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Jeeej, er wordt teruggesprongen :boing:

 

:roftl:

 

Het is laat geworden de hele week. :aah: Je bent vast niet gewend aan zo'n laag cijfer, maar het is wel een voldoende. En dat voor een nacht doorhalen. :thumb_yello:

 

Nogal laat ja. :roftl:

Ah, t cijfer zelf boeit me niet zo, voor alle andere vakken vind ik dit prima. Maar ik ben nogal slecht in t inschatten van mn resultaten. (Al word ik meestal positief verrast. :roftl:)

 

Maar anyway, ik heb genoeg hierover gezeurd. Weten we inmiddels al iets meer over Paul de Leeuw?:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Rrrrrr :wub2:

 

Rrrr wie/wat/waar? :roftl:

 

Woohoo!! De Dutch thread begint weer tot leven te komen!

 

 

 

Nee, ik snap het wel, je verwacht er meer van, en dan valt het gewoon even tegen :huglove:

 

 

Haha, Niki, gaat lekker in die bepaalde thread... Moet heel eerlijk zeggen dat ik me al een aantal dagen erger aan de posts van deze persoon... :blush-anim-cl:

 

Yeah!

 

Idd. ^^ :wub2:

 

 

Ooh ja, daar erger ik me ook al een tijdje aan ja. Maar ze wordt er alleen maar irritanter op. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Rrrrrr :wub2:

 

Hoi :wub2:

 

Nogal laat ja. :roftl:

Ah, t cijfer zelf boeit me niet zo, voor alle andere vakken vind ik dit prima. Maar ik ben nogal slecht in t inschatten van mn resultaten. (Al word ik meestal positief verrast. :roftl:)

 

Maar anyway, ik heb genoeg hierover gezeurd. Weten we inmiddels al iets meer over Paul de Leeuw?:mf_rosetinted:

 

Zeuren mag af en toe :wink2: En ik weet niks van Paul de Leeuw. Tenminste, niet meer dan ik hier in de thread heb gelezen.

 

Hola.

 

Hoi :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Mika + paint :mf_rosetinted:

 

Oooh ja, idd. :naughty:

 

Nou ik zag zoveel mensen online hier, ik werd er warm van! :wub2:

 

:roftl: Das ook heel lief. :naughty:

 

Net toen ik besloot te gaan slapen werd t idd heel druk. Maar als ik nu niet ga, dan kom ik morgen mn bed écht niet meer uit... :roftl:

 

Dus, truste! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Oooh ja, idd. :naughty:

 

 

 

:roftl: Das ook heel lief. :naughty:

 

Net toen ik besloot te gaan slapen werd t idd heel druk. Maar als ik nu niet ga, dan kom ik morgen mn bed écht niet meer uit... :roftl:

 

Dus, truste! :huglove:

 

Welterusten! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Hoi :wub2:

 

Haaaaay!! Hoe is het? :biggrin2:

 

:roftl: Das ook heel lief. :naughty:

 

Net toen ik besloot te gaan slapen werd t idd heel druk. Maar als ik nu niet ga, dan kom ik morgen mn bed écht niet meer uit...

 

Dus, truste! :huglove:

 

Awww :sad: Succes morgen!

Slaap lekker! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Haaaaay!! Hoe is het? :biggrin2:

 

 

 

Awww :sad: Succes morgen!

Slaap lekker! :huglove:

 

't Is goed. :biggrin2: Nog één dag werken en dan ben ik vier weken vrij. Zaterdag naar Frankrijk. Ik heb nu al afkickverschijnselen van MFC geloof ik :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Naar Frankrijk?! :shocked: wat heerlijk!! Ga je 4 weken? lang? :shocked::tears:

 

Drie weken. We hebben nog bedden over hoor :das:

 

Naar bed naar bed zei duimelot, eerst nog wat eten zei likkepot, waar moet ik het halen zijn lange jan, in grootmoeder's kastje zei een andere gast en toen wist ik het niet meer:naughty:

 

... Dat zal ik verklappen zei 't kleine ding. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Sorry ik was even afgeleid door Jeroen zijn goddelijke lichaam. :teehee:

Hoe is het hier dan?

 

Het is ook altijd hetzelfde liedje! :sneaky2:

 

 

Goed! Ik ga morgen Amsterdam onveilig maken en daar heb ik zin in! :biggrin2:

 

Drie weken. We hebben nog bedden over hoor :das:

 

 

 

... Dat zal ik verklappen zei 't kleine ding. :biggrin2:

 

oooh, ik doe t zo hoor! :mf_rosetinted:

 

 

Iets met ringeling nog! :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy