Jump to content

Dutch Thread Part 30 Y'all!


Diana

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wow. :shocked:

 

Hoe kan dat? :roftl:

 

Ik heb geen idee :blink:

Hij besloot ineens mee te werken ofzo? :roftl: Mocht ook wel ...

 

Heb nu zelf wel een foutje gemaakt, maarja, dat is uit onwetendheid, dat lossen we de volgende keer wel op :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb geen idee :blink:

Hij besloot ineens mee te werken ofzo? :roftl: Mocht ook wel ...

 

Heb nu zelf wel een foutje gemaakt, maarja, dat is uit onwetendheid, dat lossen we de volgende keer wel op :roftl:

 

Lol. T is wel lief van m om mee te werken. :naughty:

 

Eigen fouten zijn idd makkelijker op te lossen. Als t het gewoon zonder reden niet doet is dat toch vervelender.

Link to comment
Share on other sites

Lol. T is wel lief van m om mee te werken. :naughty:

 

Eigen fouten zijn idd makkelijker op te lossen. Als t het gewoon zonder reden niet doet is dat toch vervelender.

 

Ja :wub2:

Nu maar hopen dat het volgende keer meteen van de 1e keer lukt :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Zal toch wel, je weet wat je de volgende keer anders moet doen. :teehee:

 

Ik blijf trouwens wel erg :mf_lustslow: van je schouder hoor. :blush-anim-cl:

 

Ja, maar het zou niet de eerste keer zijn dat ik iets doe wat werkt, en de volgende keer doe ik exact hetzelfde en het werkt niet .. :roftl:

 

 

:teehee: Begin niet over die foto, aub.. :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, maar het zou niet de eerste keer zijn dat ik iets doe wat werkt, en de volgende keer doe ik exact hetzelfde en het werkt niet .. :roftl:

 

 

:teehee: Begin niet over die foto, aub.. :blush-anim-cl:

 

Oooh dat ken ik! Computers doen dat altijd bij mij! :roftl:

 

 

Wat gebeurt er als we wel over die foto beginnen? :mf_rosetinted::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Oooh dat ken ik! Computers doen dat altijd bij mij! :roftl:

 

 

Wat gebeurt er als we wel over die foto beginnen? :mf_rosetinted::naughty:

 

Dan uh .. krijg ik het uh .. een beetje warm? :blush-anim-cl::teehee:

Link to comment
Share on other sites

:no: Ik weet echt niet wat dat met die foto is :blush-anim-cl: Heb dat nog nooit gehad bij een foto .. eender welke .. echt nog nooit!

 

Nee, jij gaat meestal voor de kuisere. :naughty:

Maar kijk nog eens goed, die haartjes op z'n borstkas, de welving van z'n sleutelbeen, de onschuldige blik... :drool:

Link to comment
Share on other sites

:no: Ik weet echt niet wat dat met die foto is :blush-anim-cl: Heb dat nog nooit gehad bij een foto .. eender welke .. echt nog nooit!

 

:roftl:

 

Kan je daar niet bij helpen. Vind t een leuke foto, maar zó leuk nou ook weer niet. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nee, jij gaat meestal voor de kuisere. :naughty:

Maar kijk nog eens goed, die haartjes op z'n borstkas, de welving van z'n sleutelbeen, de onschuldige blik... :drool:

 

Hou op!

 

 

 

 

 

 

 

 

Misschien is het wel omdat ik die haartjes in het echt heb mogen aanschouwen :teehee::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hou op!

 

 

 

 

 

 

 

 

Misschien is het wel omdat ik die haartjes in het echt heb mogen aanschouwen :teehee::roftl:

 

Die mooie mond, de wens om de verf zachtjes van hem af te vegen... :fisch:

 

 

Misschien wel

Link to comment
Share on other sites

Die mooie mond, de wens om de verf zachtjes van hem af te vegen... :fisch:

 

 

Misschien wel

 

Nou, die wens heb ik niet meteen hoor, vind die verf daar wel goed zitten :naughty::roftl: Die mond dat is wat anders :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Oh, ik zie nu net een stukje .. had ik daarstraks ook opstaan in de living om te testen (ik had het op een herschrijfbare gebrand om te voorkomen dat er weer een dvd naar de ***** was, weet je wel? :roftl: En mijn dvd-speler kan die niet afspelen) .. Lollipop .. het begin, je weet wel, waar die op de piano kruipt enzo..

 

Mijn moeder: kijk nu, nu staat ie met z'n rug naar je toe, wat heb je dáár nou aan? Je had precies toch niet zo'n goede plaats hé ..

 

Ik: uh .. tja .. nou ..

 

 

:teehee:

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oh, ik zie nu net een stukje .. had ik daarstraks ook opstaan in de living om te testen (ik had het op een herschrijfbare gebrand om te voorkomen dat er weer een dvd naar de ***** was, weet je wel? :roftl: En mijn dvd-speler kan die niet afspelen) .. Lollipop .. het begin, je weet wel, waar die op de piano kruipt enzo..

 

Mijn moeder: kijk nu, nu staat ie met z'n rug naar je toe, wat heb je dáár nou aan? Je had precies toch niet zo'n goede plaats hé ..

 

Ik: uh .. tja .. nou ..

 

 

:teehee:

 

:roftl:

 

:lmfao:

 

Tsja, wat moet je dáár nou op zeggen... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy