Jump to content

Dutch Thread #31


Diana

Recommended Posts

Waarom? :mf_rosetinted:

 

oke oke oke, omdat je zo aandringt! :mf_rosetinted:

 

Nou kijk! Er werkt dus iemand mee met die film die wel leukleuk is! Hij is eigenlijk editor.. maar nou werkte hij mee op de set.. dus in de making of (wat toevallig een Sinterklaasfilm is) zag ik hem voorbij huppelen! :biggrin2:

 

Maar tis met een nep-sinterklaas...dus niet zo leuk! :sad:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nahce... dat moet ik ook nog doen.. morgen! :mf_rosetinted:

 

Met mij is het wel prima ja! :biggrin2: Niks speciaals! :naughty:

 

Hmm ja, bij mij was t ook wel ns tijd (na 2 jaar stapels verzamelen :fisch:).

 

Mooi. ^^

 

Oeh, en ik heb vandaag zowaar mn platenspeler aan de praat gekregen! :boing:

Link to comment
Share on other sites

oke oke oke, omdat je zo aandringt! :mf_rosetinted:

 

Nou kijk! Er werkt dus iemand mee met die film die wel leukleuk is! Hij is eigenlijk editor.. maar nou werkte hij mee op de set.. dus in de making of (wat toevallig een Sinterklaasfilm is) zag ik hem voorbij huppelen! :biggrin2:

 

Maar tis met een nep-sinterklaas...dus niet zo leuk! :sad:

 

Oeh, cool!

 

Aw, jammer. De films/series met de 'echte' zijn toch t beste.

Link to comment
Share on other sites

oke oke oke, omdat je zo aandringt! :mf_rosetinted:

 

Nou kijk! Er werkt dus iemand mee met die film die wel leukleuk is! Hij is eigenlijk editor.. maar nou werkte hij mee op de set.. dus in de making of (wat toevallig een Sinterklaasfilm is) zag ik hem voorbij huppelen! :biggrin2:

 

Maar tis met een nep-sinterklaas...dus niet zo leuk! :sad:

 

Oh leukleuk :das:

 

Leuke baan heb jij toch. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Scary :mf_rosetinted:

 

Maar ik heb geen zin om daar te lezen.. als ik daar kom, kom ik alleen om te kijken! :mf_rosetinted::teehee:

 

Tja, dan niet hé :mf_rosetinted:

Ik ga het hier echt niet nog eens allemaal herhalen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oeh, cool!

 

Aw, jammer. De films/series met de 'echte' zijn toch t beste.

 

Ja! dat is echt zo he!! En de echte Pieten! Ook belangrijk!

Prof Piet is de meest geniale!! :biggrin2:

 

Oh leukleuk :das:

 

Leuke baan heb jij toch. :naughty:

 

Jaaa :teehee: straks krijg ik gastcollege's van m :teehee: Ik mag niet klagen! :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Ja! dat is echt zo he!! En de echte Pieten! Ook belangrijk!

Prof Piet is de meest geniale!! :biggrin2:

 

 

 

Jaaa :teehee: straks krijg ik gastcollege's van m :teehee: Ik mag niet klagen! :teehee:

 

Oeh ja, de pieten zijn ook briljant! :biggrin2:

Ehm, welke is Prof Piet ook al weer? :blush-anim-cl:

 

 

Oeh, relaxed! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Hij is wel bezet hoor, dat is dan weer jammer!

 

 

 

:shocked:

 

profpiet2.jpg:naughty:

 

Oh ja, die is leuk. :biggrin2:

Maar ze zijn allemaal leuk. Heb je ooit (2 jaar geleden ofzo) Hoofdpiet en Sint bij Paul de Leeuw gezien? Dat was echt heel fout. :aah:

Link to comment
Share on other sites

 

ooh ik zie t al! :mf_rosetinted: Niks nieuws! :mf_rosetinted:

 

Oh ja, die is leuk. :biggrin2:

Maar ze zijn allemaal leuk. Heb je ooit (2 jaar geleden ofzo) Hoofdpiet en Sint bij Paul de Leeuw gezien? Dat was echt heel fout. :aah:

 

:roftl: Ja hahaha dat loopt elk jaar weer uit de hand! Geniaal! :roftl:

 

Ik vind nog steeds sinterklaas bij Debiteuren/Crediteuren prachtig. :teehee:

 

http://www.youtube.com/watch?v=bV94tch4dMQ

 

(niet voor Ingie! :wink2:)

 

die is ook zo erg! :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Oh ja, die is leuk. :biggrin2:

Maar ze zijn allemaal leuk. Heb je ooit (2 jaar geleden ofzo) Hoofdpiet en Sint bij Paul de Leeuw gezien? Dat was echt heel fout. :aah:

 

Waar ben ik nou toch weer in beland?:shocked: Is het ineens december geworden? Of is de MFC veranderd in de PFC?:boxed::roftl:

Bedoel je die opmerking over pedofiele Piet? (Ik weet niet meer precies wat er gezegd werd, maar het was inderdaad zeer fout!!:naughty: Erik van Muijswinkel is geweldig!)

 

'k Heb net het Duitse interview gelezen. Toen ik dat stukje las over "I See You" moest ik onmiddellijk aan dit (oude!!) nummer denken:

Link to comment
Share on other sites

Ja maar dat is niet de echte. :no:

 

 

:roftl:

 

Thank god, no! :roftl:

 

Neen, het gaat natuurlijk al jaaaaaaaaaaaren zo .. :teehee::mf_rosetinted::roftl:

 

Jatochnietdan?

 

Ja, echt briljant. Sint is een van de weinige mensen die Paul de Leeuw aan kan. :naughty:

 

Haha ja inderdaad! :naughty:

ik dacht alleen dat ie zou stoppen met Sinterklaas spelen al, jaren geleden.. maar dat was misschien omdat ie toen zo ziek was..? :dunno:

Link to comment
Share on other sites

Waar ben ik nou toch weer in beland?:shocked: Is het ineens december geworden? Of is de MFC veranderd in de PFC?:boxed::roftl:

Bedoel je die opmerking over pedofiele Piet? (Ik weet niet meer precies wat er gezegd werd, maar het was inderdaad zeer fout!!:naughty: Erik van Muijswinkel is geweldig!)

 

'k Heb net het Duitse interview gelezen. Toen ik dat stukje las over "I See You" moest ik onmiddellijk aan dit (oude!!) nummer denken:

 

Hoi Anneke :bye:

 

Dat is een leuke associatie. :naughty: Ik dacht meer aan iets anders, maar de sample leek daar helemaal niet op.

Link to comment
Share on other sites

Waar ben ik nou toch weer in beland?:shocked: Is het ineens december geworden? Of is de MFC veranderd in de PFC?:boxed::roftl:

Bedoel je die opmerking over pedofiele Piet? (Ik weet niet meer precies wat er gezegd werd, maar het was inderdaad zeer fout!!:naughty: Erik van Muijswinkel is geweldig!)

 

'k Heb net het Duitse interview gelezen. Toen ik dat stukje las over "I See You" moest ik onmiddellijk aan dit (oude!!) nummer denken:

 

:roftl:

We houden gewoon van Sinterklaas, ook al is t zomer. :naughty:

Ja, dat bedoelde ik inderdaad. Dat was zo fout, ik lag echt helemaal dubbel. :roftl:

 

 

Heb t interview nog niet gelezen (:blush-anim-cl:), maar dat nummer zingt mn moeder wel vaker. Maar die zingt eigenlijk altijd. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

We houden gewoon van Sinterklaas, ook al is t zomer. :naughty:

Ja, dat bedoelde ik inderdaad. Dat was zo fout, ik lag echt helemaal dubbel. :roftl:

 

 

Heb t interview nog niet gelezen (:blush-anim-cl:), maar dat nummer zingt mn moeder wel vaker. Maar die zingt eigenlijk altijd. :naughty:

 

Leuk, een moeder die de hele dag zingt. Doe ik ook, alleen vinden mijn kinderen het niet zo leuk, hahahaha! Ik hoop dat de jouwe beter maat kan houden dan ik!:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy