Jump to content

Dutch Thread #31


Diana

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dit is een korte, maar redelijk vage, omschrijving.

 

Niet dat ik t beter kan omschrijven, maar er worden filmpjes getoond die over iets vreemds gaan wat wel/niet wetenschappelijk bewezen is en de twee teams moeten zeggen of t waar is of niet. Frank Lammers presenteert t en Thomas van Luyn en Leon van der Zanden (die kende ik niet, maar hij is erg grappig) zijn team captains.

Best wel melig programma. :biggrin2:

 

Een soort van mythbusters maar dan anders?

Het klinkt leuk in ieder geval!

 

Truste Bienie!

Link to comment
Share on other sites

Een soort van mythbusters maar dan anders?

Het klinkt leuk in ieder geval!

 

Truste Bienie!

 

Ja, zoiets. Miss ook een beetje zoals Hoe?Zo! met Bart Peters.

De opnames waren in ieder geval leuk, dus ik denk dat de serie ook best wel leuk zal zijn. :biggrin2:

 

(Ik had alleen wel van tevoren willen weten dat t publiek zo goed in beeld zou zijn. :aah:)

Link to comment
Share on other sites

Ja, zoiets. Miss ook een beetje zoals Hoe?Zo! met Bart Peters.

De opnames waren in ieder geval leuk, dus ik denk dat de serie ook best wel leuk zal zijn. :biggrin2:

 

(Ik had alleen wel van tevoren willen weten dat t publiek zo goed in beeld zou zijn. :aah:)

 

Haha nu ga ik ZEKER kijken. :mf_rosetinted:

 

Ik hou van dat soort programma's.

Tussen de oren vind ik ook heel leuk (dat Jeroen er tegenwoordig in zit helpt ook mee). :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Haha nu ga ik ZEKER kijken. :mf_rosetinted:

 

Ik hou van dat soort programma's.

Tussen de oren vind ik ook heel leuk (dat Jeroen er tegenwoordig in zit helpt ook mee). :teehee:

 

Fijn. :mf_rosetinted:

 

 

:roftl:

 

 

Oeh ja, das ook een leuk programma!

Link to comment
Share on other sites

Ja inderdaad. Van sommige zou je spontaan depressief worden. :sad:

 

Ik vind t wel echt opvallend dat er zo veel mensen dezelfde soort geheimen hebben. Je vraagt je bijna af of er wel mensen zonder zo'n geheim zijn. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Wauw José :clap:

 

 

Ik heb gewerkt vandaag .. en nu ben ik dood :boxed:

 

Wat me ook meteen bij het volgende brengt: ik kan niet komen dit weekend :sad: Ik wil wel, maar ik kan het echt beter niet doen .. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Neen, niet echt :sad:

Het gaat wel beter dan een paar dagen terug .. maar ik kan nog zo zeggen wanneer de pijnstiller uitgewerkt is dus dat is niet zo goed hé.

 

En het is ook: morgen moet ik werken tot 22u, dan het weekend (met waarschijnlijk weinig tot geen nachtrust, wat normaal is), maandag & dinsdag heb ik nachtpost (sowieso altijd iets wat mij overhoop haalt), donderdag moet ik weer gewoon werken. En ik zou toch wel echt heel graag vrijdag gewoon 100% aanwezig willen zijn op Pukkelpop :teehee: Dus ik denk dat ik het beter dit weekend gewoon thuis rustigaan doe .. (mijn ouders komen trouwens zaterdag ook terug en die wisten nog helemaal niet dat ik eigenlijk weg zou zijn :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Hmm, nee, dan ben je idd zeker nog niet beter.

 

Oeh, dan heb je t sowieso al druk ja, zo'n weekend is dan echt te veel!

(Lol, dan zouden ze verbaasd opgekeken hebben als je er niet was. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy