Jump to content

Dutch Thread #31


Diana

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trouwens, nu ik 'm over z'n OCD hoor praten .. vandaag op het werk, een oudere mannelijke collega (ik vind 'm geweldig qua humor enzo .. je kan ermee om of je kan het niet, ik gelukkig wel :roftl:). Was tussendoor op internet aan het kijken of er dit weekend wat te doen was om naartoe te gaan met z'n vrouw. Kwam ie bij een soort antiek-rommelmarkt uit .. Zegt ie zo: dat lijkt me wel wat om te gaan, misschien vind ik daar iets wat ik nog niet 3x heb ..

 

Ik zat daar echt zo van: :shocked:

En meteen daarna van: tja, je hebt zo van die mensen die alles 3x moeten hebben ...

 

 

:doh::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Tja .....

 

 

 

 

Hij is nog bezig hoor :bleh:

 

Oh, nou ja, ls er nog iets bijzonders is hoor ik t vast nog wel. Toch? :naughty:

 

Trouwens, nu ik 'm over z'n OCD hoor praten .. vandaag op het werk, een oudere mannelijke collega (ik vind 'm geweldig qua humor enzo .. je kan ermee om of je kan het niet, ik gelukkig wel :roftl:). Was tussendoor op internet aan het kijken of er dit weekend wat te doen was om naartoe te gaan met z'n vrouw. Kwam ie bij een soort antiek-rommelmarkt uit .. Zegt ie zo: dat lijkt me wel wat om te gaan, misschien vind ik daar iets wat ik nog niet 3x heb ..

 

Ik zat daar echt zo van: :shocked:

En meteen daarna van: tja, je hebt zo van die mensen die alles 3x moeten hebben ...

 

 

:doh::roftl:

 

Aww! Tsja, lijkt me wel lastig. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Oh, nou ja, ls er nog iets bijzonders is hoor ik t vast nog wel. Toch? :naughty:

 

Wel, hij heeft last van "pimples in his earlobes" .. Moest je het willen weten :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Geen Rain trouwens, rotzakken :sneaky2:

 

Ze gaan na 10u 1 nummer uitzenden wat hij daar heeft gespeeld (hij heeft er 3 gespeeld: Rain, Blame It On The Girls en ?? WAG waarschijnlijk) .. jeeej ...

Link to comment
Share on other sites

Wel, hij heeft last van "pimples in his earlobes" .. Moest je het willen weten :mf_rosetinted::roftl:

 

Eeh. Iets te veel informatie. :aah:

 

Geen Rain trouwens, rotzakken :sneaky2:

 

Ze gaan na 10u 1 nummer uitzenden wat hij daar heeft gespeeld (hij heeft er 3 gespeeld: Rain, Blame It On The Girls en ?? WAG waarschijnlijk) .. jeeej ...

 

Gemeen, maar leuk dat ze er nog wel een uit gaan zenden. ^^

Link to comment
Share on other sites

Eeh. Iets te veel informatie. :aah:

 

 

 

Gemeen, maar leuk dat ze er nog wel een uit gaan zenden. ^^

 

Oh echt? Hij begon er zelfs 2x over .. Had waarschijnlijk schrik dat we het niet allemaal de 1e keer gehoord hadden ...

 

:roftl: :roftl:

 

 

Ja, ergens na 10u .. Ben die zender nu al beu gehoord :teehee::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oh echt? Hij begon er zelfs 2x over .. Had waarschijnlijk schrik dat we het niet allemaal de 1e keer gehoord hadden ...

 

:roftl: :roftl:

 

 

Ja, ergens na 10u .. Ben die zender nu al beu gehoord :teehee::roftl:

 

Echt? :roftl:

Hij wil wel dat we elk detail over hem weten. Nou ja, bijna elk detail dan. :naughty:

 

 

Geen leuke zender? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Echt? :roftl:

Hij wil wel dat we elk detail over hem weten. Nou ja, bijna elk detail dan. :naughty:

 

 

Geen leuke zender? :naughty:

 

Echt ja .. Zoiets verzin je niet :roftl:

Was wel grappig trouwens :naughty:

 

 

 

Niet zo echt neen ...

Link to comment
Share on other sites

Aww! :wub2:

 

Het heeft vast ook een helende werking. :biggrin2:

 

Ik heb het in ieder geval warm :teehee::roftl:

 

 

Hoop het snel te kunnen downloaden .. en dan gewoon met je oren dicht luisteren .. alleen maar luisteren .. Het is echt perfect gewoon :wub2:

 

 

(ok, misschien ben ik ook wel beetje bevooroordeeld :teehee: maar kom.. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het in ieder geval warm :teehee::roftl:

 

 

Hoop het snel te kunnen downloaden .. en dan gewoon met je oren dicht luisteren .. alleen maar luisteren .. Het is echt perfect gewoon :wub2:

 

 

(ok, misschien ben ik ook wel beetje bevooroordeeld :teehee: maar kom.. :roftl:)

 

Das vast een goed teken. :biggrin2:

 

Ja, soms is alleen luisteren inderdaad nog beter.

 

 

Lol, waarom zou je bevooroordeeld zijn? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy