Jump to content

Dutch Thread #31


Diana

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Neen. Jij wel dan? :mf_rosetinted:

 

Voorlopig heb ik alleen nog maar jonge, dunne meiden door hun slaapkamer zien rennen. Nee dus. :aah:

 

 

*edit* misschien niet eens "dun" dun, maar in ieder geval een stuk dunner dan ik :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, slecht excuus :bleh:

Je zou een voorbeeld kunnen zijn :mf_rosetinted: Gaat anderen vast overhalen om ook mee te doen :wink2:

 

Jaja. Ik heb er wel serieus over nagedacht. Waarom zou het niet kunnen? Big girls are beautiful toch. :naughty: Het idee van zo'n video vind ik wel heel erg leuk.

Link to comment
Share on other sites

Neen .. maar dat komt omdat ik het idee niks vind dus dat gaat al heel erg moeilijk worden :naughty::bleh:

 

Maar jij hebt tenminste een goede camera. Die van mij produceert alleen een beetje redelijk beeld bij goed licht.

't Is toch eigenlijk zonde om dat ding niet te gebruiken Bienie. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Maar jij hebt tenminste een goede camera. Die van mij produceert alleen een beetje redelijk beeld bij goed licht.

't Is toch eigenlijk zonde om dat ding niet te gebruiken Bienie. :mf_rosetinted:

 

Je mag 'm best wel even lenen hoor :mf_rosetinted:

(als dat ding ooit hersteld geraakt :boxed:)

Link to comment
Share on other sites

Neen :sad:

Nou .. hij gaf ineens een lensfout aan en toen wilde de lens niet meer intrekken .. Vrij onhandig :boxed:

 

Blijkbaar zeer gevoelig materiaal .. valt me toch wat tegen :boxed:

(mijn andere camera heeft al oorlogen meegemaakt en die doet het, op wat gekraak na, nog gewoon super ..)

Link to comment
Share on other sites

Neen :sad:

Nou .. hij gaf ineens een lensfout aan en toen wilde de lens niet meer intrekken .. Vrij onhandig :boxed:

 

Blijkbaar zeer gevoelig materiaal .. valt me toch wat tegen :boxed:

(mijn andere camera heeft al oorlogen meegemaakt en die doet het, op wat gekraak na, nog gewoon super ..)

 

Dat valt zeker tegen. 't Is toch een goed merk.

Link to comment
Share on other sites

Uhu .. maar ik denk dus gewoon extra gevoelig .. Hoe beter je camera, hoe meer opties enzo (vooral naar de zoom toe), hoe gevoeliger natuurlijk. Had alleen niet verwacht dat die zo weinig kon verdragen .. (heb er echt geen spectaculaire dingen mee gedaan ofzo).

 

Naja, we zien wel als die terugkomt .. Hopelijk is het de 1e en de laatste keer geweest dat ik dit aan de hand gehad heb..

Link to comment
Share on other sites

Uhu .. maar ik denk dus gewoon extra gevoelig .. Hoe beter je camera, hoe meer opties enzo (vooral naar de zoom toe), hoe gevoeliger natuurlijk. Had alleen niet verwacht dat die zo weinig kon verdragen .. (heb er echt geen spectaculaire dingen mee gedaan ofzo).

 

Naja, we zien wel als die terugkomt .. Hopelijk is het de 1e en de laatste keer geweest dat ik dit aan de hand gehad heb..

 

Je moet je camera toch gewoon mee rond kunnen zeulen, daar zijn die dingen voor bedoeld.

Maar inderdaad. Als ie gemaakt is zal het toch wel goed komen. Hij zal in ieder geval ruim op tijd terug zijn voor de volgende tour! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop dat ie op tijd terug is voor Pukkelpop :boxed:

Moet normaal gezien wel .. maar ergens heb ik er toch bang voor ..

 

Nog een paar weken, zou toch moeten. Ik hoop het wel voor je. Heb je je oude camera nog achter de hand?

Link to comment
Share on other sites

Uh .. no? :blink:

I live in Limburg (Belgium) and we NEVER say "houdoe" :roftl: I do know the expression because I've (had) family in the Netherlands :wink2: But they lived in Brabant and they use it there, like Linde said.

 

But it's just impossible to know who uses what and where, the differences are so big! If you cross Belgium it's like 200 km, but if people on the "other side" talk to me the way they talk to each other I have a very difficult time .. :roftl: And then I'm just talking about Belgium (flanders) alone .. not even the Netherlands :bleh:

 

Huh? Zo vreemd. De enige persoon die ik da al héél regelmatig heb horen zeggen (ook zo tegen zijn vrienden uitdezelfde regio) is een Limburger... Mss hebben die dat ooit ergens gehoord en ingeburgerd in hun vriendenkring?

I apologize for this wrong information :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy