Jump to content

Dutch Thread #31


Diana

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Als je die free download van een tijd terug bedoeld wel ja .. Als je ergens 1 of andere recente herwerkte versie of weet ik het bedoeld dan vrees ik dat ik wat gemist heb :bleh:

 

Voor?

 

geen idee :naughty: alleen dat ie vandaag voor t laatst te downloaden was, dus toen deed ik dat even snel! Maar ik denk dat ik t freaking fantastisch vind! :biggrin2: It reminds me lots of Sigur Ros! Wat jij?

Link to comment
Share on other sites

geen idee :naughty: alleen dat ie vandaag voor t laatst te downloaden was, dus toen deed ik dat even snel! Maar ik denk dat ik t freaking fantastisch vind! :biggrin2: It reminds me lots of Sigur Ros! Wat jij?

 

Aha, wist ik niet :roftl:

 

Wat ik? Goh .. Ik weet nog toen ik het hoorde dat ik dacht van: ben ik blij dat ze gezegd hebben dat dit niet de richting is dat ze uitgaan voor het nieuwe album ...

 

:roftl:

 

Wat niet wil zeggen dat ik het slecht vond .. maar dus niet om een heel album van te maken :bleh: Ik heb het ook maar 1x gehoord en dat is alweer even geleden, dus ik vrees dat ik je geen echt antwoord kan geven :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Tuurlijk wel. Je wilt je mooie dromen toch niet missen. :das:

 

Als het aan mij lag kwamen die er wel ja :teehee: Heule mooie dromen.. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Aha, wist ik niet :roftl:

 

Wat ik? Goh .. Ik weet nog toen ik het hoorde dat ik dacht van: ben ik blij dat ze gezegd hebben dat dit niet de richting is dat ze uitgaan voor het nieuwe album ...

 

:roftl:

 

Wat niet wil zeggen dat ik het slecht vond .. maar dus niet om een heel album van te maken :bleh: Ik heb het ook maar 1x gehoord en dat is alweer even geleden, dus ik vrees dat ik je geen echt antwoord kan geven :teehee:

 

Okee, dat vind ik eigenlijk wel weer jammer dan! :bleh: ik was wel benieuwd naar meer! :mf_lustslow:

Link to comment
Share on other sites

Okee, dat vind ik eigenlijk wel weer jammer dan! :bleh: ik was wel benieuwd naar meer! :mf_lustslow:

 

:roftl: Je kan misschien een aanvraagje doen? :wink2:

Als Chris wat tijd heeft wil ie vast wel wat voor je doen :wub2::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: ja.. vast wel :mf_rosetinted:

 

Pas op .. je weet het nooit hé :bleh:

Ze zullen in ieder geval vast wel antwoorden .. Dan heb je toch al iets :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Pas op .. je weet het nooit hé :bleh:

Ze zullen in ieder geval vast wel antwoorden .. Dan heb je toch al iets :mf_rosetinted::roftl:

 

Ik zou t even kunnen zeggen op Facebook! :naughty:

 

iTunes-Mika6.jpg

 

I freaking love this one! :wub2:tis alleen net een wijf :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik zou t even kunnen zeggen op Facebook! :naughty:

 

 

 

I freaking love this one! :wub2:tis alleen net een wijf :naughty:

 

Twitter :wink2:

 

 

 

:shocked::shocked::shocked:

Link to comment
Share on other sites

Ik zou t even kunnen zeggen op Facebook! :naughty:

 

 

 

I freaking love this one! :wub2:tis alleen net een wijf :naughty:

 

Als ze het doen ben je straks ook verslaafd aan AT :fisch:

 

Welnee. Kijk maar even naar z'n armen. Dat helpt. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Als ze het doen ben je straks ook verslaafd aan AT :fisch:

 

Welnee. Kijk maar even naar z'n armen. Dat helpt. :mf_rosetinted:

 

ik? welnee :mf_rosetinted:

 

Trouwens, Bienie, hebben ze jou geantwoord ofzo, via Twitter, dat je me dat aanraadt? :teehee:

 

 

 

Oja... inderdaad.. ik keek alleen naar t hoofd! :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat ik maar ga slapen! Morgen wordt vast een spannende dag! :teehee:

 

Slaap lekker! :huglove:

 

Moet ik geloof ik ook gaan doen. :teehee:

Welterusten, mooie dromen. En veel plezier in onze hoofdstad morgen. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Morguh :teehee:

 

Sorry dat ik gisteren zo plots weg was, ik was net aan het typen dat ik ging slapen omdat mijn laptop zo zou uitvallen en tja .... :roftl: En ik had echt geen zin om nog mijn bed uit te gaan :bleh:

 

2l9muz7.jpg

 

Trouwens, Bienie, hebben ze jou geantwoord ofzo, via Twitter, dat je me dat aanraadt? :teehee:

 

Ja! :roftl:

 

Daarom .. als ze zelfs mij een antwoord geven zit dat bij anderen zeker goed :bleh::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Morguh :teehee:

 

Sorry dat ik gisteren zo plots weg was, ik was net aan het typen dat ik ging slapen omdat mijn laptop zo zou uitvallen en tja .... :roftl: En ik had echt geen zin om nog mijn bed uit te gaan :bleh:

 

2l9muz7.jpg

 

 

Can happen. :biggrin2:

 

Ik geloof dat ik verliefd ben op die foto :wub2::blush-anim-cl:

 

Kijk nu toch wat ik ontdek? (ok, ik niet echt :teehee: Iemand anders liet het mij even weten, ik had het nog niet eens gezien :blush-anim-cl::roftl: )

 

bigstaru.jpg

 

:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy