Jump to content

Dutch Thread #31


Diana

Recommended Posts

Omdat het belachelijk is. De post en de replies.

Iedereen mag zijn eigen mening hebben hoor maar om nou te doen alsof dit een cool iets is...

En een volwassen vrouw die zo'n "voorbeeld" geeft.

 

Ben je dan tegen tattoo's in het algemeen?

Of gewoon tegen deze omwille van ... ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik wil jouw hoofd op mij laten tattoeren...mag dat?:shocked:

 

Dat uiteraard wel.

 

Ben je dan tegen tattoo's in het algemeen?

Of gewoon tegen deze omwille van ... ?

 

Nee, ik heb er zelf een aantal.

Ik vind het alleen belachelijk om de naam van een artiest op je te laten tattooeren en er dan over op te scheppen op een forum vol jonge, beïnvloedbare mensen.

Link to comment
Share on other sites

Nee, ik heb er zelf een aantal.

Ik vind het alleen belachelijk om de naam van een artiest op je te laten tattooeren en er dan over op te scheppen op een forum vol jonge, beïnvloedbare mensen.

 

Oh ok ..

Nuja, het is wel zo .. Als het zo doorgaat hoor je er binnenkort niet meer bij als je geen Mika-related-tattoo hebt :blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oh ok ..

Nuja, het is wel zo .. Als het zo doorgaat hoor je er binnenkort niet meer bij als je geen Mika-related-tattoo hebt :blink::roftl:

 

Ik heb het gezien bij 30 Seconds to Mars.

Zij hebben een hoop symbolen in hun artwork en heel, HEEL veel mensen hebben die getattooeerd..

Echt heel veel jonge meisjes die de 30STM glyhpics op hun lijf hebben, übergroot ook nog eens.

Een aantal heeft nu al spijt..

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het gezien bij 30 Seconds to Mars.

Zij hebben een hoop symbolen in hun artwork en heel, HEEL veel mensen hebben die getattooeerd..

Echt heel veel jonge meisjes die de 30STM glyhpics op hun lijf hebben, übergroot ook nog eens.

Een aantal heeft nu al spijt..

 

Zal vast wel ja .. Ik snap het ook nooit .. Met een beetje geluk krijg je nooit spijt, maar zeker als je iets ivm een artiest doet lijkt me die kans vrij klein ..

Link to comment
Share on other sites

Nee, ik heb er zelf een aantal.

Ik vind het alleen belachelijk om de naam van een artiest op je te laten tattooeren en er dan over op te scheppen op een forum vol jonge, beïnvloedbare mensen.

 

Wat dat laatste betreft ben ik het met je eens.

 

Oh ok ..

Nuja, het is wel zo .. Als het zo doorgaat hoor je er binnenkort niet meer bij als je geen Mika-related-tattoo hebt :blink::roftl:

 

Ik hoop dat ik me dan nog steeds in deze thread terug kan trekken. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop dat ik me dan nog steeds in deze thread terug kan trekken. :roftl:

 

Vast wel ..

En indien niet maken we gewoon samen een thread aan waar ze ons gezellig met z'n 2 thuisvoelen :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Vast wel ..

En indien niet maken we gewoon samen een thread aan waar ze ons gezellig met z'n 2 thuisvoelen :mf_rosetinted::roftl:

 

Het is dat het nu weer eventjes wat drukker is, maar af en toe heb ik het gevoel dat we al samen in een thread zitten waar we ons met z'n tweetjes thuisvoelen. :lmfao:

 

Laat die thread effe zien

 

http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?t=19160

Link to comment
Share on other sites

Sorry ik zat even een oud interview met Beau te kijken over zijn boek. :teehee:

 

Geen excuus nodig hoor. :biggrin2:

Ik zwalk ook heen en weer tussen threads. Ik heb net ontdekt dat er alweer een is voor het jaarboek 2009. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Oh, zijn boek .. Ik zat even van :blink: Maar dat lag aan mij :roftl::teehee:

 

Leuk interview?

 

Jawel.. Alleen er was wat gezeik over omdat een presentator (een vroegere collega van Beau) had gezegd dat hij het boek geplagieerd had.. terwijl dat niet het geval is.

Dus Beau had het daarover.. maar ook over de inhoud van het boek.

Ik heb het gelezen dus het was wel leuk om te horen wat hij er zelf over te zeggen had.

Link to comment
Share on other sites

Geen excuus nodig hoor. :biggrin2:

Ik zwalk ook heen en weer tussen threads. Ik heb net ontdekt dat er alweer een is voor het jaarboek 2009. :aah:

 

Ja nou .. wat had je gedacht dan? We zijn alweer meer dan halfweg hoor :bleh::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Geen excuus nodig hoor. :biggrin2:

Ik zwalk ook heen en weer tussen threads. Ik heb net ontdekt dat er alweer een is voor het jaarboek 2009. :aah:

 

Ik voelde de afkeurende toon in je post! Ontken het maar niet!

 

En je kunt er maar vroeg bij zijn hè...

 

Heb je hem nog niet terug? Wat is er eigenlijk kapot aan?

Toch rot, je hebt hem nog maar zo kort

 

:groovy:

 

What are you doing here? You're supposed to be dancing around in your knickers!

Get your kit off and start moving!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy