Jump to content

Dutch Thread #31


Diana

Recommended Posts

Het was ook heerlijk weer. Ik begreep dat er een recordaantal mensen in Amsterdam was.

 

oooh! Dat weet ik niet, maar het was wel echt belachelijk druk! En dan krijg je al die bezwete naakte bovenlichamen tegen je aangedrukt enzo :bleh: heerlijk! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

oooh! Dat weet ik niet, maar het was wel echt belachelijk druk! En dan krijg je al die bezwete naakte bovenlichamen tegen je aangedrukt enzo :bleh: heerlijk! :roftl:

 

:floor:

 

Ik ga bijna wensen dat ik ook was gegaan. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Wat zal je lol gehad hebben :naughty::roftl:

 

:naughty: het was wel geinig hoor :naughty:

 

:floor:

 

Ik ga bijna wensen dat ik ook was gegaan. :roftl:

 

Maar weet je wat t is... het is allemaal zo netjes enzo :aah: op teevee zie je echt alleen maar de ranzige dingen :aah: Er waren welgeteld twee boten met homo's in leren stringetjes, de andere boten (een stuk of 75) waren allemaal netjes :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:naughty: het was wel geinig hoor :naughty:

 

 

 

Maar weet je wat t is... het is allemaal zo netjes enzo :aah: op teevee zie je echt alleen maar de ranzige dingen :aah: Er waren welgeteld twee boten met homo's in leren stringetjes, de andere boten (een stuk of 75) waren allemaal netjes :roftl:

 

Viel het tegen? :mf_rosetinted:

 

Ik ga nu echt naar bed. Die film is inmiddels al ruim een uur bezig en ik wil gaan dromen. :das:

 

Welterusten voor straks :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Oei, ik ben precies nog alleen over :teehee:

 

Achja .. was even bezig :bleh:

 

pic1w.jpg

 

:teehee:

 

(als iemand het kan en wil afwerken, graag .. die onderste ben ik express niet aangekomen :bleh:)

 

Ik ga ook slapen ...

 

:bye:

Link to comment
Share on other sites

Oei, ik ben precies nog alleen over :teehee:

 

Achja .. was even bezig :bleh:

 

pic1w.jpg

 

:teehee:

 

(als iemand het kan en wil afwerken, graag .. die onderste ben ik express niet aangekomen :bleh:)

 

Ik ga ook slapen ...

 

:bye:

 

Ben er wel, maar zou niet weten hoe je zo'n watermark wegwerkt. Je bent goed bezig denk ik zo. :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Is alleen maar goed hoor :mf_rosetinted:

Ik had er vannacht echt geen zin meer in :roftl: (en hoe langer je daarmee bezig bent hoe slechter het altijd gaat vind ik :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Bienie! :biggrin2:

 

Alles goed? Ik ben aan t proberen overal (mail/twitter/MFC) bij te lezen, maar pfff... :roftl:

En ik wilde mn collegeld gaan betalen, maar ze hebben daar nu een nieuwe site voor en ik ben mn password een beetje kwijt, dus nu mag ik er (na 3x fout gokken) een uur niet meer in. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Bienie! :biggrin2:

 

Alles goed? Ik ben aan t proberen overal (mail/twitter/MFC) bij te lezen, maar pfff... :roftl:

En ik wilde mn collegeld gaan betalen, maar ze hebben daar nu een nieuwe site voor en ik ben mn password een beetje kwijt, dus nu mag ik er (na 3x fout gokken) een uur niet meer in. :sneaky2:

 

Studielink? :teehee:

 

Had ik ook.. een paar keer.. heb er een dag over gedaan om me te herinschrijven. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Alles goed.

 

Met jou ook precies? :roftl:

Dat bijlezen gaat je nogal wat tijd kosten vrees ik .. spreek je vanavond wel weer :bye:

 

:bleh:

 

Ik denk dat ik ook alleen maar in grote lijnen ga bijlezen... :roftl:

Hebben jullie zo'n dansvideo voor Mika gemaakt trouwens? :biggrin2:

 

Studielink? :teehee:

 

Had ik ook.. een paar keer.. heb er een dag over gedaan om me te herinschrijven. :teehee:

 

Ja. :aah:

 

Aah, fijn, dat belooft wat. :roftl:

Ik heb een klein beetje hoop dat ik t wachtwoord op mn eigen laptop in een Word document heb opgeslagen (ja, als mn laptop gejat wordt en mn mn Word bestanden bekijkt heb ik een probleempje :bleh:), maar nu zit ik op mn moeders computer en heb geen zin om mn laptop op te starten. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat ik ook alleen maar in grote lijnen ga bijlezen... :roftl:

Hebben jullie zo'n dansvideo voor Mika gemaakt trouwens? :biggrin2:

 

Ik niet. Ga jij het doen? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat ik ook alleen maar in grote lijnen ga bijlezen... :roftl:

Hebben jullie zo'n dansvideo voor Mika gemaakt trouwens? :biggrin2:

 

 

 

 

IK ben er nog mee bezig :teehee: ingie en cazgirl hebben leuke gemaakt! De rest heb ik nog niet gezien.

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat ik ook alleen maar in grote lijnen ga bijlezen... :roftl:

Hebben jullie zo'n dansvideo voor Mika gemaakt trouwens? :biggrin2:

 

Ja. :aah:

 

Aah, fijn, dat belooft wat. :roftl:

Ik heb een klein beetje hoop dat ik t wachtwoord op mn eigen laptop in een Word document heb opgeslagen (ja, als mn laptop gejat wordt en mn mn Word bestanden bekijkt heb ik een probleempje :bleh:), maar nu zit ik op mn moeders computer en heb geen zin om mn laptop op te starten. :aah:

 

Ja maar ik weer nog niet of Ingie en Jose hem morgen gebruiken voor hun project. :teehee:

 

En je kan via die site een nieuw wachtwoord aanvragen, heb ik ook gedaan.

Link to comment
Share on other sites

Ik niet. Ga jij het doen? :mf_rosetinted:

 

Nee, ik was t niet van plan nee. :naughty:

 

IK ben er nog mee bezig :teehee: ingie en cazgirl hebben leuke gemaakt! De rest heb ik nog niet gezien.

 

Cool! ^^

 

Ja maar ik weer nog niet of Ingie en Jose hem morgen gebruiken voor hun project. :teehee:

 

En je kan via die site een nieuw wachtwoord aanvragen, heb ik ook gedaan.

 

Lol, wat voor project trouwens? :teehee:

 

Oeh, dan is dat miss wel een goed plan, want kan helaas op mn laptop geen nuttig document vinden...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy