Jump to content

Dutch Thread #31


Diana

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kom maar op met die screencaps :teehee:

 

Ben ermee bezig :roftl:

Er staan er al een aantal in die ene thread .. maar ik ben nu aan het proberen om ze in groter formaat te krijgen .. (kan de video wel in groter formaat krijgen, maar ik kan dan niet echt de momenten kiezen waarvan ik een screenshot maak, en dat heb ik toch liefst van wel :naughty::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Dat zeg ik toch? :roftl: Over wat ie doet :bleh:

 

:doh:

 

Laat maar, ben niet helemaal helder vandaag. :naughty:

 

Leuke screencaps in die thread in ieder geval! :thumb_yello::naughty:

 

Ooh mi gaddo, wat een leuke binnenkomer, na helemaal koud te zijn geregend ga ik nu zo even die ongecensureerde WAG video kijken! :mf_rosetinted:

 

Ik las op Twitter dat je naar de boekenmarkt was, was t een beetje leuk? (Wij wilden ook miss nog gaan, maar de regen + massa mensen hielden ons tegen.)

Link to comment
Share on other sites

:doh:

 

Laat maar, ben niet helemaal helder vandaag. :naughty:

 

Leuke screencaps in die thread in ieder geval! :thumb_yello::naughty:

 

Gebeurt wel vaker hé :mf_rosetinted:

 

Merci :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Weet je wat grappig is.. dat ze dus heel serieus in de montagekamer hebben gezeten en dan hebben zitten kijken wat gecensureerd moest worden. :naughty: God, dat had mij nou leuk geleken om te doen! :teehee:

 

Ik las op Twitter dat je naar de boekenmarkt was, was t een beetje leuk? (Wij wilden ook miss nog gaan, maar de regen + massa mensen hielden ons tegen.)

 

Nee, was niet leuk, en dat kwam dan voornamelijk door het weer! :roftl: En iedereen vermoord elkaar half met die paraplu's, dus het was vooral heel vervelend.. ik ben daarna maar even gaan winkelen! :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Gebeurt wel vaker hé :mf_rosetinted:

 

Merci :naughty:

 

Neuh. :mf_rosetinted:

 

Weet je wat grappig is.. dat ze dus heel serieus in de montagekamer hebben gezeten en dan hebben zitten kijken wat gecensureerd moest worden. :naughty: God, dat had mij nou leuk geleken om te doen! :teehee:

 

 

 

Nee, was niet leuk, en dat kwam dan voornamelijk door het weer! :roftl: En iedereen vermoord elkaar half met die paraplu's, dus het was vooral heel vervelend.. ik ben daarna maar even gaan winkelen! :teehee:

 

Dat klinkt idd als leuk werk ja. :naughty:

 

 

Aw, jammer! Ach ja, winkelen is ook leuk. ^^

Link to comment
Share on other sites

Weet je wat grappig is.. dat ze dus heel serieus in de montagekamer hebben gezeten en dan hebben zitten kijken wat gecensureerd moest worden. :naughty: God, dat had mij nou leuk geleken om te doen! :teehee:

 

Dat had zelfs mij leuk geleken :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

zie je het voor je :naughty: 'Nou, nee, dat shot dat je tegen dat vloerkleed aanrijdt dat kan écht niet hoor!' :mf_rosetinted:

 

Zoiets ja :naughty:

En dan met Mika langs je .. "Wat? Waarom niet?" ..

 

:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ja, tuurlijk valt het mee :roftl:

Wat had je gedacht dan? :bleh:

 

Dat kan je zelf niet verzinnen? :mf_rosetinted::naughty:

 

Volgens mij is er tegenwoordig veel ergers te zien op tv.

 

Zeker weten! Maar ik kan me wel weer vermaken met al die mensen die nu helemaal in shock zijn! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Heb wel even genoeg bijgelezen... informatie overdosis. :naughty:

 

Ga er weer even vandoor, spreek jullie snel weer! :huglove:

 

Tot binnenkort :huglove:

 

Zeker weten! Maar ik kan me wel weer vermaken met al die mensen die nu helemaal in shock zijn! :roftl:

 

Dat is inderdaad een leuke bijkomstigheid.

 

Ik ga jullie ook verlaten. Eten koken. Tot vanavond :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy