Jump to content

Dutch Thread #31


Diana

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wanneer je zover bent dat je z'n volgende clip gaat maken wil ik best wel komen assisteren .. :naughty:

 

 

 

(jouw assisteren hé .. niet Mika ...

 

 

 

 

Alhoewel ... :fisch:)

Link to comment
Share on other sites

Oké, wat is een crotch laser precies en wil ik dat eigenlijk wel weten?

 

 

 

:roftl:

 

(Ik heb wel zo'n idee, maar vraag me toch af waarom er hier zelfs een tag voor is gemaakt. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Eh, nee, om eerlijk te zijn probeer ik t bijlezen te beperken nieuwe threads. :naughty:

Maar ik zal eens wat dieper in de Dutch thread duiken om er achter te komen. :roftl:

 

Zo diep moet je niet duiken hoor :roftl: Een pagina (misschien 2) terug en je weet het wel :roftl:

 

 

Edit; eigenlijk moet je niet eens terug .. Bekijk gewoon José's ava .. dan weet je het ook wel :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oooww... ja dan snap ik t wel! :roftl:

 

Ik zie in jouw avatar en aantal pagina's terug in de thread dat ie jouw knuffeltje ook op z'n kamer heeft?!! Cool man! :boing:

 

(Ik kwam in Antwerpen trouwens een winkeltje tegen waar ze m verkochten. Echt superschattig, maar heb m toch maar niet zelf gekocht. Heb al veel te veel knuffels. Heb dan wel weer een andere knuffel gekocht. :doh::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

:biggrin2::boing:

 

Nouja .. weet je ... Eerst dacht ik van wel, toen dacht ik van niet en nu hebben ze mij overtuigd dat het wel die van mij is :teehee: Al ben ik nog steeds niet helemaal zeker, maar kom ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik denk t wel hoor. Ik heb die knuffels in ieder geval nog nooit ergens anders gezien dan in België en ben deze vakantie in Londen ook heel wat vreemde winkeltjes in geweest. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

:biggrin2:

 

 

Heb vandaag trouwens eindelijk de WAG video gezien. Weet eigenlijk niet eens of t de uncensored was of de gewone. :roftl:

Maar hij was wel erg tof ja. Ik zou alleen willen dat ie wat langer stilstond, dan kon ik z'n kamer wat beter bekijken. Hij heeft er zo te zien superveel coole spulletjes staan. :biggrin2::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oh ja, das waar! :biggrin2:

 

Ik heb op een willekeurige link geklikt in de thread WAG video, maar de beelden die ik zag leken verdacht veel op de screenshots uit de uncensored video. Dus nu ben ik een beetje in de war. :roftl:

 

 

(Was ik trouwens de enige die dacht dat Holy Johnny op t album zou staan? :blink:)

Link to comment
Share on other sites

Oh ja, das waar! :biggrin2:

 

Ik heb op een willekeurige link geklikt in de thread WAG video, maar de beelden die ik zag leken verdacht veel op de screenshots uit de uncensored video. Dus nu ben ik een beetje in de war. :roftl:

 

 

(Was ik trouwens de enige die dacht dat Holy Johnny op t album zou staan? :blink:)

 

Oei :roftl:

Nuja, de link van de uncensored staat wel in de gewone thread volgens mij .. En ik heb van de gewone geen (weinig) screenshots gemaakt, dus als je dingen herkend zal het vast wel de "originele" versie zijn :mf_rosetinted:

 

 

Neen .. denk ik niet .. En denk dat er ook waren die dachten dat HMDYLM erop zou staan ..

Link to comment
Share on other sites

Oei :roftl:

Nuja, de link van de uncensored staat wel in de gewone thread volgens mij .. En ik heb van de gewone geen (weinig) screenshots gemaakt, dus als je dingen herkend zal het vast wel de "originele" versie zijn :mf_rosetinted:

 

 

Neen .. denk ik niet .. En denk dat er ook waren die dachten dat HMDYLM erop zou staan ..

 

Dat zal dan wel ja. Of ik zal gewoon nog een paar video's moeten bekijken om er achter te komen dan. :naughty:

 

Gelukkig ligt t dus niet aan mij. :biggrin2:

Wel jammer, ik vind Holy Johnny leuk. Vooral de akoestische versie trouwens, en daar was toch al geen kans op, dus eigenlijk maakt t ook niet uit dat ie er niet op staat. :roftl:

 

Zusters, ik ben wedergekeerd:mf_rosetinted:

 

Hallelujah! :bow:

Link to comment
Share on other sites

hoe staat het leven hier?:mf_rosetinted:

 

Super :mf_rosetinted:

Ik heb al 2 dagen een zenuwtrek aan mijn oog .. begint nu toch wel erg irritant te worden :boxed::roftl:

 

Bij jou? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy