Jump to content

Dutch Thread #31


Diana

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vakantie *zucht*

 

Kan het ook wel gebruiken :roftl:

 

Awwww!!! :huglove:

 

 

Ik weet trouwens niet of er hier mensen van Harry Potter houden, maar ik ben de boeken weer opnieuw aan t lezen (:blush-anim-cl:) en moest ineens weer aan de Potter Puffs denken. Dat zijn hele schattige plaatjes die getekend en gepost werden door een meisje op haar LiveJournal site. Het zijn Harry Potter personages gebaseerd op de Powerpuff Girls. Volgens mij tekent ze ze nu al lang niet meer, en misschien (of: waarschijnlijk :naughty:) vinden jullie er niets aan, maar ik moest dit gewoon ff posten. :mf_rosetinted::biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Awwww!!! :huglove:

 

 

Ik weet trouwens niet of er hier mensen van Harry Potter houden, maar ik ben de boeken weer opnieuw aan t lezen (:blush-anim-cl:) en moest ineens weer aan de Potter Puffs denken. Dat zijn hele schattige plaatjes die getekend en gepost werden door een meisje op haar LiveJournal site. Het zijn Harry Potter personages gebaseerd op de Powerpuff Girls. Volgens mij tekent ze ze nu al lang niet meer, en misschien (of: waarschijnlijk :naughty:) vinden jullie er niets aan, maar ik moest dit gewoon ff posten. :mf_rosetinted::biggrin2:

 

Ik hou van Harry Potter :mf_rosetinted: (nouja, houden van .. :roftl:)

 

Kende ze niet, maar wel leuk gedaan seg!

Link to comment
Share on other sites

Ik hou van Harry Potter :mf_rosetinted: (nouja, houden van .. :roftl:)

 

Kende ze niet, maar wel leuk gedaan seg!

 

Het enige andere forum waar ik ooit langer dan een jaar lid van ben geweest (tot t dichtgegooid werd na een ruzie... :mf_rosetinted:) was een soort van Harry Potter forum. (Eigenlijk voor de acteur Rupert Grint (die Ron speelt). :blush-anim-cl:)

 

Ze zijn echt superschattig. En de icons moet ik nog steeds om lachen. Ik kan alleen bijna niet geloven dat t zowat 4 jaar geleden is dat ik die dingen voor t laatste bekeken heb. :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Deze had ik nog niet gepost hé?

Heb 'm daarstraks gemaakt omdat er gisteren iemand naar vroeg .. En persoonlijk vind ik 'm wel wat hebben :teehee:

 

hurt.gif

 

(niet als in: aaaaw, wat leuk :wub2: ofzo .. maar ik vind het moment in de video best heftig en deze gif ook :teehee:)

Link to comment
Share on other sites

Ik ben fantastisch...ben nu fotos aan het unwatermarken:roftl:

 

Je bent echt geweldig :mf_rosetinted:

 

Heb je ze ondertussen ook echt gekocht? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

jamaar. ik las ergens dat t niet van jou was? dat zei je zelf :teehee:

 

show me?!

 

Ja, maar volgens anderen is die wel van mij :teehee::roftl:

En ergens geloof ik het ook wel .. ben nog niet 100% zeker maar ze hebben wel goede argumenten :mf_rosetinted:

 

Wat?

 

bigstaru.jpg

 

49mikawearegolden2632.jpg

 

?

 

Nee:mf_rosetinted:

 

Jammeur :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ja, maar volgens anderen is die wel van mij :teehee::roftl:

En ergens geloof ik het ook wel .. ben nog niet 100% zeker maar ze hebben wel goede argumenten :mf_rosetinted:

 

Wat?

 

bigstaru.jpg

 

49mikawearegolden2632.jpg

 

 

Dat shirt? of alles? wat gaf je precies:teehee: wanneer"?

Link to comment
Share on other sites

Dat shirt? of alles? wat gaf je precies:teehee: wanneer"?

 

Ohja, volgens mij was jij toen niet aanwezig :doh:

Nuja, wel aanwezig, maar niet echt erbij zeg maar .. :naughty:

 

In Amsterdam :wink2:

(zowat op het einde .. maar je zal het vast niet erg vinden die video volledig te zien :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Wel radijsjes, hele mooie, witte en rooie, maar ja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag:mf_rosetinted:

 

Ow :mf_rosetinted: Wat een verrassing :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy