Jump to content

Recommended Posts

Ik ben niet voor niks je moeder :shun:

 

:boing: Hij is mooi, met een echte glimlach! En dan bedoel ik de foto natuurlijk. Mika is ook mooi, maar dat wist je al. :teehee:

 

ja... daar kijk ik ook maar naar he.. naar Mika! :roftl: He ís pretty indeed! :wub2:

 

en in die clip BIOTG is ook gewoon echt zwaar aantrekkelijk! :shocked::teehee:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja... daar kijk ik ook maar naar he.. naar Mika! :roftl: He ís pretty indeed! :wub2:

 

en in die clip BIOTG is ook gewoon echt zwaar aantrekkelijk! :shocked::teehee:

 

En zo mooi van dichtbij :wub2: Dat was het eerste wat ik aan m'n moeder vertelde na Amsterdam "hij is in het echt nog mooier dan op de foto" :blush-anim-cl::roftl:

 

Ik moet bekennen dat ik de clip nog niet helemaal heb gezien. Wel al gedownload, en ik zit de commentaren in de thread te lezen, maar nog niet van begin tot eind gezien. In het intro zag ie er wel er jammie uit. :licks_lips:

Link to comment
Share on other sites

En zo mooi van dichtbij :wub2: Dat was het eerste wat ik aan m'n moeder vertelde na Amsterdam "hij is in het echt nog mooier dan op de foto" :blush-anim-cl::roftl:

 

Ik moet bekennen dat ik de clip nog niet helemaal heb gezien. Wel al gedownload, en ik zit de commentaren in de thread te lezen, maar nog niet van begin tot eind gezien. In het intro zag ie er wel er jammie uit. :licks_lips:

 

Ja, dat is echt! Het is een mooie man! :biggrin2:

 

Oww, hij staat ook op YT he! Ik vind het geweldig. Ik ben er bijna zeker van dat hij bewust niet helemaal perfect is. Het is ook een stijl die compleet doorgevoerd wordt. Maargoed, dát kan ik niet onder woorden brengen in mijn crappy Engels! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat is echt! Het is een mooie man! :biggrin2:

 

Oww, hij staat ook op YT he! Ik vind het geweldig. Ik ben er bijna zeker van dat hij bewust niet helemaal perfect is. Het is ook een stijl die compleet doorgevoerd wordt. Maargoed, dát kan ik niet onder woorden brengen in mijn crappy Engels! :roftl:

 

Ik las datzelfde net in de thread, die suggestie viel niet zo goed geloof ik. :teehee:

Op zich ben ik niet zo gek van de meeste Mika-clips, maar ik kan me inderdaad niet voorstellen dat deze clip slordig in elkaar is gezet.

Link to comment
Share on other sites

Ik las datzelfde net in de thread, die suggestie viel niet zo goed geloof ik. :teehee:

Op zich ben ik niet zo gek van de meeste Mika-clips, maar ik kan me inderdaad niet voorstellen dat deze clip slordig in elkaar is gezet.

 

Ja kijk, dat ie uit en weer in beeld loopt, dat is dan gewoon bewust gedaan, anders hadden ze dat echt wel anders gemonteerd. Daar hebben ze gewoon over nagedacht vantevoren. Je gaat mij niet wijsmaken dat dat per ongeluk is gegaan! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja kijk, dat ie uit en weer in beeld loopt, dat is dan gewoon bewust gedaan, anders hadden ze dat echt wel anders gemonteerd. Daar hebben ze gewoon over nagedacht vantevoren. Je gaat mij niet wijsmaken dat dat per ongeluk is gegaan! :roftl:

 

Inderdaad. Zelfs ik heb stukjes opnieuw opgenomen voor m'n WAG-video als bleek dat m'n hoofd er niet helemaal opstond. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad. Zelfs ik heb stukjes opnieuw opgenomen voor m'n WAG-video als bleek dat m'n hoofd er niet helemaal opstond. :roftl:

 

Maar hoe leg ik zoiets uit in t Engels? ik ben er te moe voor :roftl:

 

Dat gezegd hebbende, ik ga ook maar slapen, morgen ook weer gewoon naar school! Moet jij niet werken morgen? :teehee::naughty:

 

Slaap lekker! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Maar hoe leg ik zoiets uit in t Engels? ik ben er te moe voor :roftl:

 

Dat gezegd hebbende, ik ga ook maar slapen, morgen ook weer gewoon naar school! Moet jij niet werken morgen? :teehee::naughty:

 

Slaap lekker! :huglove:

 

:naughty:

 

Huh... werken... wat is dat? :teehee: Helaas wel, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Jakkes. :sneaky2:

 

Welterusten, mooie (Mika)dromen. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ja kijk, dat ie uit en weer in beeld loopt, dat is dan gewoon bewust gedaan, anders hadden ze dat echt wel anders gemonteerd. Daar hebben ze gewoon over nagedacht vantevoren. Je gaat mij niet wijsmaken dat dat per ongeluk is gegaan! :roftl:

 

Inderdaad. Zelfs ik heb stukjes opnieuw opgenomen voor m'n WAG-video als bleek dat m'n hoofd er niet helemaal opstond. :roftl:

 

Wat zijn jullie weer ontzettend snel zeg, ik ontdek de clip vandaag pas :blush-anim-cl:

Ik ben het helemaal met jullie eens wat betreft de opnametechniek; ze gaan van beeld naar beeld over, dus dat Mika af en toe niet geheel in beeld is, zal er zeker bij horen. Ze trekken ergens je aandacht (door bijvoorbeeld het beeld kleur te geven) en vervolgens loopt dat beeld over in een nieuwe 'scene'; heel leuk gedaan!

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik even moest wennen; zijn clips zijn zo divers! Zelf vind ik deze clip een beetje richting Michael Jackson/Justin Timberlake gaan, maar dat komt gewoon omdat er zoveel in gedanst wordt :biggrin2:

 

En dat WAG dilemma herken ik volledig; alleen liet ik alles weer op het laatste aankomen, waardoor er niet veel meer tijd was, om de clip een paar keer opnieuw te doen. Soms is een struik in beeld en een andere keer loopt de camera al terwijl ik nog in de veronderstelling ben, dat er niet gefilmd wordt. Ach ik heb ontzettend veel plezier gehad met mijn vriedinnen en we hebben ons rot gelachen bij het monteren.

 

Trouwens, bij Paul de Leeuw vroeg iemand iets over de WAG clip, maar die hebben ze geloof ik helemaal niet meer in de uitzending laten zien, of heb ik iets gemist?

Link to comment
Share on other sites

Wat zijn jullie weer ontzettend snel zeg, ik ontdek de clip vandaag pas :blush-anim-cl:

Ik ben het helemaal met jullie eens wat betreft de opnametechniek; ze gaan van beeld naar beeld over, dus dat Mika af en toe niet geheel in beeld is, zal er zeker bij horen. Ze trekken ergens je aandacht (door bijvoorbeeld het beeld kleur te geven) en vervolgens loopt dat beeld over in een nieuwe 'scene'; heel leuk gedaan!

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik even moest wennen; zijn clips zijn zo divers! Zelf vind ik deze clip een beetje richting Michael Jackson/Justin Timberlake gaan, maar dat komt gewoon omdat er zoveel in gedanst wordt :biggrin2:

 

En dat WAG dilemma herken ik volledig; alleen liet ik alles weer op het laatste aankomen, waardoor er niet veel meer tijd was, om de clip een paar keer opnieuw te doen. Soms is een struik in beeld en een andere keer loopt de camera al terwijl ik nog in de veronderstelling ben, dat er niet gefilmd wordt. Ach ik heb ontzettend veel plezier gehad met mijn vriedinnen en we hebben ons rot gelachen bij het monteren.

 

Trouwens, bij Paul de Leeuw vroeg iemand iets over de WAG clip, maar die hebben ze geloof ik helemaal niet meer in de uitzending laten zien, of heb ik iets gemist?

 

Ik ontdekte m ook vandaag pas. :naughty:

 

Ja, volgens mij lieten ze helemaal op de achtergrond wel een filmpje zien toen Mika aan t zingen was. Maar of dat inderdaad de video van dat meisje was, dat weet ik niet.

Link to comment
Share on other sites

Ik ontdekte m ook vandaag pas. :naughty:

 

Ja, volgens mij lieten ze helemaal op de achtergrond wel een filmpje zien toen Mika aan t zingen was. Maar of dat inderdaad de video van dat meisje was, dat weet ik niet.

 

Niet dat ik weet, maar ik heb toen ook alleen op Mika gelet:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nielo :boing:

 

 

Ik had je gezien :naughty:

 

Damn. :aah:

 

Ik had nog zo geprobeerd alle camera's te ontwijken. :roftl:

 

Ja zij zit ook op MFC! Ze heeft erover gepost in de Lieve Paul thread.

Hi btw. :)

 

Ik heb die hele thread net zitten lezen. Hoe heb ik dat gemist? :aah:

 

Haai. ^^

Link to comment
Share on other sites

Damn. :aah:

 

Ik had nog zo geprobeerd alle camera's te ontwijken. :roftl:

 

Nou, en ik was nog niet eens met mijn volle aandacht aan het kijken .. :lmfao: Het is je dus niet gelukt :mf_rosetinted:

 

 

 

 

 

Hi Diana & Ingie! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb die hele thread net zitten lezen. Hoe heb ik dat gemist? :aah:

 

Haai. ^^

 

Volgens mij was het in die thread!

Of misschien wel in deze.

Ik weet in ieder geval zeker dat ik het gelezen heb.

 

Hoe is het ermee Nielootje? :biggrin2:

 

Edit: Hi Bienie!

Link to comment
Share on other sites

Nou, en ik was nog niet eens met mijn volle aandacht aan het kijken .. :lmfao: Het is je dus niet gelukt :mf_rosetinted:

 

 

 

 

 

Hi Diana & Ingie! :bye:

 

Nee, mn ouders riepen t ook meteen. :roftl:

 

(Ik had mezelf nog niet eens gezien. Had dat ook graag zo willen houden. :roftl:)

 

Anyway. Alles goed? ^^

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij was het in die thread!

Of misschien wel in deze.

Ik weet in ieder geval zeker dat ik het gelezen heb.

 

Hoe is het ermee Nielootje? :biggrin2:

 

Edit: Hi Bienie!

 

Hm. Ik zal ns zoeken op t forum. Als ik zin heb. :naughty:

 

Nielootje? :lmfao:

 

Met mij is t wel goed hoor. Met jou?

Link to comment
Share on other sites

Nee, mn ouders riepen t ook meteen. :roftl:

 

(Ik had mezelf nog niet eens gezien. Had dat ook graag zo willen houden. :roftl:)

 

Anyway. Alles goed? ^^

 

Ach, het was meer heel even ..

Je wil niet weten hoe vaak in in beeld geweest ben bij die jim-mobile gig :boxed: Echt wel te vaak .. en maar 1 beeld waar ik iets of wat mee kon leven :teehee:

 

Ja hoor. Met jou?

Link to comment
Share on other sites

Hm. Ik zal ns zoeken op t forum. Als ik zin heb. :naughty:

 

Nielootje? :lmfao:

 

Met mij is t wel goed hoor. Met jou?

 

Marjoleintje kan ook! :D

 

Met mij is het ook goed hoor!

Hard gewerkt vandaag.

Nou ja, niet zo heel hard.

Het was echt gezellig op stage vandaag!

Link to comment
Share on other sites

Ach, het was meer heel even ..

Je wil niet weten hoe vaak in in beeld geweest ben bij die jim-mobile gig :boxed: Echt wel te vaak .. en maar 1 beeld waar ik iets of wat mee kon leven :teehee:

 

Ja hoor. Met jou?

 

Aw! Camera's zijn gewoon irritant. :naughty:

 

Ja hoor, ook wel. Ik ben nu voor t eerst naar de Velvet Underground aan t luisteren. Misschien is dat zoiets waar je naar moet leren luisteren. :aah:

 

Marjoleintje kan ook! :D

 

Met mij is het ook goed hoor!

Hard gewerkt vandaag.

Nou ja, niet zo heel hard.

Het was echt gezellig op stage vandaag!

 

:roftl:

Want dat verkleinwoord is echt nodig. :mf_rosetinted:

 

Ah, stage was dus leuk? :das:

Link to comment
Share on other sites

Ja hoor, ook wel. Ik ben nu voor t eerst naar de Velvet Underground aan t luisteren. Misschien is dat zoiets waar je naar moet leren luisteren. :aah:

 

 

:roftl:

Want dat verkleinwoord is echt nodig. :mf_rosetinted:

 

Ah, stage was dus leuk? :das:

 

Velvet Underground is fijn! :wub2:

 

En zo groot ben je niet! :teehee:

 

Ja stage was leuk. Mijn favoriete lieve collega's hadden dezelfde dienst als ik.

Dus dat was heel erg gezellig. Dag vloog voorbij! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Velvet Underground is fijn! :wub2:

 

En zo groot ben je niet! :teehee:

 

Ja stage was leuk. Mijn favoriete lieve collega's hadden dezelfde dienst als ik.

Dus dat was heel erg gezellig. Dag vloog voorbij! :mf_rosetinted:

 

Hm, dit nummer kan ik al meer inkomen dan de eerste 2 ja. Misschien moet ik er gewoon vaker naar luisteren. :naughty:

 

 

:sneaky2:

En je voelt de behoefte dat er nu ineens in te gaan wrijven bij mij?

 

:roftl:

 

 

Dat is gezellig ja! :biggrin2:

Mijn dag was saai. Mijn weekend ook. Okay, let's face it. Mn leven is gewoon saai. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hm, dit nummer kan ik al meer inkomen dan de eerste 2 ja. Misschien moet ik er gewoon vaker naar luisteren. :naughty:

 

 

:sneaky2:

En je voelt de behoefte dat er nu ineens in te gaan wrijven bij mij?

 

:roftl:

 

 

Dat is gezellig ja! :biggrin2:

Mijn dag was saai. Mijn weekend ook. Okay, let's face it. Mn leven is gewoon saai. :roftl:

 

Het is ook niet echt easy listening muziek maar wel fijn.

 

Ja ik had ineens die drang!

Zelf ben ik ook niet zo groot. :mf_rosetinted:

 

Hehe awww zal best meevallen!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy