Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:roftl: Wij zijn sterk.

 

Echt wel. :mf_rosetinted:

 

Dat hou ik geheim. :mf_rosetinted:

 

Haha nee maar ik ben echt in mei 2007 geloof ik lid geworden.

LICM vind ik nog steeds wel leuk ookal zou ik het niet zo snel meer draaien.

Er kan een hoop veranderen in 2 jaar.

 

:roftl: Slim!

 

Ja, dat scheelt.

Ik ben echt van zo veel forums lid, maar de meeste zijn gewoon niet leuk. Als ie leuk is blijf ik hangen, maar dan denken al mn vrienden meteen dat ik een obsessie heb. :aah:

Meestal zeg ik t dan ook maar niet, maar soms komt t gewoon ter sprake. Als er een vriendin meegaat naar een Mika gig bijvoorbeeld. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Slim!

 

Ja, dat scheelt.

Ik ben echt van zo veel forums lid, maar de meeste zijn gewoon niet leuk. Als ie leuk is blijf ik hangen, maar dan denken al mn vrienden meteen dat ik een obsessie heb. :aah:

Meestal zeg ik t dan ook maar niet, maar soms komt t gewoon ter sprake. Als er een vriendin meegaat naar een Mika gig bijvoorbeeld. :roftl:

 

Hehe ik zit ook wel op een aantal forums maar daar zit ik al echt sinds 2003 en ken ik iedereen ook.. Dat is toch anders.

Mijn obsessies hebben geen forums though dus hoef ik ook niets uit te leggen. :mf_rosetinted:

 

En Mikarr heeft echt zijn eigen nummer ZO verkracht.

Rain was eerst nog wel te doen, toen hij het live speelde tijdens de vorige tour.

Maar nu is het echt een over-the-top vreselijk iets geworden.

Link to comment
Share on other sites

OMFG :shocked:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Diana; Rain is nu echt zoveel leuker hé :aah:

Zelfs mijn moeder vind dat :bleh:

 

Vorige zomer klonk het gewoon echt niet .. veel te eentonig en veel te scherp :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Hehe ik zit ook wel op een aantal forums maar daar zit ik al echt sinds 2003 en ken ik iedereen ook.. Dat is toch anders.

Mijn obsessies hebben geen forums though dus hoef ik ook niets uit te leggen. :mf_rosetinted:

 

En Mikarr heeft echt zijn eigen nummer ZO verkracht.

Rain was eerst nog wel te doen, toen hij het live speelde tijdens de vorige tour.

Maar nu is het echt een over-the-top vreselijk iets geworden.

 

Dat is wel relaxed! T enige andere forum waarop ik ooit echt actief was heeft zichzelf opgeblazen. :aah:

 

Ik heb gewoon geen obsessies. :mf_rosetinted:

 

Ik vind Rain ook niet echt, eh, goed, nee. :aah:

(Maar ik vond t ook al niet zo goed toen ie t vorig jaar live speelde. :teehee:)

Link to comment
Share on other sites

OMFG :shocked:

 

Diana; Rain is nu echt zoveel leuker hé :aah:

Zelfs mijn moeder vind dat :bleh:

 

Vorige zomer klonk het gewoon echt niet .. veel te eentonig en veel te scherp :boxed:

 

Oh ja, als je moeder dat vindt, dan moet het wel waar zijn natuurlijk!

 

Dat is wel relaxed! T enige andere forum waarop ik ooit echt actief was heeft zichzelf opgeblazen. :aah:

 

Ik heb gewoon geen obsessies. :mf_rosetinted:

 

Ik vind Rain ook niet echt, eh, goed, nee. :aah:

(Maar ik vond t ook al niet zo goed toen ie t vorig jaar live speelde. :teehee:)

 

Nee ik werd er ook niet wild van maar toen was het nog te doen.

Maar nu is het echt horrible.

 

Shakira is echt yummie trouwens.

Jammer dat ze zo irritant is.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben braaf, ik zeg zo'n dingen niet :mf_rosetinted:

 

:tongue2:

 

Dat zeggen ze allemaal maar ondertussen.. :mf_rosetinted:

 

Gladys klinkt zo fijn in mijn oren. :wub2:

 

Gladys is goed. :wub2:

 

Ja, dat scheelt.

Ik ben echt van zo veel forums lid, maar de meeste zijn gewoon niet leuk. Als ie leuk is blijf ik hangen, maar dan denken al mn vrienden meteen dat ik een obsessie heb. :aah:

Meestal zeg ik t dan ook maar niet, maar soms komt t gewoon ter sprake. Als er een vriendin meegaat naar een Mika gig bijvoorbeeld. :roftl:

 

Van mij denken ze ook dat ik een obsessie heb. Waarschijnlijk hebben ze gelijk. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oh ja, als je moeder dat vindt, dan moet het wel waar zijn natuurlijk!

 

Tja, het feit dat mijn moeder het eerst niet kon uitstaan en bij het beginnen van Rain op Jim al bijna iets kreeg, maar daarna moest toegeven dat het toch wel anders klonk en veel leuker wil toch wel wat zeggen :wink2:

 

Heb nooit gezegd dat het als algehele waarheid moet aanzien worden trouwens :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Nee ik werd er ook niet wild van maar toen was het nog te doen.

Maar nu is het echt horrible.

 

Shakira is echt yummie trouwens.

Jammer dat ze zo irritant is.

 

Hmm ja, al moet ik zeggen dat ik t, na t album een paar keer beluisterd te hebben, minder irritant vind. :shocked::teehee:

 

Ja, ik vond haar vroeger wel grappig. Of in ieder geval minder irritant dan Christina en Britney, waar ze altijd mee vergeleken werd. Maar je hebt gelijk, 'She Wolf' is echt een super slecht nummer. :aah:

 

Van mij denken ze ook dat ik een obsessie heb. Waarschijnlijk hebben ze gelijk. :roftl:

 

:roftl:

 

Welke van mijn interesses ik t leukste vind, verandert dagelijks, dus ik zou niet weten welke mn obsessie is. Dus ik hou t maar op geen obsessies. Al geloven mn vrienden dat dus niet. :sneaky2:

 

 

*Edit: Damn, ik maak ineens echt heel veel typfouten. :aah:

Ik geef mn verkoudheid de schuld. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Tja, het feit dat mijn moeder het eerst niet kon uitstaan en bij het beginnen van Rain op Jim al bijna iets kreeg, maar daarna moest toegeven dat het toch wel anders klonk en veel leuker wil toch wel wat zeggen :wink2:

 

Heb nooit gezegd dat het als algehele waarheid moet aanzien worden trouwens :mf_rosetinted:

 

Ik vertrouw de muzieksmaak van moeders niet. (No offense Kaatje :teehee: )

 

Hmm ja, al moet ik zeggen dat ik t, na t album een paar keer beluisterd te hebben, minder irritant vind. :shocked::teehee:

 

Ja, ik vond haar vroeger wel grappig. Of in ieder geval minder irritant dan Christina en Britney, waar ze altijd mee vergeleken werd. Maar je hebt gelijk, 'She Wolf' is echt een super slecht nummer. :aah:

 

Oh ja?

Ik vind het nog steeds even irritant. :aah:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

Welke van mijn interesses ik t leukste vind, verandert dagelijks, dus ik zou niet weten welke mn obsessie is. Dus ik hou t maar op geen obsessies. Al geloven mn vrienden dat dus niet. :sneaky2:

 

 

*Edit: Damn, ik maak ineens echt heel veel typfouten. :aah:

Ik geef mn verkoudheid de schuld. :mf_rosetinted:

 

En dat noemen zich vrienden :shun:

 

Dat is het. :mf_rosetinted:

 

Ik vertrouw de muzieksmaak van moeders niet. (No offense Kaatje :teehee: )

 

No worries. Ik ben alleen virtueel moeder. :biggrin2:

 

*edit* Dat wil niet zeggen dat je mijn muzieksmaak wel kunt vertrouwen. Maar ik hou wel van sir cliff. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Oh ja?

Ik vind het nog steeds even irritant. :aah:

 

Ik was ook verbaasd. :roftl:

Maar ik heb dat wel vaker met nummers, dat ik ze eerst echt niets vind, maar dan, na vaak luisteren, vind ik ze ineens leuk. Al denk ik niet dat Rain ooit in mn top 10 van t album komt, maar je weet maar nooit. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

No worries. Ik ben alleen virtueel moeder. :biggrin2:

 

*edit* Dat wil niet zeggen dat je mijn muzieksmaak wel kunt vertrouwen. Maar ik hou wel van sir cliff. :teehee:

 

I know maar ik dacht ik zal het er voor de zekerheid bij zetten. :aah:

Cliff!! <33

 

Ik was ook verbaasd. :roftl:

Maar ik heb dat wel vaker met nummers, dat ik ze eerst echt niets vind, maar dan, na vaak luisteren, vind ik ze ineens leuk. Al denk ik niet dat Rain ooit in mn top 10 van t album komt, maar je weet maar nooit. :roftl:

 

Hahaha ik geloof je!

 

Omg ik vond net deze foto:

 

antoniebeau.jpg

 

DAMN.

Ze zijn allebei zo leuk.

Link to comment
Share on other sites

Ik voel trouwens weer een 'discussie-topic' naar boven komen :fisch:

 

In welke thread zit jij?

 

Ik was ook verbaasd. :roftl:

Maar ik heb dat wel vaker met nummers, dat ik ze eerst echt niets vind, maar dan, na vaak luisteren, vind ik ze ineens leuk. Al denk ik niet dat Rain ooit in mn top 10 van t album komt, maar je weet maar nooit. :roftl:

 

Ik vind de melodie van het nummer wel lekker, het refrein nog steeds niks en het praat-stukje is grappig (Iedereen vergelijkt het met de Pet Shop Boys en die ken ik niet zo goed, mij doet het aan Robbie Williams denken).

Link to comment
Share on other sites

Ik voel trouwens weer een 'discussie-topic' naar boven komen :fisch:

 

Oeh, waar? :boing::roftl:

 

En dat noemen zich vrienden :shun:

 

Dat is het. :mf_rosetinted:

 

Precies. :mf_rosetinted:

 

Daarom. Verkoudheid heeft vaak effect op typ-kwaliteiten. :mf_rosetinted:

 

 

 

 

Oh, dit heeft trouwens echt nergens mee te maken, maar Bon Jovi heeft een nieuwe single en hij is echt kuuut. :tears:

(Las dat Giel m goed vond, en als er een positieve recensie over Bon Jovi geschreven wordt, dan is dat al bijzonder op zich zelf. Maar helaas. Terwijl ik tot nu toe altijd nog trouw bleef aan ze (zelfs in hun country fase :mf_rosetinted:), is dit nummer dus echt zelfs te slecht voor mij. :aah:)

Link to comment
Share on other sites

In welke thread zit jij?

 

 

 

Ik vind de melodie van het nummer wel lekker, het refrein nog steeds niks en het praat-stukje is grappig (Iedereen vergelijkt het met de Pet Shop Boys en die ken ik niet zo goed, mij doet het aan Robbie Williams denken).

 

In de juiste :mf_rosetinted:

 

 

Ik zit overal zo'n beetje :aah:

 

 

Dat refrein .. tja .. veel refrein is daar niet aan natuurlijk :aah:

Maar de rest vind ik wel leuk. Vooral die "nieuwe" strofe doet het voor mij (die was er vorige zomer nog niet, wel sinds juni ..), en dat praatstukje is ook wel leuk :original:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha ik geloof je!

 

Omg ik vond net deze foto:

 

antoniebeau.jpg

 

DAMN.

Ze zijn allebei zo leuk.

 

Thanks! :bow::roftl:

 

Oeh, daar zien ze er idd wel goed uit! :teehee:

 

Ik vind de melodie van het nummer wel lekker, het refrein nog steeds niks en het praat-stukje is grappig (Iedereen vergelijkt het met de Pet Shop Boys en die ken ik niet zo goed, mij doet het aan Robbie Williams denken).

 

Dat ken ik ook niet nee. Ik weet eigenlijk niet waar t me aan doet denken... Ik had er nog niet zoveel aandacht aan besteed. :teehee:

De melodie raak ik nu een beetje aan gewend. Voor de rest... Hmm. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Omg ik vond net deze foto:

 

antoniebeau.jpg

 

DAMN.

Ze zijn allebei zo leuk.

 

Dat is inderdaad een leuke foto. Is Beau zo lang of is Antonie zo klein?

 

Dat weet ik nog niet :aah:

Waar ze 'm neerplanten ... Ofwel gewoon in de Jools-thread ... (of in de oldlings :bleh:)

 

Daar zie ik 'm ook groeien. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dat weet ik nog niet :aah:

Waar ze 'm neerplanten ... Ofwel gewoon in de Jools-thread ... (of in de oldlings :bleh:)

 

Dan moet ik er maar naar gaan zoeken. :aah:

 

 

*Edit: Ah. Gevonden. Lekker moeilijk doen over niets. Heerlijk. :roftl:

 

Ik ga er eens vandoor .. Tot morgen! :bye:

 

Truste! :huglove:

Edited by Nielo
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy