Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

José!!! :boing::huglove:

 

hee hee!! :teehee: Heb je ook dat mailtje gehad dat je zo uitgedost mogelijk moet komen? :mf_rosetinted:

 

José :bye:

Geen les, of ben je gewoon stout?

 

Dat laatste! :teehee: En ik vind het echt echt echt heel erg kut.. stiekem twijfel ik nog steeds hoor.. maar Mika is in Nederland, bij Paul.. daar moet ik echt bij zijn! :shocked:

Link to comment
Share on other sites

hee hee!! :teehee: Heb je ook dat mailtje gehad dat je zo uitgedost mogelijk moet komen? :mf_rosetinted:

 

Nee. :shocked:

Las wel dat anderen dat gehad hadden... Ik denk dat ze mn emailadres gewoon verkeerd gespeld heeft. :aah:

Maar ik ga me dus echt niet helemaal uitdossen. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nee. :shocked:

Las wel dat anderen dat gehad hadden... Ik denk dat ze mn emailadres gewoon verkeerd gespeld heeft. :aah:

Maar ik ga me dus echt niet helemaal uitdossen. :roftl:

 

Maar dan kom je de zaal niet in :shocked: Je moet, zo gek/uitbundig/kleurig mogelijk. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Maar dan kom je de zaal niet in :shocked: Je moet, zo gek/uitbundig/kleurig mogelijk. :aah:

 

Ik dacht juist dat degenen die gemaild hadden die mail hebben gehad. Die hebben een uitnodiging gehad ipv een kaartje gekocht. Dacht ik. Maar ja, als José m ook gehad heeft snap ik t ff niet meer.

 

Ik ook niet :teehee: Kan ik bij jou zitten, of hebben we vaste zitplaatsen?

 

Geen idee, maar samen zitten lijkt me een goed plan. :biggrin2:

 

We hebben toch kaartjes? :wub2: daarmee komen we gewoon binnen, toch toch toch? :shocked:

 

Ja, dat lijkt me ook!

Maar weet jij of we ook echt een kaartje krijgen, of dat onze naam genoeg is? Want ik denk dus dat ze mn mailadres verkeerd gespeld hebben (was er al bang voor, want ze vroeg niet 'heey spel je Marjolein met 'ei' of 'ij' :aah:), en ik heb dus niets meer van ze gehoord. :aah:

Link to comment
Share on other sites

We hebben toch kaartjes? :wub2: daarmee komen we gewoon binnen, toch toch toch? :shocked:

 

Stefanie heeft de mail in een aparte thread gepost

 

Aanstaande vrijdag 2 oktober willen we je graag uitnodigen om naar de studio te komen. Er is echter maar een beperkt aantal plekken beschikbaar in de studio. Deze worden tijdens het programma vergeven. Deze plekken worden vergeven aan de allergrootste, meest creatieve en opvallende Mika fans. Daarom roepen we je op om zo opvallend mogelijk gekleed te komen, natuurlijk in het thema Mika. Alleen zo maak je kans op een plek in de studio en een ontmoeting met Mika zelf.

 

*edit*http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?t=20126

Edited by kaatje066
Link to comment
Share on other sites

Ik dacht juist dat degenen die gemaild hadden die mail hebben gehad. Die hebben een uitnodiging gehad ipv een kaartje gekocht. Dacht ik. Maar ja, als José m ook gehad heeft snap ik t ff niet meer.

 

Geen idee, maar samen zitten lijkt me een goed plan. :biggrin2:

 

Ja, dat lijkt me ook!

Maar weet jij of we ook echt een kaartje krijgen, of dat onze naam genoeg is? Want ik denk dus dat ze mn mailadres verkeerd gespeld hebben (was er al bang voor, want ze vroeg niet 'heey spel je Marjolein met 'ei' of 'ij' :aah:), en ik heb dus niets meer van ze gehoord. :aah:

 

Nou, ik had ze dus gisteravond gemaild en vanmorgen gebeld :teehee: Dus ik denk dat ik daarom ook dat mailtje gehad heb! :biggrin2:

 

Hing vanmorgen meteen om 9u aan de telefoon! :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Stefanie heeft de mail in een aparte thread gepost

 

 

 

*edit*http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?t=20126

 

Ja, had t gelezen. Maar ik denk dus dat dat alleen voor mensen geldt die geen kaartje hebben gekocht. Die komen dus binnen op hun looks, ipv voor €12,50. :aah:

 

Nou, ik had ze dus gisteravond gemaild en vanmorgen gebeld :teehee: Dus ik denk dat ik daarom ook dat mailtje gehad heb! :biggrin2:

 

Hing vanmorgen meteen om 9u aan de telefoon! :teehee:

 

Aaah, vandaar! :biggrin2:

Is dat mysterie ook weer opgelost. ^^

 

Dat vermoedde ik al, je sms'je was van half 10 ofzo. :naughty:

 

Maar goed, zei ze tegen jou ook zoiets van dat ze nog een brief ging sturen met alle info erin? (Want dan moet ik mn brievenbus goed in de gaten houden. :aah:)

Link to comment
Share on other sites

Aaah, vandaar! :biggrin2:

Is dat mysterie ook weer opgelost. ^^

 

Dat vermoedde ik al, je sms'je was van half 10 ofzo. :naughty:

 

Maar goed, zei ze tegen jou ook zoiets van dat ze nog een brief ging sturen met alle info erin? (Want dan moet ik mn brievenbus goed in de gaten houden. :aah:)

 

:naughty: Ik was zo blij he.. ik zat gewoon een soort van de shaken :naughty:

 

Ik krijg ook iets opgestuurd inderdaad!

 

Reis je vanuit Amsterdam? :teehee:

 

Dat is apart? Dan moet het geen probleem zijn. Ik zal dicht op de tv zitten om jullie te zoeken in het publiek. :biggrin2:

 

Ik ga me een beetje verstoppen :naughty:

 

Ik ook! :biggrin2:

 

(Aw m'n lief is online en nu ben ik blij. :teehee: )

 

awwgossie :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Dat is apart? Dan moet het geen probleem zijn. Ik zal dicht op de tv zitten om jullie te zoeken in het publiek. :biggrin2:

 

Ik ook! :biggrin2:

 

(Aw m'n lief is online en nu ben ik blij. :teehee: )

 

Ik zal me verstoppen achter alle wild uitgedoste mensen. :teehee:

 

(Yay! ^^)

 

:naughty: Ik was zo blij he.. ik zat gewoon een soort van de shaken :naughty:

 

Ik krijg ook iets opgestuurd inderdaad!

 

Reis je vanuit Amsterdam? :teehee:

 

Kan ik me voorstellen! :biggrin2:

 

Ah, oké, als de post bij mij dan op mysterieuze wijze niet aankomt (:mf_rosetinted:), dan lees ik jouw info gewoon. :biggrin2:

 

Yup. Jij ook?

Link to comment
Share on other sites

Kan ik me voorstellen! :biggrin2:

 

Ah, oké, als de post bij mij dan op mysterieuze wijze niet aankomt (:mf_rosetinted:), dan lees ik jouw info gewoon. :biggrin2:

 

Yup. Jij ook?

 

Ja! Ik ga zo lang mogelijk naar school om mn geweten nog een klein beetje te sussen! :naughty:

 

En dan dus idd vanaf Amsterdam! Maar dat is mooi, dan kunnen we samen reizen :naughty: Weet je de weg?

Link to comment
Share on other sites

Ja! Ik ga zo lang mogelijk naar school om mn geweten nog een klein beetje te sussen! :naughty:

 

En dan dus idd vanaf Amsterdam! Maar dat is mooi, dan kunnen we samen reizen :naughty: Weet je de weg?

 

Haha, slim, dat wilde ik eerst ook doen, maar mn college begint pas om 13 uur en we moeten er om 14 uur al zijn. :aah:

 

Gezellig! ^^

Technisch gezien moet ik de weg weten, want ik ben er al 2x eerder geweest, maar mn richtingsgevoel laat me nog weleens in de steek. :teehee:

 

Als ik nog kan vinden welke bus we in Almere moeten hebben denk ik dat ik t vanaf de bushalt nog wel weet te vinden. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een hele grote tv. :mf_rosetinted:

 

Ik trek wel een gouden zak over mn hoofd :mf_rosetinted:

 

Haha, slim, dat wilde ik eerst ook doen, maar mn college begint pas om 13 uur en we moeten er om 14 uur al zijn. :aah:

 

Gezellig! ^^

Technisch gezien moet ik de weg weten, want ik ben er al 2x eerder geweest, maar mn richtingsgevoel laat me nog weleens in de steek. :teehee:

 

Als ik nog kan vinden welke bus we in Almere moeten hebben denk ik dat ik t vanaf de bushalt nog wel weet te vinden. :biggrin2:

 

ah, dan heeft school helemaal geen nut meer die dag nee :naughty:

 

Het komt vast wel goed dan, moeten we nog maar even een tijd afspreken op Centraal ofzo!

Link to comment
Share on other sites

ah, dan heeft school helemaal geen nut meer die dag nee :naughty:

 

Het komt vast wel goed dan, moeten we nog maar even een tijd afspreken op Centraal ofzo!

 

Lijkt me een goed plan ja, we willen vooral niet te laat zijn. (En met de NS en de bussen weet je dat maar nooit. :aah:)

Link to comment
Share on other sites

Lijkt me een goed plan ja, we willen vooral niet te laat zijn. (En met de NS en de bussen weet je dat maar nooit. :aah:)

 

Inderdaad, even ruim op tijd zijn daar :biggrin2:

 

Ik ga m'n bed in duiken, mooie dromen voor straks :huglove:

 

Slaap lekker!

 

Ik ga ook! Ben echt kapot van al die films bekijken zeg :boxed:

 

Weltrusten! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy