Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mij tegenvallers zijn van vandaag weer eentje die me niet leuk vond en ik ben te lang single en ik voel me een mispunt die nooit verkering heeft gehad en dat mysteries van de liefde nooit heeft ontrafeld echt kloten en ik geef maar op ik zal nooit verkering hebben met niemand *ogen neergeslagen*

Link to comment
Share on other sites

ooooh right.. die aflevering waar aan handen gelikt wordt :mf_rosetinted:

Haha, heb em net gezien! Oh, wat is Mika toch een schatje... :wub2: Ook vond ik Rain prachtig gezongen, stond met tranen in mn ogen te luisteren.

 

 

Mij tegenvallers zijn van vandaag weer eentje die me niet leuk vond en ik ben te lang single en ik voel me een mispunt die nooit verkering heeft gehad en dat mysteries van de liefde nooit heeft ontrafeld echt kloten en ik geef maar op ik zal nooit verkering hebben met niemand *ogen neergeslagen*

 

Ach, niet zo negatief... Je moet proberen positief te denken, als je dat uitstraalt, zullen mensen veel liever in je beurt willen zijn :thumb_yello:!. Tenminste, dat is mij altijd geleerd. En als het even niet lukt in de liefde, kun je je toch lekker focussen op school/werk? Dat is ook heel belangrijk natuurlijk. Je echte liefde kom je vanzelf wel tegen! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Dit ging echt te ver he.. heeft ie eerst tijdenlang foto's gemaakt en handtekeningen uitgedeeld.. gaan sommige mensen nog zo hysterisch doen en om een foto vragen :blink:

 

José! :boing:

 

Dat is jammer ja. Van wat ik zag van de foto's en de video in de tent leek het er zo rustig aan toe te gaan.

 

Ik heb jullie op tv trouwens niet kunnen ontdekken, maar wel op deze foto :das:

 

nielo.jpg

Link to comment
Share on other sites

José! :boing:

 

Dat is jammer ja. Van wat ik zag van de foto's en de video in de tent leek het er zo rustig aan toe te gaan.

 

Ik heb jullie op tv trouwens niet kunnen ontdekken, maar wel op deze foto :das:

 

nielo.jpg

 

:lmfao:

ja, maar dat ben ik dus niet he, dat is Nadina :roftl: Daar had ik afstand genomen, en we zijn zelfs ervan weggelopen.. dat hysterische gedoe ook telkens!

 

Ik moet trouwens deze nog even posten hoor, die had ik al klaar staan voor m'n volgende eenzame post en ik vind hem zo leuk. :teehee:

 

kopjethee.jpg

 

 

@José: Hoe vond je het trouwens, in de tent?

 

Nice! :roftl:

 

Ik vond het superleuk in de tent en ik was zo blij voor Ingrid en Linde!! En leuk dat we daarna nog even Mika konden ontmoeten! :teehee:

Link to comment
Share on other sites

:lmfao:

ja, maar dat ben ik dus niet he, dat is Nadina :roftl: Daar had ik afstand genomen, en we zijn zelfs ervan weggelopen.. dat hysterische gedoe ook telkens!

 

 

 

Nice! :roftl:

 

Ik vond het superleuk in de tent en ik was zo blij voor Ingrid en Linde!! En leuk dat we daarna nog even Mika konden ontmoeten! :teehee:

 

Echt niet? :shocked::thumbdown: Maar dat is wel Nielo toch?

 

Goed te horen dat het leuk was. Ik was een beetje bang dat het tegen zou vallen, ook al had Mika getweet dat ie nog even langs zou komen.

Link to comment
Share on other sites

Echt niet? :shocked::thumbdown: Maar dat is wel Nielo toch?

 

Goed te horen dat het leuk was. Ik was een beetje bang dat het tegen zou vallen, ook al had Mika getweet dat ie nog even langs zou komen.

 

Haha nee ook niet hoor :roftl:

 

Ja, ik was als een klein kind zo blij dat ik eindelijk met m op de foto kon. En het was gewoon gezellig daar, best goed geregeld allemaal ook! :biggrin2: Alleen toen Mika kwam was het ook wel weer een hysterische bende! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Haha nee ook niet hoor :roftl:

 

Ja, ik was als een klein kind zo blij dat ik eindelijk met m op de foto kon. En het was gewoon gezellig daar, best goed geregeld allemaal ook! :biggrin2: Alleen toen Mika kwam was het ook wel weer een hysterische bende! :blink:

 

F*ck. *stampvoet*

 

Heb je een "eigen" foto? Heb ik die al gezien? *bedelt*

Link to comment
Share on other sites

ik heb er een ja... :teehee:

ik zal m je laten zien, omdat jij t bent he :roftl: maar ik heb er wel een hekel aan :roftl:

http://i44.photobucket.com/albums/f29/Jose-Ole/P1020096.jpg :teehee:

 

Ik ben niet voor niks je moeder :shun:

 

:boing: Hij is mooi, met een echte glimlach! En dan bedoel ik de foto natuurlijk. Mika is ook mooi, maar dat wist je al. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy