Jump to content

Recommended Posts

Het is ook niet echt easy listening muziek maar wel fijn.

 

Ja ik had ineens die drang!

Zelf ben ik ook niet zo groot. :mf_rosetinted:

 

Hehe awww zal best meevallen!

 

Precies, ik moet er gewoon nog even aan wennen denk ik. (Maar heb de laatste tijd zoveel nieuwe muziek gekocht dat ik echt vond dat ik nu toch maar eens aan die hele stapel cd's moest beginnen. :aah:)

 

:roftl:

Ach, klein zijn is ook helemaal niet zo erg. :biggrin2:

 

Hmmmm. :aah:

 

 

(Hoe vond je Rain trouwens bij Lieve Paul? T was akoestisch, veel meer zoals ie t eerst speelde. Miss ga ik Rain ooit nog wel een leuk nummer vinden. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

I know!! Hij heeft echt dat nummer verkracht.

Hopelijk ziet hij ooit het licht nog eens.

 

Idd ja. Ik hoop ook dat ie dat ooit inziet, maar ik ben bang van niet. :aah:

 

 

Ik vond die hond trouwens echt super schattig. Normaal heb ik echt niets met honden, maar deze was lief! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Idd ja. Ik hoop ook dat ie dat ooit inziet, maar ik ben bang van niet. :aah:

 

 

Ik vond die hond trouwens echt super schattig. Normaal heb ik echt niets met honden, maar deze was lief! :wub2:

 

Ik vrees er ook voor. :teehee:

 

Ja die hond was echt een schatje!

Link to comment
Share on other sites

Ach, niet zo negatief... Je moet proberen positief te denken, als je dat uitstraalt, zullen mensen veel liever in je beurt willen zijn :thumb_yello:!. Tenminste, dat is mij altijd geleerd. En als het even niet lukt in de liefde, kun je je toch lekker focussen op school/werk? Dat is ook heel belangrijk natuurlijk. Je echte liefde kom je vanzelf wel tegen! :biggrin2:

 

Ik ben vervloekt dus en ik baal ervan dat ik heb never nooit niet liefde gehad en jullie hebben makkelijk praten en bij jullie staat iedereen in de rij en bij mij niet omdat ik vervloekt ben me leven lang en zal geen haan naar kraaien hoe ik me voel :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben vervloekt dus en ik baal ervan dat ik heb never nooit niet liefde gehad en jullie hebben makkelijk praten en bij jullie staat iedereen in de rij en bij mij niet omdat ik vervloekt ben me leven lang en zal geen haan naar kraaien hoe ik me voel :sneaky2:

 

Je bent vast niet vervloekt hoor. En bij ons (of bij mij in ieder geval :aah:) staat ook echt niet iedereen in de rij. Was t maar waar! ^^

Link to comment
Share on other sites

Die hond was zo geweldig :wub2:

Toen die ging liggen :aah:

 

Ja met dat koppie tegen Paul's been awwwww.

 

Jammer dat die hond niet backstage kwam. :mf_rosetinted::teehee:

 

Idd!! Dan had je met de hond op de foto kunnen gaan!

Ben je eigenlijk met Mikarr op de foto geweest?

Zo ja, post. :mf_rosetinted:

 

Ik ben vervloekt dus en ik baal ervan dat ik heb never nooit niet liefde gehad en jullie hebben makkelijk praten en bij jullie staat iedereen in de rij en bij mij niet omdat ik vervloekt ben me leven lang en zal geen haan naar kraaien hoe ik me voel :sneaky2:

 

Hoe kun je verwachten dat er iemand van je zal houden, als je niet van jezelf houdt?

Link to comment
Share on other sites

Idd!! Dan had je met de hond op de foto kunnen gaan!

Ben je eigenlijk met Mikarr op de foto geweest?

Zo ja, post. :mf_rosetinted:

 

Bij die hond had ik vast wel in de buurt kunnen komen. :roftl:

 

Dus, nee, ik ben niet met Mika op de foto geweest. T was echt belachelijk slecht geregeld: toen ie backstage kwam zagen we m op t scherm naar ons toe komen. Dus iedereen stormde als een gek naar de ingang. :aah:

Arme Mika. Bijna bedolven onder fans. :roftl:

 

Maar goed, ik wilde niet met m op de foto en ook geen handtekening, dus erg actief heb ik niet geprobeerd me door de massa heen te dringen. Maar ik had eigenlijk gewoon even hoi tegen m willen zeggen. Maar ja, dan moet ik volgende keer harder duwen. :aah:

 

(Ik sta wel op de achtergrond in Shady's foto met m. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Ik ben echt wel gevloekt de vloek luidt dat ik nooit iemand kan krijgen en altijd eenzaamheid en ik haat mezelf en ik vraag me af of het leven beter is geweest als ik niet was op deze miestige planeetje en geen haan naar kraait en ik ga die hoofdstuk vooraltijd afsluiten ik zal toch niemand krijgen alleen in me dreams :shocked::(

Link to comment
Share on other sites

Bij die hond had ik vast wel in de buurt kunnen komen. :roftl:

 

Dus, nee, ik ben niet met Mika op de foto geweest. T was echt belachelijk slecht geregeld: toen ie backstage kwam zagen we m op t scherm naar ons toe komen. Dus iedereen stormde als een gek naar de ingang. :aah:

Arme Mika. Bijna bedolven onder fans. :roftl:

 

Maar goed, ik wilde niet met m op de foto en ook geen handtekening, dus erg actief heb ik niet geprobeerd me door de massa heen te dringen. Maar ik had eigenlijk gewoon even hoi tegen m willen zeggen. Maar ja, dan moet ik volgende keer harder duwen. :aah:

 

(Ik sta wel op de achtergrond in Shady's foto met m. :roftl:)

 

Pfft sommige mensen kunnen zich echt niet gedragen. Die foto met die auto ook echt, doodeng.

 

In maart weer een kans!

 

Ik ben echt wel gevloekt de vloek luidt dat ik nooit iemand kan krijgen en altijd eenzaamheid en ik haat mezelf en ik vraag me af of het leven beter is geweest als ik niet was op deze miestige planeetje en geen haan naar kraait en ik ga die hoofdstuk vooraltijd afsluiten ik zal toch niemand krijgen alleen in me dreams :shocked::(

 

Hey ik wil niet lullig doen maar valt het je niet op dat iedere keer als je in deze thread komt je zit te klagen over hoe vervloekt en vreselijk je bent?

Sorry hoor maar nu weten we het wel. Als je je zo voelt is dat super kut voor je maar wat kunnen wij eraan doen?

We proberen je te helpen door positief te zijn maar daar doe je niets mee.

En als we het zat zijn en niet reageren word je weer boos omdat je vind dat we je negeren.

Wat wil je van ons? Ik word er persoonlijk heel erg moe van.

Link to comment
Share on other sites

Men wordt vast gek van me, maar ik kan het toch niet laten om even iets te posten...

 

34042100.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1254772008&Signature=Xnf%2BzRlkt8MsU%2BPg4E5MKsv5gIw%3D

 

Welkom :bye: (volgens mij ben je in deze thread nog niet eerder geweest? Ofwel heb ik je toen gemist :teehee::aah:)

 

Sommige mensen hebben echt zoveel geluk hé :mf_rosetinted:

 

 

 

 

:naughty::wink2:

 

Ziet er goed uit :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Men wordt vast gek van me, maar ik kan het toch niet laten om even iets te posten...

 

34042100.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1254772008&Signature=Xnf%2BzRlkt8MsU%2BPg4E5MKsv5gIw%3D

 

jajajajaaaa, je bent leuk!

onwijs leuk!

 

super aantrekkelijjk leuk geweldig mooi supertof leuk knap mooi leuk!:wub2:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

grapje he, maar dat snap je vast wel. ik snap t wel, ik doe ongeveer t zelfde..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben echt wel gevloekt de vloek luidt dat ik nooit iemand kan krijgen en altijd eenzaamheid en ik haat mezelf en ik vraag me af of het leven beter is geweest als ik niet was op deze miestige planeetje en geen haan naar kraait en ik ga die hoofdstuk vooraltijd afsluiten ik zal toch niemand krijgen alleen in me dreams :shocked::(

 

Met die houding krijg je inderdaad nooit iemand. Misschien moet je gaan geloven dat je niet vervloekt bent, en dat je wel degelijk iemand kan krijgen. ^^

 

Pfft sommige mensen kunnen zich echt niet gedragen. Die foto met die auto ook echt, doodeng.

 

In maart weer een kans!

 

Echt he? Ik verbaas me zo over het lef van sommige mensen om altijd maar weer meteen op m af te rennen. Als ik Mika was zou ik gillend wegrennen. :aah:

 

Precies. Volgende keer ga ik hoi tegen m zeggen. Ik heb een doel. :mf_rosetinted:

 

:roftl:

 

Men wordt vast gek van me, maar ik kan het toch niet laten om even iets te posten...

 

34042100.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1254772008&Signature=Xnf%2BzRlkt8MsU%2BPg4E5MKsv5gIw%3D

 

Post maar raak hoor. ^^

Ik kan me voorstellen dat je die foto op zo veel mogelijk plekken wil posten. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Hey ik wil niet lullig doen maar valt het je niet op dat iedere keer als je in deze thread komt je zit te klagen over hoe vervloekt en vreselijk je bent?

Sorry hoor maar nu weten we het wel. Als je je zo voelt is dat super kut voor je maar wat kunnen wij eraan doen?

We proberen je te helpen door positief te zijn maar daar doe je niets mee.

En als we het zat zijn en niet reageren word je weer boos omdat je vind dat we je negeren.

Wat wil je van ons? Ik word er persoonlijk heel erg moe van.

 

Deze forum is je hart luchten en je stukje life nou ja als jullie me niet wil hebben rot ik maar op doei en ik grap deze forum maar uit me boekje hoef ik niet meer komen en of beter gezegt verwijderd hele zooitje maar.

Link to comment
Share on other sites

Echt he? Ik verbaas me zo over het lef van sommige mensen om altijd maar weer meteen op m af te rennen. Als ik Mika was zou ik gillend wegrennen. :aah:

 

Precies. Volgende keer ga ik hoi tegen m zeggen. Ik heb een doel. :mf_rosetinted:

 

Pff, ik had dus hetzelfde met die groepsfoto in Brussel hé ... Kwamen ze tegen ons (MFC dus) zeggen dat er nog een groepsfoto kwam, en toen op het moment was dat zo een gedoe en getrek en gedoe dat ik zoiets had van: naah, laat maar ...

 

Maar als je met hem op de foto wil moet je dus echt wel duwen e.d. :sneaky2: En zo ben ik niet .. (of hem op een rustig moment treffen, maarja ...)

 

(of gewoon heel erg spectaculair zijn natuurlijk :mf_rosetinted: maar dat ben ik ook niet :aah:)

Link to comment
Share on other sites

Pff, ik had dus hetzelfde met die groepsfoto in Brussel hé ... Kwamen ze tegen ons (MFC dus) zeggen dat er nog een groepsfoto kwam, en toen op het moment was dat zo een gedoe en getrek en gedoe dat ik zoiets had van: naah, laat maar ...

 

Maar als je met hem op de foto wil moet je dus echt wel duwen e.d. :sneaky2: En zo ben ik niet .. (of hem op een rustig moment treffen, maarja ...)

 

(of gewoon heel erg spectaculair zijn natuurlijk :mf_rosetinted: maar dat ben ik ook niet :aah:)

 

Aw, stom zeg! :huglove:

 

Wij zijn gewoon veel te lief om te duwen. :biggrin2:

 

(Of ik zorg er idd gewoon voor dat ik er voortaan heel spectaculair uitzie. :mf_rosetinted:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy