Jump to content

Recommended Posts

Pff, ik had dus hetzelfde met die groepsfoto in Brussel hé ... Kwamen ze tegen ons (MFC dus) zeggen dat er nog een groepsfoto kwam, en toen op het moment was dat zo een gedoe en getrek en gedoe dat ik zoiets had van: naah, laat maar ...

 

Maar als je met hem op de foto wil moet je dus echt wel duwen e.d. :sneaky2: En zo ben ik niet .. (of hem op een rustig moment treffen, maarja ...)

 

(of gewoon heel erg spectaculair zijn natuurlijk :mf_rosetinted: maar dat ben ik ook niet :aah:)

 

Maar je stond toch op een groepsfoto? Van Amsterdam ofzo? Geen idee, was er daar dan geen gedoe en getrek?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

bienie?

 

zou jij 'n gifje kunnen maken van mij die die bloemen geeeft aan mika:blush-anim-cl:

 

Goh, zou ik dat kunnen? :fisch:

 

 

 

 

:naughty:

 

In principe moet dat lukken, maar liever niet meer vandaag als je het niet erg vindt :teehee: Ik zal er morgen na het werk en de dagelijkse bezigheden eens naar kijken :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Goh, zou ik dat kunnen? :fisch:

 

 

 

 

:naughty:

 

In principe moet dat lukken, maar liever niet meer vandaag als je het niet erg vindt :teehee: Ik zal er morgen na het werk en de dagelijkse bezigheden eens naar kijken :wink2:

 

super! danku!:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Maar je stond toch op een groepsfoto? Van Amsterdam ofzo? Geen idee, was er daar dan geen gedoe en getrek?

 

Amsterdam ... Ligt er ook maar net aan welke foto je bekijkt :roftl:

Bij de ene sta ik inderdaad op omdat ik mij naar opzij uitrok, maar dat werkte niet zo goed dus ging ik gewoon weer staan, en aangezien ik pal achter Mika stond zie je mij op die andere dus niet staan :aah:

 

Maar daar viel het mee, daar was ten eerste al een stuk meer plaats dan zo ergens tussen 2 auto's in :aah: En wij stonden allemaal al georganiseerd voordat Mika erbij kwam, met de MFC-vlag enzo ... Ging allemaal goed, totdat het moment dat er iemand riep "groepsfoto!" en degene die nog niet op de hoogte waren (en dus niet van de MFC) naar ons vlogen en Mika zich haastte en gewoon midden in de groep dook :aah:

Link to comment
Share on other sites

Amsterdam ... Ligt er ook maar net aan welke foto je bekijkt :roftl:

Bij de ene sta ik inderdaad op omdat ik mij naar opzij uitrok, maar dat werkte niet zo goed dus ging ik gewoon weer staan, en aangezien ik pal achter Mika stond zie je mij op die andere dus niet staan :aah:

 

Maar daar viel het mee, daar was ten eerste al een stuk meer plaats dan zo ergens tussen 2 auto's in :aah: En wij stonden allemaal al georganiseerd voordat Mika erbij kwam, met de MFC-vlag enzo ... Ging allemaal goed, totdat het moment dat er iemand riep "groepsfoto!" en degene die nog niet op de hoogte waren (en dus niet van de MFC) naar ons vlogen en Mika zich haastte en gewoon midden in de groep dook :aah:

 

:roftl:

Die foto's zijn ook echt zo grappig. De helft van de mensen die er op staat is volgens mij niet eens van MFC nee. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Amsterdam ... Ligt er ook maar net aan welke foto je bekijkt :roftl:

Bij de ene sta ik inderdaad op omdat ik mij naar opzij uitrok, maar dat werkte niet zo goed dus ging ik gewoon weer staan, en aangezien ik pal achter Mika stond zie je mij op die andere dus niet staan :aah:

 

Maar daar viel het mee, daar was ten eerste al een stuk meer plaats dan zo ergens tussen 2 auto's in :aah: En wij stonden allemaal al georganiseerd voordat Mika erbij kwam, met de MFC-vlag enzo ... Ging allemaal goed, totdat het moment dat er iemand riep "groepsfoto!" en degene die nog niet op de hoogte waren (en dus niet van de MFC) naar ons vlogen en Mika zich haastte en gewoon midden in de groep dook :aah:

 

Ja echt he! Tussen die auto's en met verkeersborden op de grond :shocked: We waren eigenlijk ook niet met zoveel, als we gewoon plaats hadden gehad was er geen probleem geweest, lijkt me. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Ja echt he! Tussen die auto's en met verkeersborden op de grond :shocked: We waren eigenlijk ook niet met zoveel, als we gewoon plaats hadden gehad was er geen probleem geweest, lijkt me. :huh:

 

Dat bedoel ik :mf_rosetinted:

En ik dacht nog even slim te zijn en om die ene auto heen te lopen, maar daar stond net toevallig een security-persoon :aah: En die verdomde het om mij even langs te laten :sneaky2: Had nog naar Mika (of 1 van jullie) willen roepen maar dacht: ach, laat maar ... Ik had het gewoon moeten doen verdomme :aah:

Link to comment
Share on other sites

Amsterdam ... Ligt er ook maar net aan welke foto je bekijkt :roftl:

Bij de ene sta ik inderdaad op omdat ik mij naar opzij uitrok, maar dat werkte niet zo goed dus ging ik gewoon weer staan, en aangezien ik pal achter Mika stond zie je mij op die andere dus niet staan :aah:

 

Maar daar viel het mee, daar was ten eerste al een stuk meer plaats dan zo ergens tussen 2 auto's in :aah: En wij stonden allemaal al georganiseerd voordat Mika erbij kwam, met de MFC-vlag enzo ... Ging allemaal goed, totdat het moment dat er iemand riep "groepsfoto!" en degene die nog niet op de hoogte waren (en dus niet van de MFC) naar ons vlogen en Mika zich haastte en gewoon midden in de groep dook :aah:

 

:roftl:

Die foto's zijn ook echt zo grappig. De helft van de mensen die er op staat is volgens mij niet eens van MFC nee. :aah:

 

Ha: ook niet iedereen van de MFC stond er op: ik had die hele groepsfoto niet in de gaten. Liep daar 'n beetje gelukzalig rond met m'n nieuwe EP met handtekening toen er ineens een groepsfoto gemaakt was:sneaky2::roftl:

Ja: Oldling he, dan dringen de zaken niet meer zo snel tot je door! :aah:

Link to comment
Share on other sites

Ha: ook niet iedereen van de MFC stond er op: ik had die hele groepsfoto niet in de gaten. Liep daar 'n beetje gelukzalig rond met m'n nieuwe EP met handtekening toen er ineens een groepsfoto gemaakt was:sneaky2::roftl:

Ja: Oldling he, dan dringen de zaken niet meer zo snel tot je door! :aah:

 

Had niemand t tegen je gezegd? :shocked::huglove:

 

(Miss een troost: ik sta technisch gezien wel op de foto, je kan me alleen niet zien. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Had niemand t tegen je gezegd? :shocked::huglove:

 

(Miss een troost: ik sta technisch gezien wel op de foto, je kan me alleen niet zien. :roftl:)

 

Ach, kwestie van jammer maar helaas. Er komt vast wel een volgende kans! En ik zal toch nooit vergeten dat ik er bij was! Was een geweldige avond!

Link to comment
Share on other sites

Ach, kwestie van jammer maar helaas. Er komt vast wel een volgende kans! En ik zal toch nooit vergeten dat ik er bij was! Was een geweldige avond!

 

Dat is waar ja. Misschien hebben we in maart meer geluk. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Sssshhht. Dat ik zelf ook niet geloof wat ik schrijf maakt niet uit. :aah:

 

Ok dan :aah:

 

 

 

 

 

Het is toch wel ver gekomen als je zelf al niet meer geloofd wat je schrijft .. :roftl:

 

 

 

 

(niet dat ik daar nooit last van heb ofzo :aah:)

Link to comment
Share on other sites

Ok dan :aah:

 

 

 

 

 

Het is toch wel ver gekomen als je zelf al niet meer geloofd wat je schrijft .. :roftl:

 

 

 

 

(niet dat ik daar nooit last van heb ofzo :aah:)

 

:roftl:

 

 

Ik lieg gewoon heel vaak. :teehee:

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb in gaten dat jullie niet leuk vinden en negeren :thumb_yello:

 

We negeren je niet. We reageren gewoon niet op elke post. In threads worden sommige posts weleens overgeslagen, maar dat betekent niet dat we je negeren hoor. ^^

 

Ik vond die groepsfoto in Amsterdam wel geslaagd:roftl:

 

Goh. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik vond die groepsfoto in Amsterdam wel geslaagd:roftl:

 

Jij wel ja :aah:

 

 

 

 

Nuja, mijn uitzicht was ook niet meteen slecht te noemen hoor :teehee::aah:

Link to comment
Share on other sites

Zal wel te veel zijn om alls een antwoord op te geven hmm

 

Precies, dat gaat in alle threads zo. ^^

 

En bovendien heb ik ook niet op elke post een antwoord. En om nou posts te gaan quoten terwijl ik daar niets op weet te zeggen, vind ik ook weer zo stom staan. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy