Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Slaap goed Nielo! :bye:

 

Voorlopig zullen we wel niet vergeten naar hem te vragen. :aah:

 

 

 

Zoiets moet je oefenen, beginnen met een onschuldige vraag en dan steeds verder opbouwen. :wink2:

 

Ik heb ook weer eens wat gezegd :aah:

 

 

Ook enige suggesties voor welke vraag (vragen)? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Slaap goed Nielo! :bye:

 

 

 

Ik heb ook weer eens wat gezegd :aah:

 

 

Ook enige suggesties voor welke vraag (vragen)? :mf_rosetinted:

 

Tja... :lmfao:

 

Nee. Je moet vragen bedenken die bij jou passen, anders kun je het niet overtuigend brengen. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Tja... :lmfao:

 

Nee. Je moet vragen bedenken die bij jou passen, anders kun je het niet overtuigend brengen. :mf_rosetinted:

 

Pff .. ik hoor het al .. dat gaat niks worden :aah:

 

 

 

 

Ik hou het voor bekeken .. Slaap goed! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Pff .. ik hoor het al .. dat gaat niks worden :aah:

 

 

 

 

Ik hou het voor bekeken .. Slaap goed! :bye:

 

Sorry :mf_rosetinted:

 

Ik zat me net te bedenken dat ik toch de helft van m'n kruidnootjes heb opgegeten, terwijl ik mezelf had beloofd om 's avonds laat niet meer zoveel te snoepen. :blush-anim-cl:

 

Welterusten Bienie, mooie dromen :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Prima .. Beetje moe ..

Maar Mika is mooi :wub2:

 

 

 

:aah:

 

Lol. Ja, hij is niet lelijk. :naughty:

 

Prima. :thumb_yello: Drukke dag gehad, maar wel lekker kunnen werken.

Met jou? Al wat kunnen doen voor dat tentamen van volgende week?

 

Mooi. ^^

Met mij ook wel goed hoor. Loop nog steeds lichtjaren achter, maar dat ben ik wel gewend. :teehee: Heb net even een proeftentamen geopend om te kijken hoe erg t gaat worden. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Lol. Ja, hij is niet lelijk. :naughty:

 

 

 

Mooi. ^^

Met mij ook wel goed hoor. Loop nog steeds lichtjaren achter, maar dat ben ik wel gewend. :teehee: Heb net even een proeftentamen geopend om te kijken hoe erg t gaat worden. :naughty:

 

En wat is je eerste indruk?

 

Ik wil trouwens een nieuwe sig .. maar geen idee wat ik ermee moet :aah:

 

Ik vind je sig nu wel mooi hoor. :licks_lips:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind je sig nu wel mooi hoor. :licks_lips:

 

Hmm .. ben er een beetje op uitgekeken denk ik .. Vind 'm te druk worden ofzo :aah: Wil weer eens iets niet bewegends .. maar ik weet niet wat :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik wil trouwens een nieuwe sig .. maar geen idee wat ik ermee moet :aah:

 

Nu al weer verveeld met je sig? :naughty:

 

En wat is je eerste indruk?

 

Not good. :aah:

 

De eerste 5 vragen moet je definities geven en de andere 3 zijn essay vragen. Van de definities weet ik er misschien 2. En van de essay vragen kan ik miss net één compleet antwoord eruit schrapen als ik alle beetjes van de 3 vragen bij elkaar stop. :roftl:

(Wel positief: wat ik er aan kan zien zijn dit alleen vragen uit één boek en uit t college. Hopelijk is dat op ons tentamen ook zo, want dat andere boek is echt hell. :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

Je houdt van verandering. Cool. Daar ben ik te lui voor. :teehee:

 

Hmmja ...

Het is alleen een beetje moeilijk als je weet dat je wat anders wil, maar je weet niet wat je wil .. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja ...

Het is alleen een beetje moeilijk als je weet dat je wat anders wil, maar je weet niet wat je wil .. :aah:

 

Dat is waar ja. :aah:

(Ik heb daar meestal last van als mn sig om een of andere reden ineens niet meer te zien is. Moet ik ineens een andere gaan zoeken. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Hmm .. ben er een beetje op uitgekeken denk ik .. Vind 'm te druk worden ofzo :aah: Wil weer eens iets niet bewegends .. maar ik weet niet wat :roftl:

 

:naughty: Daarom heb ik een niet-Mika gerelateerde sig, dan kom ik niet elke keer in de verleiding om hem te veranderen als ik weer een nieuwe favoriete foto heb. En in deze drukke tijden wisselt de favoriet snel. :teehee:

 

Nu al weer verveeld met je sig? :naughty:

 

 

 

Not good. :aah:

 

De eerste 5 vragen moet je definities geven en de andere 3 zijn essay vragen. Van de definities weet ik er misschien 2. En van de essay vragen kan ik miss net één compleet antwoord eruit schrapen als ik alle beetjes van de 3 vragen bij elkaar stop. :roftl:

(Wel positief: wat ik er aan kan zien zijn dit alleen vragen uit één boek en uit t college. Hopelijk is dat op ons tentamen ook zo, want dat andere boek is echt hell. :naughty:)

 

 

Maar je moet nog echt gaan leren toch? Dan moeten in ieder geval die definities kunnen lukken. Al zullen die je niet de meeste punten opleveren verwacht ik.

Ik hoop voor je dat het bij dat ene boek blijft. Ik zou er niet op durven gokken. :aah:

Link to comment
Share on other sites

:naughty: Daarom heb ik een niet-Mika gerelateerde sig, dan kom ik niet elke keer in de verleiding om hem te veranderen als ik weer een nieuwe favoriete foto heb. En in deze drukke tijden wisselt de favoriet snel. :teehee:

 

Bwa, het is niet dat ik nu iets heb dat ik een andere sig wil omdat ik een bepaalde foto leuk vind ofzo ... Ik weet niet waarom :aah:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy