Jump to content

Recommended Posts

:naughty: Daarom heb ik een niet-Mika gerelateerde sig, dan kom ik niet elke keer in de verleiding om hem te veranderen als ik weer een nieuwe favoriete foto heb. En in deze drukke tijden wisselt de favoriet snel. :teehee:

 

 

 

 

Maar je moet nog echt gaan leren toch? Dan moeten in ieder geval die definities kunnen lukken. Al zullen die je niet de meeste punten opleveren verwacht ik.

Ik hoop voor je dat het bij dat ene boek blijft. Ik zou er niet op durven gokken. :aah:

 

Daarom heb ik idd ook nooit Mika gerelateerde dingen als sig/avatar. :naughty:

 

 

Klopt. T is alleen zo veel. :aah:

En ik verwacht t ook niet, maar ik snap t nut van dat andere boek ook niet echt. (Het vaak gaat over US intelligence services en het boek waar de vragen over gingen gaat ook echt over de geschiedenis van intelligence organisations van Amerika. Het andere boek gaat over de theorie die er geschreven is over studies naar intelligence analysis. Heel saai en komt nooit ter sprake. :aah:)

 

Oh, en de powerpoints willen niet openen. Damn. :aah:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bwa, het is niet dat ik nu iets heb dat ik een andere sig wil omdat ik een bepaalde foto leuk vind ofzo ... Ik weet niet waarom :aah:

 

Ik wil je best helpen, maar je maakt het niet makkelijk. :roftl:

 

Daarom heb ik idd ook nooit Mika gerelateerde dingen als sig/avatar. :naughty:

 

 

Klopt. T is alleen zo veel. :aah:

En ik verwacht t ook niet, maar ik snap t nut van dat andere boek ook niet echt. (Het vaak gaat over US intelligence services en het boek waar de vragen over gingen gaat ook echt over de geschiedenis van intelligence organisations van Amerika. Het andere boek gaat over de theorie die er geschreven is over studies naar intelligence analysis. Heel saai en komt nooit ter sprake. :aah:)

 

Oh, en de powerpoints willen niet openen. Damn. :aah:

 

Klinkt best interessant. Dat eerste boek dan. Voor welk vak is het?

Link to comment
Share on other sites

Klinkt best interessant. Dat eerste boek dan. Voor welk vak is het?

 

Dat is eerste boek leest ook echt lekker weg. Maar om t nou allemaal uit mn hoofd te leren... :aah:

Het vak heet: "Gentlemen, please don't read each others' mail': US Intelligence and National Security'. Het valt onder Amerikanistiek, wat weer onder geschiedenis valt. (Ik doe t als keuzevak. ^^)

 

T is wel een leuk vak, maar te veel feiten om voor een tentamen te kennen. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik wil je best helpen, maar je maakt het niet makkelijk. :roftl:

 

Hmm tja .. :teehee::roftl:

 

Ach, er zal wel wat komen .. ik vrees alleen dat het vandaag niet meer zal zijn :aah:

Link to comment
Share on other sites

Dat is eerste boek leest ook echt lekker weg. Maar om t nou allemaal uit mn hoofd te leren... :aah:

Het vak heet: "Gentlemen, please don't read each others' mail': US Intelligence and National Security'. Het valt onder Amerikanistiek, wat weer onder geschiedenis valt. (Ik doe t als keuzevak. ^^)

 

T is wel een leuk vak, maar te veel feiten om voor een tentamen te kennen. :naughty:

 

Aha, klinkt nog steeds interessant.

 

Het vervelende van dat soort feitjes leren vond ik altijd dat ik ze kon onthouden tot en met het tentamen (meestal dan tenminste :aah:), maar dat ik ze daarna altijd zo weer kwijt was.

 

Hmm tja .. :teehee::roftl:

 

Ach, er zal wel wat komen .. ik vrees alleen dat het vandaag niet meer zal zijn :aah:

 

Ik kijk morgen uit naar je nieuwe sig. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Pff, ik vrees dat het een langere bevalling zal worden :aah: Ik weet gewoon echt niet wat ik wil! :lmfao:

 

(of ik weet het eigenlijk wel, maar dat krijg ik niet klaar dus ik moet wat anders zoeken :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Aha, klinkt nog steeds interessant.

 

Het vervelende van dat soort feitjes leren vond ik altijd dat ik ze kon onthouden tot en met het tentamen (meestal dan tenminste :aah:), maar dat ik ze daarna altijd zo weer kwijt was.

 

Dat ook inderdaad! Ik vind dit echt heel interessant, maar zelfs als het me al lukt om alles te onthouden, dan nog ben ik het volgende week alweer vergeten. :aah:

(Alleen dat ene leuke boek zijn al 200 pagina's. Dan nog dat andere boek erbij (minstens zoveel) en de aantekeningen. :aah:)

Link to comment
Share on other sites

Pff, ik vrees dat het een langere bevalling zal worden :aah: Ik weet gewoon echt niet wat ik wil! :lmfao:

 

(of ik weet het eigenlijk wel, maar dat krijg ik niet klaar dus ik moet wat anders zoeken :roftl:)

 

Wat heb je in gedachten dan? Kunnen we je erbij helpen? (vast niet, maar het klinkt wel aardig :wink2:)

Link to comment
Share on other sites

Wat heb je in gedachten dan? Kunnen we je erbij helpen? (vast niet, maar het klinkt wel aardig :wink2:)

 

Oh neen, wilde gewoon wat waarin verschillende foto's getoond worden .. Eigenlijk ook een gif, maar dan met foto's en groter. Dan zeg maar 3 foto's naast mekaar en als er eentje weggaat komt er eentje in de plaats, en dan zo afwisselend .. Maar dat gaat me wat te ver vrees ik :aah:

Link to comment
Share on other sites

Oh neen, wilde gewoon wat waarin verschillende foto's getoond worden .. Eigenlijk ook een gif, maar dan met foto's en groter. Dan zeg maar 3 foto's naast mekaar en als er eentje weggaat komt er eentje in de plaats, en dan zo afwisselend .. Maar dat gaat me wat te ver vrees ik :aah:

 

Klinkt wel heel leuk! Je kan t altijd proberen. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Oh neen, wilde gewoon wat waarin verschillende foto's getoond worden .. Eigenlijk ook een gif, maar dan met foto's en groter. Dan zeg maar 3 foto's naast mekaar en als er eentje weggaat komt er eentje in de plaats, en dan zo afwisselend .. Maar dat gaat me wat te ver vrees ik :aah:

 

Ik begrijp het helemaal :mf_rosetinted: Ik vrees dus dat ik je niet kan helpen. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Zo .. zeg het eens .. :aah:

 

(het is wel nog maar een beginnetje, om even te zoeken hoe of wat zeg maar .. er zit 1 foto in die om de 1 of andere reden heel raar doet qua kleuren, en dat ontbrekende in het begin wordt uiteindelijk ook nog weggewerkt, zodat het constant 3 foto's zijn.. Het gaat nu ook een beetje snel en ik heb nog andere bedoelingen ermee qua overgangen maar dat moet ik nog even uitzoeken :roftl:)

 

sig151009.gif

Link to comment
Share on other sites

zo .. Zeg het eens .. :aah:

 

(het is wel nog maar een beginnetje, om even te zoeken hoe of wat zeg maar .. Er zit 1 foto in die om de 1 of andere reden heel raar doet qua kleuren, en dat ontbrekende in het begin wordt uiteindelijk ook nog weggewerkt, zodat het constant 3 foto's zijn.. Het gaat nu ook een beetje snel en ik heb nog andere bedoelingen ermee qua overgangen maar dat moet ik nog even uitzoeken :roftl:)

 

sig151009.gif

 

wow!

Link to comment
Share on other sites

:aah::teehee:

 

Alleen jammer dat ik mijn overgangen niet krijg zoals ik ze wil .. Ik dacht dat dat logisch in elkaar zou zitten maar blijkbaar niet :roftl:

 

Ik probeer een interessante opmerking te bedenken, maar het lukt niet. :roftl:

 

Met welk programma ben je bezig?

Link to comment
Share on other sites

:aah::teehee:

 

Alleen jammer dat ik mijn overgangen niet krijg zoals ik ze wil .. Ik dacht dat dat logisch in elkaar zou zitten maar blijkbaar niet :roftl:

 

Dat soort dingen zitten nooit logisch in elkaar. Daar doen ze t om. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik probeer een interessante opmerking te bedenken, maar het lukt niet. :roftl:

 

Met welk programma ben je bezig?

 

Arme jij :bleh:

 

Photoshop Elements 5.0

 

Dat soort dingen zitten nooit logisch in elkaar. Daar doen ze t om. :naughty:

 

Hmmja, zo lijkt het wel :aah:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, zo lijkt het wel :aah:

 

Ik weet bijna zeker dat t zo is. :mf_rosetinted:

 

 

Pagina 300 alweer! Na hoeveel pagina's moet er ook alweer een nieuwe thread komen? (Ik onthoud dat dus echt niet. :aah:)

Link to comment
Share on other sites

Arme jij :bleh:

 

Photoshop Elements 5.0

 

 

 

Hmmja, zo lijkt het wel :aah:

 

Daar werk ik niet mee, dus ik kan je inderdaad niet helpen.

Hoe meer er kan met een programma, hoe lastiger het is om het precies zo te krijgen als je het wilt hebben.

 

Ik weet bijna zeker dat t zo is. :mf_rosetinted:

 

 

Pagina 300 alweer! Na hoeveel pagina's moet er ook alweer een nieuwe thread komen? (Ik onthoud dat dus echt niet. :aah:)

 

Na ongeveer 4000 posts. We moeten nog een beetje doorkletsen. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Ah, thanks! Deze keer ga ik t onthouden. :biggrin2:

 

Hoeft niet hoor, 't is geen tentamen. :roftl:

 

Ik ga naar bed. 't Was gisteren een beetje laat geworden omdat ik zonodig nog een keer naar de hele Taratata moest kijken, dus vanavond moet het iets eerder.

 

Succes met leren Nielo, en Bienie succes met je nieuwe sig.

Welterusten, mooie dromen :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy