Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou, er stond een :mf_rosetinted: achter ... Tja ...

 

Ik zag 'm :biggrin2: Maar ik kon het toch niet laten om het te vragen. :teehee:

 

Zo druk heb ik het ook niet gehad hoor. Gisteren wel, boodschappen en 's avonds verjaardag, maar vandaag vooral een beetje rondgehangen en schoongemaakt. Niet echt spectaculair dus.

Link to comment
Share on other sites

Ik maak er soms gewoon tijd voor, anders komt het er nooit van.

 

Ik ook, het weekend duurt maar kort hè? :sneaky2:

 

Veel te kort .. Voordat je er een beetje in zit is het alweer voorbij :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad.

Heb je wel nog wat leuks kunnen doen?

 

Bwa ja, met de paardjes enzo, hetzelfde als altijd :wink2::original:

 

 

 

 

 

(ik ben niet erg spraakzaam vandaag hé? :aah: Denk dat ik zo maar naar bed ga .. heb een knie van mijn pony tegen mijn hoofd gehad en ik heb ondertussen toch wel hoofdpijn .. :boxed:)

Link to comment
Share on other sites

Bwa ja, met de paardjes enzo, hetzelfde als altijd :wink2::original:

 

 

 

 

 

(ik ben niet erg spraakzaam vandaag hé? :aah: Denk dat ik zo maar naar bed ga .. heb een knie van mijn pony tegen mijn hoofd gehad en ik heb ondertussen toch wel hoofdpijn .. :boxed:)

 

Hetzelfde als altijd kan ook leuk zijn. :biggrin2:

 

Jakkes, dat beest blijft gevaarlijk. :boxed: Ga lekker slapen meid, morgen moet je weer fit zijn. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Niet gevaarlijk .. Gewoon een beetje lomp & onhandig, net als baasje :aah:

 

Misschien is het baasje wat onhandig, maar de schade blijft volgens mij dan vooral beperkt tot eigen lichaamsdelen. Die stoere jongen van jou veroorzaakt schade bij een ander. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Uhu .. ik ken het ..

Heb nu een Mika-poster op zo'n manier opgehangen dat ik zeker was dat ie er na een dag al zou afliggen (waarschijnlijk 's nachts dus) maar die doe het nog goed :aah: En anderen, waarvan ik zeker ben dat ze vasthangen .. tja ... :roftl:

 

Ergste wat ik tot nu toe heb gehad was toch wel 3 kerstballen die langs mijn bed (gelukkig) aan de muur hingen, die 's nachts ineens ... dan schrik je je pas rot :aah:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy