Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Misschien moet ik dan toch eens gaan kijken naar die natte pakjes. :aah:

 

Je hoeft toch ook niet meteen aan elkaar vastgeplakt te zitten? Ik zag dat wel eens bij ouders van vriendinnetjes van m'n broers, die gingen al zowat de bruiloft plannen. Dat heb ik nooit begrepen.

Een beetje missen is wel lekker. Vooral als ie dan z'n t-shirt bij je heeft laten liggen en je dat in bed aan kunt trekken :blush-anim-cl:

 

Nee precies maar veel mensen zijn wel zo.

Gelukkig heeft hij dat ook niet dus dat is echt heel fijn.

Anders was ik waarschijnlijk heel hard weggerend. :aah:

 

Gatver :roftl: toch wil ik het nog steeds zien! :roftl:

 

hole_in_the_wall.jpg:teehee:

 

:roftl: :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nee precies maar veel mensen zijn wel zo.

Gelukkig heeft hij dat ook niet dus dat is echt heel fijn.

Anders was ik waarschijnlijk heel hard weggerend. :aah:

 

 

 

 

 

:roftl: :roftl:

 

Dat klinkt goed. Ik zou er lekker van genieten, en daarnaast fijn je eigen ding blijven doen. :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Hoe lang duurt je stage eigenlijk nog?

 

Tot ik klaar ben met supervisie.. waarschijnlijk in februari.

Maar ik ben er maar 1 dag in de week dus dat is niet heel zwaar ofzo.

Alleen volgende periode zal wel lastiger worden want dan heb ik waarschijnlijk weer 4 dagen in de week les (nu heb ik er maar 1), dan 1 dag stage en ik heb ook een nieuw baantje waar ik binnenkort kleermaakles moet geven aan kindjes.

Maar ook dat is maar 1 keer in de week een paar uurtjes.

Link to comment
Share on other sites

Tot ik klaar ben met supervisie.. waarschijnlijk in februari.

Maar ik ben er maar 1 dag in de week dus dat is niet heel zwaar ofzo.

Alleen volgende periode zal wel lastiger worden want dan heb ik waarschijnlijk weer 4 dagen in de week les (nu heb ik er maar 1), dan 1 dag stage en ik heb ook een nieuw baantje waar ik binnenkort kleermaakles moet geven aan kindjes.

Maar ook dat is maar 1 keer in de week een paar uurtjes.

 

Eén dag in de week is goed te doen, maar met vier dagen school erbij en dan ook nog een baantje. Nou ja, het is maar voor een korte periode. Waar ga je werken? En met welke leeftijden? Het klinkt erg leuk.

Link to comment
Share on other sites

Eén dag in de week is goed te doen, maar met vier dagen school erbij en dan ook nog een baantje. Nou ja, het is maar voor een korte periode. Waar ga je werken? En met welke leeftijden? Het klinkt erg leuk.

 

Een buurtcentrum ofzo. Een vriendin van me werkt daar en die belde me of ik een catwalk projectje wil doen met de kinderen.

Ik heb een mode opleiding gedaan toch? Dus dat kan ik wel.

Kinderen zijn tussen de 10 en 15 jaar, dus wel een leuke leeftijd.

Nog geen idee hoeveel er zullen komen..

Link to comment
Share on other sites

Een buurtcentrum ofzo. Een vriendin van me werkt daar en die belde me of ik een catwalk projectje wil doen met de kinderen.

Ik heb een mode opleiding gedaan toch? Dus dat kan ik wel.

Kinderen zijn tussen de 10 en 15 jaar, dus wel een leuke leeftijd.

Nog geen idee hoeveel er zullen komen..

 

Heb je al eerder met kinderen gewerkt? Volgens mij is dit net nog een aardige leeftijd. Het lijkt me een leuke ervaring.

Link to comment
Share on other sites

Heb je al eerder met kinderen gewerkt? Volgens mij is dit net nog een aardige leeftijd. Het lijkt me een leuke ervaring.

 

Ja ik heb in het eerste jaar van mijn huidige studie stagegelopen in een buurthuis.. iedere woensdag 80 kinderen in de leeftijd 5 t/m 12..

En ik heb ook al weleens op een school een cursus creabea doen gegeven.

Dus ik heb wel ervaring ermee.. ookal vind ik kinderen best irritant af en toe. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Ja ik heb in het eerste jaar van mijn huidige studie stagegelopen in een buurthuis.. iedere woensdag 80 kinderen in de leeftijd 5 t/m 12..

En ik heb ook al weleens op een school een cursus creabea doen gegeven.

Dus ik heb wel ervaring ermee.. ookal vind ik kinderen best irritant af en toe. :teehee:

 

80? :shocked: Jij bent dapper!

Ik heb me nooit aan werken met kinderen gewaagd. Toen ik net op de opleiding zat liep m'n toenmalige vriendje stage in een buurthuis, met van die opgeschoten jongens van een jaar of 15, 16. Ging ik wel eens helpen. Totdat de etters me begonnen te vragen of ie een beetje goed was in bed enzo. :aah: Daar konden mijn dorpse oortjes van 18 niet zo goed tegen. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

80? :shocked: Jij bent dapper!

Ik heb me nooit aan werken met kinderen gewaagd. Toen ik net op de opleiding zat liep m'n toenmalige vriendje stage in een buurthuis, met van die opgeschoten jongens van een jaar of 15, 16. Ging ik wel eens helpen. Totdat de etters me begonnen te vragen of ie een beetje goed was in bed enzo. :aah: Daar konden mijn dorpse oortjes van 18 niet zo goed tegen. :roftl:

 

Hahahaha gelukkig ben ik wel wat gewend.

En kinderen vinden me in het begin altijd een beetje eng ("bent u gothic juf?") dus dan luisteren ze altijd wel goed.

Link to comment
Share on other sites

Hahahaha gelukkig ben ik wel wat gewend.

En kinderen vinden me in het begin altijd een beetje eng ("bent u gothic juf?") dus dan luisteren ze altijd wel goed.

 

Ik denk dat de meeste 18-jarigen van tegenwoordig er ook niet meer van op kijken. :roftl:

 

En zo heb je er aardig de wind onder. :teehee:

 

Ik ga m'n bed induiken, ik wil morgen weer gaan werken, dus ik moet het maar niet te laat maken. Mooie dromen voor straks! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Aaah, ik kom er net achter dat een van de twee vragen van mn take home tentamen over een artikel gaat dat ik nergens kan vinden. :aah:

(En ik weet niet of t aan mij ligt, denk t niet want er mailde net een jongen dat ie niet wist welk artikel er bedoeld werd, maar misschien lopen we met z'n allen gewoon hopeloos achter en hebben de docenten stiekem wel gezegd waar we dit artikel konden vinden. :aah:)

 

Maar goed. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Aaah, ik kom er net achter dat een van de twee vragen van mn take home tentamen over een artikel gaat dat ik nergens kan vinden. :aah:

(En ik weet niet of t aan mij ligt, denk t niet want er mailde net een jongen dat ie niet wist welk artikel er bedoeld werd, maar misschien lopen we met z'n allen gewoon hopeloos achter en hebben de docenten stiekem wel gezegd waar we dit artikel konden vinden. :aah:)

 

Maar goed. :mf_rosetinted:

 

:bye:

Dat is balen zeg. Kun je er nog achter komen voor je het tentamen in moet leveren?

 

Kaatje! :boing:

 

Ben je er? Ik heb wat voor je :aah:

 

 

 

 

Hoi Nielo :bye:

 

Bienie :boing:

 

Oeh... wat is het... een verrassing... :aah:

Link to comment
Share on other sites

Kaatje! :boing:

 

Ben je er? Ik heb wat voor je :aah:

 

 

 

 

Hoi Nielo :bye:

 

Bienie! :biggrin2:

Alles goed?

 

:bye:

Dat is balen zeg. Kun je er nog achter komen voor je het tentamen in moet leveren?

 

Ik denk t wel... Ik heb in ieder geval die jongen ff gemaild, of hij t mij wil mailen als ie erachter komt. En ik zou natuurlijk een docent kunnen mailen. Maar stel dat t artikel wel heel duidelijk besproken is. Dan spreekt dat toch niet echt voor mijn kwaliteiten als student. :aah:

 

 

Alles goed?

Link to comment
Share on other sites

:bye:

Dat is balen zeg. Kun je er nog achter komen voor je het tentamen in moet leveren?

 

 

 

Bienie :boing:

 

Oeh... wat is het... een verrassing... :aah:

 

Zoiets :aah:

 

 

Ik heb een e-mailadres ...

 

 

en .... (niet zo'n schitterende)

 

 

afb001border.jpg

 

:aah:

 

(foto is eigenlijk echt slecht, maarja, met gsm gemaakt enzo .. het is toch iets :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Ik denk t wel... Ik heb in ieder geval die jongen ff gemaild, of hij t mij wil mailen als ie erachter komt. En ik zou natuurlijk een docent kunnen mailen. Maar stel dat t artikel wel heel duidelijk besproken is. Dan spreekt dat toch niet echt voor mijn kwaliteiten als student. :aah:

 

 

Alles goed?

 

Nee, da's waar. Dat is wel moeilijk kiezen dan. Of een slechte student, of een slecht tentamen. :blink:

 

Ik ben weer helemaal top (nou ja, bijna dan :roftl:)

 

Zoiets :aah:

 

 

Ik heb een e-mailadres ...

 

 

en .... (niet zo'n schitterende)

 

 

afb001border.jpg

 

:aah:

 

(foto is eigenlijk echt slecht, maarja, met gsm gemaakt enzo .. het is toch iets :roftl:)

 

Oh wat een schatje. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy