Jump to content

Recommended Posts

Oh wat een schatje. :teehee:

 

:aah:

 

 

Zit nu te tobben over die e-mail die ik 'm "moet" sturen .. Wil dat nu nog doen want had beloofd het vandaag te doen, maar wil er ook wat van maken want het is misschien de enige mail die ik ooit stuur :aah::teehee:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Uhu .. :aah:

 

 

Kaatje vindt het precies maar niks :lmfao:

 

Cool! :biggrin2:

 

 

:roftl:

 

Nee, da's waar. Dat is wel moeilijk kiezen dan. Of een slechte student, of een slecht tentamen. :blink:

 

Ik ben weer helemaal top (nou ja, bijna dan :roftl:)

 

Ja... dus eigenlijk altijd een slechte student. :roftl: Nou ja, ik heb nog tot volgende week donderdag om erachter te komen. :aah:

 

:shocked: Was je ziek? Ben ik zo lang niet online geweest dat ik dat niet eens wist? :aah:

Beterschap voor dat laatste beetje uitzieken dan in ieder geval! :huglove:

 

 

 

Mn tv maakt sinds vandaag af en toe echt hele enge plof geluiden. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mn tv maakt sinds vandaag af en toe echt hele enge plof geluiden. :blink:

 

Pas maar op .. die van mij deed dat ook af en toe, en toen ineens een grote plof, beeld weg en er kwam rook uit :teehee: Was meteen een reden voor een nieuwe, echte tv :aah:

Link to comment
Share on other sites

Pas maar op .. die van mij deed dat ook af en toe, en toen ineens een grote plof, beeld weg en er kwam rook uit :teehee: Was meteen een reden voor een nieuwe, echte tv :aah:

 

Wat een fijn vooruitzicht. :aah:

 

Ik hoop dat mijne dat niet gaat doen, maar ben bang van wel. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:lmfao:

Die moet je doen!!

 

Oké.

 

Cool! :biggrin2:

 

 

:roftl:

 

 

 

Ja... dus eigenlijk altijd een slechte student. :roftl: Nou ja, ik heb nog tot volgende week donderdag om erachter te komen. :aah:

 

:shocked: Was je ziek? Ben ik zo lang niet online geweest dat ik dat niet eens wist? :aah:

Beterschap voor dat laatste beetje uitzieken dan in ieder geval! :huglove:

 

 

 

Mn tv maakt sinds vandaag af en toe echt hele enge plof geluiden. :blink:

 

Weinig kans om te winnen hè? :naughty:

 

Kort en hevig. Ik was maandag toch zo moe? 's Nachts ziek geworden. :sneaky2: Maar vandaag ben ik alweer gaan werken, ging best aardig.

 

Ik hou niet van enge plof geluiden uit elektrische apparaten. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

En ik was zo benieuwd wat je hem ging mailen! :naughty:

 

Welterusten Bienie, mooie dromen. :huglove:

 

Ja nou, er kwamen maar geen voorstellen dus heb ik zelf maar wat in elkaar geflanst :bleh: 500 keer veranderd maar ik kan bezig blijven .. ik ben moe :aah::roftl:

 

We zien wel .. ik verwacht er helemaal niks van (aangezien ik ondertussen ook weer meer dingen weet waardoor ik er he-le-maaaaaaaaaal niet meer mee bezig ben :roftl:) dus geen probleem :bleh:

 

:bye:

Link to comment
Share on other sites

Weinig kans om te winnen hè? :naughty:

 

Kort en hevig. Ik was maandag toch zo moe? 's Nachts ziek geworden. :sneaky2: Maar vandaag ben ik alweer gaan werken, ging best aardig.

 

Ik hou niet van enge plof geluiden uit elektrische apparaten. :boxed:

 

It's a no-win situation. :naughty:

 

Oeh, vervelend zeg! Maar wel fijn dat t alweer beter gaat!!! ^^

 

Ik ook niet. Vind ik eng. :boxed::aah:

 

Zo, mail is gestuurd ... Nu ga ik slapen :aah:

 

:bye:

 

Yay! ^^

 

Truste! :huglove:

Edited by Nielo
Link to comment
Share on other sites

Ja nou, er kwamen maar geen voorstellen dus heb ik zelf maar wat in elkaar geflanst :bleh: 500 keer veranderd maar ik kan bezig blijven .. ik ben moe :aah::roftl:

 

We zien wel .. ik verwacht er helemaal niks van (aangezien ik ondertussen ook weer meer dingen weet waardoor ik er he-le-maaaaaaaaaal niet meer mee bezig ben :roftl:) dus geen probleem :bleh:

 

:bye:

 

Het is wel vast aan dus. :no: Nou ja, gelukkig voor hem.

 

:bye:

Link to comment
Share on other sites

Het is wel vast aan dus. :no: Nou ja, gelukkig voor hem.

 

:bye:

 

Zo kan je het stellen ja :roftl: (hij woont zelfs al samen :aah:)

 

Maar hij blijft wel leuk :bleh: (qua persoon .. heel wat anders dan andere mensen die daar stage doen of gedaan hebben, die praten enkel tegen je als het echt moet .. :boxed:)

 

 

Nu ben ik weg :mf_rosetinted:

 

:bye:

Link to comment
Share on other sites

Zo kan je het stellen ja :roftl: (hij woont zelfs al samen :aah:)

 

Maar hij blijft wel leuk :bleh: (qua persoon .. heel wat anders dan andere mensen die daar stage doen of gedaan hebben, die praten enkel tegen je als het echt moet .. :boxed:)

 

 

Nu ben ik weg :mf_rosetinted:

 

:bye:

 

Ooh, jammer! Maar wel fijn dat ie gewoon aardig is, dat is soms ook al een hele verademing in vergelijking met anderen!

 

:bye:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga ook naar bed Nielo, m'n hoofd wordt een beetje zwaar. :naughty:

 

Succes met het vinden van dat stuk!

Welterusten :huglove:

 

Goed plan, ik ga ook maar slapen ja. Morgen wel verder zoeken. Ik denk dat ik nu in ieder geval weet hoe t artikel heet (I love Google), maar daar heb ik t nog niet meer gevonden. :aah:

 

Truste! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy