Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

heee!! :biggrin2:

 

omg dat is irritant hee! :sneaky2:

wat voor muziek hadden ze aan? :naughty:

 

Nederlandstalig. :aah:

(Het meest hopeloos was nog dat ze om de minuut (letterlijk!) van volume wisselden. Van heel hard naar bijna uit. :aah:)

Link to comment
Share on other sites

Relaxed!

 

Met mij ook alles goed hoor. Alleen niet genoten van dat extra uur slaap, omdat de buren een feestje hadden. :sneaky2:

 

 

Hoi José. :bye:

 

Dat is zonde :sneaky2:

 

oe oe oe

 

wouter heeft jose en mij getweet!:wub2:

 

Wow, wat????????

 

Goed, daar is het weekend voor!! :thumb_yello:

 

Met mij is ook alles goed! Gister naar Wouter geweest! Laatste keer voor een paar maanden :sad: (yeah I know :naughty:)!!

 

 

Was weer goed zeker?

Link to comment
Share on other sites

Nederlandstalig. :aah:

(Het meest hopeloos was nog dat ze om de minuut (letterlijk!) van volume wisselden. Van heel hard naar bijna uit. :aah:)

 

Omg, val je bijna in slaap, schrik je weer wakker!! I know!! zo irritant hee! :shocked:

 

Was weer goed zeker?

 

Jaaaa! Omg en we hadden daarvoor een etentje en toen heeft ie ons toegezongen, zo grappig! :teehee:

Maar ik ben zo verdrietig dat ik m nou moet missen tot maart :sad:

Link to comment
Share on other sites

Dat is zonde :sneaky2:

 

Best wel ja. :aah:

 

Damn, vanaf morgen heb ik praktijk, wat betekent dat ik ineens op maandag en dinsdag van 9 tot 17 college heb en op donderdag nog extra van 9 tot 13. :aah:

 

Ik moet echt mn slaap/waakritme aan gaan passen. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Jaaaa! Omg en we hadden daarvoor een etentje en toen heeft ie ons toegezongen, zo grappig! :teehee:

Maar ik ben zo verdrietig dat ik m nou moet missen tot maart :sad:

 

Hij heeft jullie toegezongen? Etentje met Wouter? :jawdrop:

 

Best wel ja. :aah:

 

Damn, vanaf morgen heb ik praktijk, wat betekent dat ik ineens op maandag en dinsdag van 9 tot 17 college heb en op donderdag nog extra van 9 tot 13. :aah:

 

Ik moet echt mn slaap/waakritme aan gaan passen. :teehee:

 

Dat wordt een hele klus. Maar misschien heb je niet zoveel slaap nodig? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oooeh, cool! :thumb_yello:

Wat heeft ie getweet?

 

jose had 'm een stropdas gegeven met 'nobody's tie' erop..uit t liedje. en ik had 'm 3reisboekjes gegeven, voor zn optredens in spanje/italie/frankrijk met alle begin woordjes/zinnetjes enzo. En op de cover had ik de songtext van 'see you once again' geplakt. vertaald in die 3 talen...

 

naar jose stuurde ie'

@JoseOlee dankjewel voor de tie! echt heel grappig =D Nobody's Tie..

 

en naar mij;

@lindemfc bedankt linde, heel grappig! cosa darei per rivederti ancora haha! TNX

 

 

we love wouter :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Hij heeft jullie toegezongen? Etentje met Wouter? :jawdrop:

 

:naughty:

Het was een etentje voor een optreden in een theater. Was wel geinig, iemand van Wouters platenlabel kwam vertellen over Wouter en dat label, en halverwege kwam Wouter en co binnen om een nummer te zingen! :naughty: Very awkward, but nice! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Omg, val je bijna in slaap, schrik je weer wakker!! I know!! zo irritant hee! :shocked:

 

 

 

Jaaaa! Omg en we hadden daarvoor een etentje en toen heeft ie ons toegezongen, zo grappig! :teehee:

Maar ik ben zo verdrietig dat ik m nou moet missen tot maart :sad:

 

Ja precies, echt frustrerend man! :aah:

 

Heeft ie jullie toegezongen?! :shocked::boing:

 

Dat wordt een hele klus. Maar misschien heb je niet zoveel slaap nodig? :roftl:

 

Daar hoop ik op. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

jose had 'm een stropdas gegeven met 'nobody's tie' erop..uit t liedje. en ik had 'm 3reisboekjes gegeven, voor zn optredens in spanje/italie/frankrijk met alle begin woordjes/zinnetjes enzo. En op de cover had ik de songtext van 'see you once again' geplakt. vertaald in die 3 talen...

 

naar jose stuurde ie'

@JoseOlee dankjewel voor de tie! echt heel grappig =D Nobody's Tie..

 

en naar mij;

@lindemfc bedankt linde, heel grappig! cosa darei per rivederti ancora haha! TNX

 

 

we love wouter :wub2:

 

Aah, cool man! :boing:

 

:naughty:

Het was een etentje voor een optreden in een theater. Was wel geinig, iemand van Wouters platenlabel kwam vertellen over Wouter en dat label, en halverwege kwam Wouter en co binnen om een nummer te zingen! :naughty: Very awkward, but nice! :biggrin2:

 

LOL. Echt grappig!

Link to comment
Share on other sites

jose had 'm een stropdas gegeven met 'nobody's tie' erop..uit t liedje. en ik had 'm 3reisboekjes gegeven, voor zn optredens in spanje/italie/frankrijk met alle begin woordjes/zinnetjes enzo. En op de cover had ik de songtext van 'see you once again' geplakt. vertaald in die 3 talen...

 

naar jose stuurde ie'

@JoseOlee dankjewel voor de tie! echt heel grappig =D Nobody's Tie..

 

en naar mij;

@lindemfc bedankt linde, heel grappig! cosa darei per rivederti ancora haha! TNX

 

 

we love wouter :wub2:

 

Leuke cadeautjes, en leuke tweets!

 

:naughty:

Het was een etentje voor een optreden in een theater. Was wel geinig, iemand van Wouters platenlabel kwam vertellen over Wouter en dat label, en halverwege kwam Wouter en co binnen om een nummer te zingen! :naughty: Very awkward, but nice! :biggrin2:

 

Een heuse serenade, wat een kerel.

 

 

Ja precies, echt frustrerend man! :aah:

 

Heeft ie jullie toegezongen?! :shocked::boing:

 

 

 

Daar hoop ik op. :naughty:

 

Ook dat vraagt oefening. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Moet ik helpen bij het wakker houden? :das:

 

Alhoewel, nu het weer de normale wintertijd is, ga ik zelf waarschijnlijk ook weer op een iets normalere tijd naar bed. :aah:

 

Graag! :biggrin2:

 

Haha, ja miss moet ik ook maar gewoon op tijd naar bed gaan. Of in ieder geval een poging doen tot. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Vast wel :mf_rosetinted:

 

:naughty:

 

ja hee, gaan jullie slapen? :shocked:

 

Nee. Ja. Nee. Ik weet t niet. :aah:

 

Zie je wel, José is al onder de indruk. :roftl:

 

Ik niet, Nielo misschien? :aah:

 

:roftl:

 

Ik denk ik ook niet. Ben in dubio. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy