Jump to content

Recommended Posts

:lmfao:

Als je lang blijft twijfelen wordt het nog laat.

 

I know. :aah:

 

Als ik vroeger ergens geen beslissing over kon nemen zei mn vader ook altijd: 'Niet beslissen is ook beslissen.'

(Vond ik altijd heel irritant. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nou, ik zal t goede voorbeeld dan maar geven he! :mf_rosetinted:

 

Ik ga slapen, sorry dat ik hier niet zoveel was haha ik was extreem aan t fangirlen op msn! :aah:

 

Slaap lekker straks! en sterkte met de maandag! :huglove:

 

Is zeer begrijpelijk! :biggrin2:

 

Goed voorbeeld doet goed volgen. :naughty:

 

Ik ga ook maar ns richting bed...

 

Truste! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

I know. :aah:

 

Als ik vroeger ergens geen beslissing over kon nemen zei mn vader ook altijd: 'Niet beslissen is ook beslissen.'

(Vond ik altijd heel irritant. :roftl:)

 

M'n stagebegeleider ook, laatst betrapte ik mezelf erop dat ik het tegen een collega zei. :roftl:

 

nou, ik zal t goede voorbeeld dan maar geven he! :mf_rosetinted:

 

Ik ga slapen, sorry dat ik hier niet zoveel was haha ik was extreem aan t fangirlen op msn! :aah:

 

Slaap lekker straks! en sterkte met de maandag! :huglove:

 

Het is je vergeven. :biggrin2: Welterusten, mooie dromen :huglove:

Link to comment
Share on other sites

M'n stagebegeleider ook, laatst betrapte ik mezelf erop dat ik het tegen een collega zei. :roftl:

 

:roftl:

Het is wel een pakkende uitspraak. :naughty:

 

Als je nog niet kan slapen, dan alvast welterusten! :naughty::huglove:

Link to comment
Share on other sites

Pappa is er niet meer :tears:

Vannacht om 3.15u is hij gegaan ... rustig, gelukkig ..

 

Ik ga 'm zo hard missen :tears:

 

Ach lieverd :huglove: Dan kijk je even heel anders naar de wereld om je heen hè?

Fijn dat hij zo rustig is ingeslapen, voor hem, maar ook voor jou en je moeder. Heb je nog wel een beetje kunnen rusten?

Link to comment
Share on other sites

:original:

 

Bwa ja, heb een uurtje of 4 geslapen denk ik, toen wilde het niet meer .. Ik slaap nog wel bij :wink2:

 

Dat komt vanzelf wel ja. De eerste paar dagen worden toch heel zwaar denk ik. Van alles regelen enzo.

't Lijkt me zo'n raar idee/gevoel dat één van je ouders er niet meer is. :sad:

Link to comment
Share on other sites

Pff ja :sad:

En eigenlijk ook zo plots, de ziekte kwam uit het niets en we hebben nog wel dingen kunnen doen (vooral mijn ouders samen dan) maar toch waren er nog zoveel plannen .. Kleine dingen, "stomme" dingen, maar toch .. je kan het allemaal niet meer doen :sad:

Link to comment
Share on other sites

Pff ja :sad:

En eigenlijk ook zo plots, de ziekte kwam uit het niets en we hebben nog wel dingen kunnen doen (vooral mijn ouders samen dan) maar toch waren er nog zoveel plannen .. Kleine dingen, "stomme" dingen, maar toch .. je kan het allemaal niet meer doen :sad:

 

Het is ook echt razendsnel gegaan.

Juist die kleine dingen zijn soms zo belangrijk.

 

Weet je, en dan gebeuren er ook altijd van die stomme dingen, zoals een briefje met liedjes kwijtgeraken bv. .. Verdorie :roftl:

 

Ik ga even zoeken :bleh:

 

Doe dat, ik ben er soms wel/niet omdat ik tegelijkertijd zit te werken. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Pappa is er niet meer :tears:

Vannacht om 3.15u is hij gegaan ... rustig, gelukkig ..

 

Ik ga 'm zo hard missen :tears:

 

Gecondoleerd. :(

Sterkte de komende tijd.

 

Als je wilt praten of een schouder nodig hebt dan weet je me te vinden. *hugs*

Link to comment
Share on other sites

Neen, weet het wel .. maar ik zoek toch even wat afleiding .. dus als jullie wat te zeggen hebben: ga je gang :aah:

 

oe, ik kan gerust gaan praten. je moet maar zeggen als ik m'n mond moet houden :teehee:

 

maar, ik heb zojuist kaartjes gereserveerd voor wouter hamel 27 februari, dan is zn eerste concert in nederland weer en alhowel ik 12 maart ook ga...27 februari is gewoon iets eerder :blush-anim-cl:

 

en ik moet zeggen, dat ik mika de laatste tijd een beetje..'af' ben denk ik. ik vind 'm nog steeds wel heel leuk en alles, maar toch..het hele 'speciale' is er [momenteel] even af...:teehee:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy