Jump to content

Recommended Posts

oe, ik kan gerust gaan praten. je moet maar zeggen als ik m'n mond moet houden :teehee:

 

maar, ik heb zojuist kaartjes gereserveerd voor wouter hamel 27 februari, dan is zn eerste concert in nederland weer en alhowel ik 12 maart ook ga...27 februari is gewoon iets eerder :blush-anim-cl:

 

en ik moet zeggen, dat ik mika de laatste tijd een beetje..'af' ben denk ik. ik vind 'm nog steeds wel heel leuk en alles, maar toch..het hele 'speciale' is er [momenteel] even af...:teehee:

 

Wacht maar tot je hem weer een bos bloemen mag geven:naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wacht maar tot je hem weer een bos bloemen mag geven:naughty:

 

ja maar het is ook niet dat ik 'm niet meer leuk vind, hij is echt heel bijzonder..nog steeds. maar ik vind 'm meer geweldig als artiest dan als persoon, misschien dat ik t zo iets duidelijker zeg.

Ik wil nog steeds naar zn gig, en dan vooraan staan..en heel hard gillen en mee bleren enzo, maar meer niet. zegmaar...

Link to comment
Share on other sites

oe, ik kan gerust gaan praten. je moet maar zeggen als ik m'n mond moet houden :teehee:

 

maar, ik heb zojuist kaartjes gereserveerd voor wouter hamel 27 februari, dan is zn eerste concert in nederland weer en alhowel ik 12 maart ook ga...27 februari is gewoon iets eerder :blush-anim-cl:

 

en ik moet zeggen, dat ik mika de laatste tijd een beetje..'af' ben denk ik. ik vind 'm nog steeds wel heel leuk en alles, maar toch..het hele 'speciale' is er [momenteel] even af...:teehee:

 

Wacht maar tot je hem weer een bos bloemen mag geven:naughty:

 

Wilde ik net zeggen :roftl:

 

 

 

Wel leuk dat je weer kan uitkijken naar Wouter :wink2: (niet dat je 'm nog nooit gezien hebt natuurlijk :bleh::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

ja maar het is ook niet dat ik 'm niet meer leuk vind, hij is echt heel bijzonder..nog steeds. maar ik vind 'm meer geweldig als artiest dan als persoon, misschien dat ik t zo iets duidelijker zeg.

Ik wil nog steeds naar zn gig, en dan vooraan staan..en heel hard gillen en mee bleren enzo, maar meer niet. zegmaar...

 

En wat wil je meer bij Wouter dan? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Pappa is er niet meer :tears:

Vannacht om 3.15u is hij gegaan ... rustig, gelukkig ..

 

Ik ga 'm zo hard missen :tears:

 

:sad:

Gecondoleerd. *hugs*

 

(Mocht je erover willen praten, I'm here.)

 

 

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Wilde ik net zeggen :roftl:

 

 

 

Wel leuk dat je weer kan uitkijken naar Wouter :wink2: (niet dat je 'm nog nooit gezien hebt natuurlijk :bleh::roftl:)

 

 

ik weet t ik weet t, en het is misschien ook wel goed [vooral financieel] om 'm even niet te zien, maar het is gelijk zo'n omschakeling..van 2/3/4x per maand naar 5 maanden niks..:teehee:

 

En wat wil je meer bij Wouter dan? :mf_rosetinted:

 

nou, met wouter zou ik zegmaar echt willen praten..en gewoon naar 'm willen kijken, 100 gigs achter elkaar. Bij mika heb ik echt echt echt genoeg aan 1x...vraag maar aan ingrid, die vroeg me mee naar barca en iets in duitsland, maar ik hield t echt een beetje af. omdat ik gewoon liever van dat geld extra naar wouter ga dan extra naar mika :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Dank je Nielo :original:

 

nou, met wouter zou ik zegmaar echt willen praten..en gewoon naar 'm willen kijken, 100 gigs achter elkaar. Bij mika heb ik echt echt echt genoeg aan 1x...vraag maar aan ingrid, die vroeg me mee naar barca en iets in duitsland, maar ik hield t echt een beetje af. omdat ik gewoon liever van dat geld extra naar wouter ga dan extra naar mika :teehee:

 

Aha .. moet kunnen .. ieder zijn ding hé :wink2:

(laat mij maar 5x naar Mika gaan .. 10x ook als het zou gaan :aah::roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Ik ga gewoon heel vaak naar allemaal verschillende artiesten. Is ook leuk. :mf_rosetinted:

 

Als je verschillende artiesten leuk vindt wel ja :bleh:

 

Ik pas wel in je tas he:mf_rosetinted:

 

Tuurlijk :mf_rosetinted:

 

Welke tas? :roftl:

 

 

Heb jij eigenlijk plannen om iets van de UK-tour te doen?

Link to comment
Share on other sites

Dank je Nielo :original:

 

 

 

Aha .. moet kunnen .. ieder zijn ding hé :wink2:

(laat mij maar 5x naar Mika gaan .. 10x ook als het zou gaan :aah::roftl:)

 

ja, en voor t geld van 5x mika kan ik meer dan 10x naar wouter hamel:teehee: + 'm iedere keer meeten + iedere keer foto + iedere keer alles wat ik eigenlijk maar wil, maar al zou t alleen t concert zijn..dan nog zou ik echt voor wouter kiezen.

 

 

Ik ga gewoon heel vaak naar allemaal verschillende artiesten. Is ook leuk. :mf_rosetinted:

 

 

ja dude?! jij gaat naar paul?! ik ben zo jaloers, ik wil ook echt graag, maar het is zo duuuuur

Link to comment
Share on other sites

ja, en voor t geld van 5x mika kan ik meer dan 10x naar wouter hamel:teehee: + 'm iedere keer meeten + iedere keer foto + iedere keer alles wat ik eigenlijk maar wil, maar al zou t alleen t concert zijn..dan nog zou ik echt voor wouter kiezen.

 

Hmmja, dat is dan wel weer een Wouter-voordeel :aah:

 

Maarja, Mika blijft toch Mika :bleh:

Wouter heeft het toch niet zo (voor mij dan) :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Als je verschillende artiesten leuk vindt wel ja :bleh:

 

Hehehe, das waar ja. Anders schiet t niet op. :naughty:

 

ja dude?! jij gaat naar paul?! ik ben zo jaloers, ik wil ook echt graag, maar het is zo duuuuur

 

Jaaaaa! :wub2:

Ja, dat wel... Maar t is toch een Beatle he? Ik wil gewoon perse de hele generatie jaren 60 artiesten die nog leven live zien. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, dat is dan wel weer een Wouter-voordeel :aah:

 

Maarja, Mika blijft toch Mika :bleh:

Wouter heeft het toch niet zo (voor mij dan) :roftl:

 

wacht maar!

als ie naar belgie gaat nemen jose en ik je mee en you'll be vewy impressed! echt waar!

Link to comment
Share on other sites

Hehehe, das waar ja. Anders schiet t niet op. :naughty:

 

 

 

Jaaaaa! :wub2:

Ja, dat wel... Maar t is toch een Beatle he? Ik wil gewoon perse de hele generatie jaren 60 artiesten die nog leven live zien. :teehee:

 

ja true, maar gelijk denk ik dan 'dude je kan 3/4x naar wouter voor dat geld' :teehee: en ik moet stoppen zo te denken want wouter blijft probably altijd goedkoper dan alle andere artiesten waar ik ook heen zou willen, dus dan blijf ik aankomen met dan excuus. maar iig supertof!

Link to comment
Share on other sites

wacht maar!

als ie naar belgie gaat nemen jose en ik je mee en you'll be vewy impressed! echt waar!

 

Als het uitkomt qua planning geef ik het zeker een kans :wink2:

Link to comment
Share on other sites

ja true, maar gelijk denk ik dan 'dude je kan 3/4x naar wouter voor dat geld' :teehee: en ik moet stoppen zo te denken want wouter blijft probably altijd goedkoper dan alle andere artiesten waar ik ook heen zou willen, dus dan blijf ik aankomen met dan excuus. maar iig supertof!

 

Lol. T scheelt dat ik niet per se een artiest vaker wil zien, dan hoef ik ook niet zo te denken. :naughty:

En bovendien wil ik meestal liever naar buitenlandse artiesten, en die zijn nou eenmaal duurder dan Nederlandse artiesten. Helaas. :aah:

(Behalve Jakob Dylan (:wub2:), die was maar €20. :biggrin2:)

Link to comment
Share on other sites

Lol. T scheelt dat ik niet per se een artiest vaker wil zien, dan hoef ik ook niet zo te denken. :naughty:

En bovendien wil ik meestal liever naar buitenlandse artiesten, en die zijn nou eenmaal duurder dan Nederlandse artiesten. Helaas. :aah:

(Behalve Jakob Dylan (:wub2:), die was maar €20. :biggrin2:)

 

wouter is ookaltijd maar 20. maar ik ken jakob dylan niet :teehee:

Paolo nutini was ookwel duurder hoor, iets van 35 euro, maar daar had ik t echt voor over. Al was ie 80 euro, dan had ik t nog gedaan. Sommige mensen MOET ik gewoon zien:wub2:

Link to comment
Share on other sites

wouter is ookaltijd maar 20. maar ik ken jakob dylan niet :teehee:

Paolo nutini was ookwel duurder hoor, iets van 35 euro, maar daar had ik t echt voor over. Al was ie 80 euro, dan had ik t nog gedaan. Sommige mensen MOET ik gewoon zien:wub2:

 

Jakob is zoon van Bob Dylan. :biggrin2:

 

In Amerika is z'n band The Wallflowers best bekend, maar hier totaal niet. Wat dan wel positief uitpakte omdat ie in de Melkweg speelde en ik helemaal vooraan stond. :wub2:

 

One Headlight

 

Precies, sommige artiesten moet je gewoon zien, no matter what. ^^

Link to comment
Share on other sites

Mensen, ik ga er weer vandoor. M'n nieuwe rooster betekent dat ik nu ineens een paar dagen van 9 tot 5 op de universiteit rondhuppel, en omdat ik dat niet meer gewend ben, heb ik mn slaap heeeel hard nodig. :aah:

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy