Jump to content

Recommended Posts

Inderdaad. Ik heb niks tegen een beetje ondeugend, en kan er meestal wel om lachen, maar liever iets meer subtiliteit. Al snap ik wel dat dat soms lastig is als het in het engels moet.

 

Uhu .. Ik hou het liever op dingen waar je verschillende opties bij kan verzinnen als je erover nadenkt .. Voor de anderen om uit te maken wat ik nou precies bedoel :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Uhu .. Ik hou het liever op dingen waar je verschillende opties bij kan verzinnen als je erover nadenkt .. Voor de anderen om uit te maken wat ik nou precies bedoel :naughty::mf_rosetinted:

 

Da's nou net als met die "naked vlog", het is leuker als er iets te raden overblijft. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Ja! Echt een uur aan de telefoon gehangen met de helpdesk van Ziggo.. daarna deed hij het nog niet.

Die gast zei dat er een storing was.

Daarna om 23.30 nog even mijn broer gebeld. Die zei "oh je moet even dit en dat proberen" en voila, alles deed het weer!

Broer > Ziggo helpdesk.

 

Hoi trouwens! Hoe is het?

Weer hard aan het werk?

Link to comment
Share on other sites

Neu hoor, lijkt maar zo .. :roftl:

 

 

 

Heb er nu inderdaad wel een aantal gehad, is nu de 6e in 3 weken tijd ... Maar als de werklijst zo blijft zoals nu heb ik er al zeker geen tot en met eind oktober, dus dat is toch al iets :wink2: (maar waarschijnlijk gaat die lijst van oktober nog wel veranderen hoor :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy