Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bienie, Nielo :woot_jump:

Hoe is het met jullie? Nog iets interessants beleefd vandaag? (ik niet)

 

Prima hoor. Heb alleen ook al niets interessants beleefd. :roftl:

 

Ja hoor .. Met jou?

 

 

Edit; dat was dus op Nielo ..

Ik heb helemaal niks interessants beleefd vandaag :lmfao:

 

Met mij ook goed.

 

Ook al niet? Saai hoor. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Jammer, ik hoopte op een leuk verhaal. :aah:

 

 

 

Dat mag ie vaker doen hoor.

 

Sorry, andere keer :roftl:

 

 

 

 

Deed ie ook hoor .. beetje te vaak eigenlijk :aah::roftl:

(maar ik kan ze natuurlijk niet allemaal hier posten :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Hormoontjes? :teehee: Ik kom er wel uit denk ik. :biggrin2:

 

Ik weet niet wat het allemaal is :lmfao:

Nu gaat het over fanfics en dat soort spul, blijkbaar is het interessant om daar ellelange gesprekken over te hebben .. Ik vrees alleen dat ik dat enthousiasme niet zo deel :teehee::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet wat het allemaal is :lmfao:

Nu gaat het over fanfics en dat soort spul, blijkbaar is het interessant om daar ellelange gesprekken over te hebben .. Ik vrees alleen dat ik dat enthousiasme niet zo deel :teehee::roftl:

 

Dan kijk ik wel alleen naar de foto's. Ik geloof niet dat ik geïnteresseerd ben in een bepaald soort fanfics. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Goh ja .. wat voor ...Heb ze nog niet gelezen maar ik veronderstel het soort waarbij mensen hun fantasie ivm Mika de vrije loop laten gaan ... (wat dus meteen wil zeggen dat ik ze ook nooit zal lezen :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Goh ja .. wat voor ...Heb ze nog niet gelezen maar ik veronderstel het soort waarbij mensen hun fantasie ivm Mika de vrije loop laten gaan ... (wat dus meteen wil zeggen dat ik ze ook nooit zal lezen :roftl:)

 

Aah, oké. :roftl:

 

Ik vroeg me net af waar je was gebleven.

 

Die met heel veel vrijkomende hormonen vermoed ik. :teehee:

 

Ja, wist ff niets te zeggen. :aah:

 

Ik vind fanfics over bestaande personen een beetje eng. :blink:

(Over personages uit boeken/films heb ik dan weer geen problemen mee, zolang ze maar niet over de acteur gaan, ipv het personage. :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Tja, ik weet het niet goed ... Ik bedenk zelf ook wel eens dingen (:teehee:) maar ik heb nu niet meteen de behoefte om er hele verhalen rond te schrijven, en al helemaal niet om deze te delen met de halve wereld :roftl:

 

 

 

Edit; Hoi Leentje! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Goeeeeeeeeeeeeeeedenavond!

 

Fanfics? Hormoontjes? Hihi

Alles goed hier?

 

 

 

Ik ben een tikkeltje hyper :boing:

 

Joh. :mf_rosetinted:

 

 

:roftl:

 

Met mij alles goed, met jou? ^^

 

Tja, ik weet het niet goed ... Ik bedenk zelf ook wel eens dingen (:teehee:) maar ik heb nu niet meteen de behoefte om er hele verhalen rond te schrijven, en al helemaal niet om deze te delen met de halve wereld :roftl:

 

Ja precies! Ik bedoel, fanfics over fictie vind ik wel grappig, omdat de personages toch niet echt zijn. Maar fanfics over echte personen zijn toch weer anders. Stel je voor dat diegene ze leest. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Ja precies! Ik bedoel, fanfics over fictie vind ik wel grappig, omdat de personages toch niet echt zijn. Maar fanfics over echte personen zijn toch weer anders. Stel je voor dat diegene ze leest. :aah:

 

Uhu .. Maarja, langs de andere kant: of die persoon nou zo blij zou zijn met 100 screenshots van z'n kont of andere onderdelen ... :blush-anim-cl::teehee:

Link to comment
Share on other sites

Ja, wist ff niets te zeggen. :aah:

 

Ik vind fanfics over bestaande personen een beetje eng. :blink:

(Over personages uit boeken/films heb ik dan weer geen problemen mee, zolang ze maar niet over de acteur gaan, ipv het personage. :naughty:)

 

Dat kan weleens gebeuren :biggrin2:

 

Ze hebben eigenlijk niks te maken met de persoon zelf, dat vond ik ook lastig met de verhalen van Caz over Mika en de eekhoorns. Wel erg grappig, maar helemaal niet Mika.

 

Goeeeeeeeeeeeeeeedenavond!

 

Fanfics? Hormoontjes? Hihi

Alles goed hier?

 

 

 

Ik ben een tikkeltje hyper :boing:

 

Hoi :bye:

Hoe komt dat?

 

Tja, ik weet het niet goed ... Ik bedenk zelf ook wel eens dingen (:teehee:) maar ik heb nu niet meteen de behoefte om er hele verhalen rond te schrijven, en al helemaal niet om deze te delen met de halve wereld :roftl:

 

Ik zal ze zeker niet delen. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Edit; Hoi Leentje! :bye:

 

HALLO! Moet je niet werken vannacht?

 

Joh. :mf_rosetinted:

 

 

:roftl:

 

Met mij alles goed, met jou? ^^

 

 

 

Ja precies! Ik bedoel, fanfics over fictie vind ik wel grappig, omdat de personages toch niet echt zijn. Maar fanfics over echte personen zijn toch weer anders. Stel je voor dat diegene ze leest. :aah:

 

Met mij is alles super! Ik had derstraks immense hoofdpijn en een vriendin heeft mijn nek en schouder helemaal los gemasseerd en de hoofdpijn is weg en ik ben er gewoon helemaal euforisch van. Daarstrakt kon ik amper bewegen en nu hahaha, zaligheid!

 

 

Hm mja, fanfictie over echte personen is nu wel een beetje vreemd. Nuja, vreemd is mss niet het juiste woord maar je moet ervoor te vinden zijn denkek.

 

Uhu .. Maarja, langs de andere kant: of die persoon nou zo blij zou zijn met 100 screenshots van z'n kont of andere onderdelen ... :blush-anim-cl::teehee:

 

HAHA, beeld je in dat het internet volstond met screenshots van je eigen kont. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Uhu .. Maarja, langs de andere kant: of die persoon nou zo blij zou zijn met 100 screenshots van z'n kont of andere onderdelen ... :blush-anim-cl::teehee:

 

Dat is ook waar. :roftl:

 

Dat kan weleens gebeuren :biggrin2:

 

Ze hebben eigenlijk niks te maken met de persoon zelf, dat vond ik ook lastig met de verhalen van Caz over Mika en de eekhoorns. Wel erg grappig, maar helemaal niet Mika.

 

Ja, idd. Mensen maken hun eigen versie van Mika, wat ik gewoon een beetje vreemd vind. :aah:

Link to comment
Share on other sites

HALLO! Moet je niet werken vannacht?

 

HAHA, beeld je in dat het internet volstond met screenshots van je eigen kont. :roftl:

 

Neen, het is wel weer goed geweest voor een tijdje ..

 

 

 

Ik kan het me niet voorstellen ...

Link to comment
Share on other sites

Met mij is alles super! Ik had derstraks immense hoofdpijn en een vriendin heeft mijn nek en schouder helemaal los gemasseerd en de hoofdpijn is weg en ik ben er gewoon helemaal euforisch van. Daarstrakt kon ik amper bewegen en nu hahaha, zaligheid!

 

 

Hm mja, fanfictie over echte personen is nu wel een beetje vreemd. Nuja, vreemd is mss niet het juiste woord maar je moet ervoor te vinden zijn denkek.

 

 

 

HAHA, beeld je in dat het internet volstond met screenshots van je eigen kont. :roftl:

 

Oooh, relaxed! Wat fijn dat ze zo goed kan masseren dan! ^^

 

Ja, ik denk t ook.

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy